vierasvaan

eli ongelma on nyt se, että puhelin meni rikki ja siinä meni tunnuslukusovellus.pitääkö käydä pankissa vai voiko hoitaa netissä?

• ylös 4
  • alas 2

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tarvitset kaiketi paperisen tunnuslukulappusen, sen saat joko konttorista tai tilaamalla postitse. Mielestäni puhelimitse eivät voi sinulle esim kertoa tunnuslukua jolla pääset tilille sisään vaan puhelinpalvelusta saat ainoastaan tilattua sen paperisen listan. 

Vierailija

Pystyykö tuota sovellusta lataamaan toiseen laitteeseen ja ottamaan käyttöön ilman avainlukua, pelkällä tunnusluvulla?

On kyllä paskamainen tilanne.

vierasvaan

Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tuota sovellusta lataamaan toiseen laitteeseen ja ottamaan käyttöön ilman avainlukua, pelkällä tunnusluvulla?

On kyllä paskamainen tilanne.

ei onnistu. kokeilin

Vierailija

Mikäli omistaa tabletin niin kannattaa ladata sovellus myös siihen. Siis jo ennen kuin se puhelin ylipäätään rikkoutuu. Siten on kuitenkin olemassa pääsy nettipankkiin vaikka puhelimelle tapahtuisi jotain. 

Vierailija

Onneksi Nordea nostaa palvelumaksut pilviin, niin sai hyvän syyn vaihtaa pankkia. 

Viimeinen niitti oli mobiilipankin muuttaminen niin, että se toimii ainoastaan tunnuslukusovelluksen kanssa, ei hyväksy edes erillistä tunnuslukulaitetta.

Niin kauniisti ei aurinko paista, että minä keskittäisin raha-asiat pelkästään kännykkään.

Vierailija

Tämän takia en halua että kaikki oleellinen siirtyy puhelimeen vaan olen "vanhanaikainen"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi teitä nykyraukkoja kun luotatte joka asiassa teknologiaan.

Ja se paperilappu ei voi tuhoutua tai kadota? Minulle on tapahtunut molemmat. Lisäksi ne koodit voivat loppua ennen kuin uusi tulee kotia. Minulle on sekin päässyt käymään. Käyn siis verkkopankissa useita kertoja päivässä ja noita tunnuslukuja kuluisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja se paperilappu ei voi tuhoutua tai kadota? Minulle on tapahtunut molemmat. Lisäksi ne koodit voivat loppua ennen kuin uusi tulee kotia. Minulle on sekin päässyt käymään. Käyn siis verkkopankissa useita kertoja päivässä ja noita tunnuslukuja kuluisi.

Ja tuohon "tuhoutumiseen" riittää että sopivasti numerot kuluvat ettei enää pysyt lukemaan. Ja tämä ei mitenkään harvinaistakaan kun se jatkuvasti on mukana ja hiukan hankautuu itseään vasten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään käyt siellä useita kertoja päivässä? Maksat laskut kun ne heti tulevat? Pitää koko ajan seurata rahankulutusta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siitä taulukosta voi ottaa vaikka kuvan varmuudeksi, niin ei väliä vaikka katoisi tai tuhoutuisi.
Osuuspankissa ainakin pystyy itse tilaamaan uuden listan koska vain haluaa, ei pääse tunnusluvut loppumaan kesken. Itselläni aina kotona uusi lista valmiina.

Mobiilipankkia kun käyttää, niin ei tarvitse tunnuslukuja pelkän saldon tarkistukseen, vai mitä sä sielä useita kertoja päivässä teet?

Vierailija

Tuon takia en käytä luuria pankkiasioihin. Talossa on monta tietokonetta joten yhden hajotessa muilla pääsee pankkiin.

Tyhmää jättää pankkiasiointia yhden laitteen tai sovelluksen varaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.