Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ilmanpuhdistimesta apua pahaan siitepölyallergiaan?

Vierailija
13.05.2018 |

Itsellä on niin tuskalliset oireet että on vaikea olla sisälläkin. Olisiko ilmanpuhdistimesta apua? Esim. tällaista ajattelin: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/51030/fbtcx/Wilfa-ilmanpuhdisti…

Olen jo siedätyshoidossa (1. vuosi kesken, 2 jäljellä) ja aion hankkia hengityssuojan. Pelkät lääkkeet ei auta. Onko tämä epätoivoinen yritys vai voisiko tuollaisesta masiinasta saada oikeaa apua? Onko teillä muita vinkkejä, siltä varalta etten ole kaikkea vielä kuullut/tajunnut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän. Mutta se humisee, mikä häiritsee nukkuessa.

Telfast on tehokkain allergialääke, auttaa parhaiten turvotukseen. Naama melkein normaali.

Vierailija
2/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun juuri saman tyyppisen laitteen vieressä ja henki vähän kulkee. Auttaa siis minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kiinnostaa! On astma. Siedätyshoitoa ei voi antaa, koska allergiatesteissä ei näy, vaikka koivusta ja pujosta tulee pahimmat oireet. Olisihan siitä varmasti hyötyä jos voisi vaikka päivällä pitää päällä, jos yöllä pitää melua?

Vierailija
4/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On apua. Minulla on yksiössä tämä: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/16448/fjkkm/Electrolux-EAP150-i…

Elämäni paras hankinta. Oireet vähenivät merkittävästi. Kun sitä pitää pienimmällä teholla niin ääni on sen verran pieni että ei haittaa esim. nukkumista. Sitten taas meidän porukat osti sellaisen halpiskoneen joka pitää pienimmälläkin ihan karmeeta ääntä ja tuntuu muutenkin paljon köpöisemmältä. 

Suosittelen erittäin paljon!

Vierailija
5/5 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kovakaan ääni näiden oireiden rinnalla yhtään, olen sen verran pahasti tukossa että ottaisin hurinat riemusta kiljuen pientäkin apua vastaan. Kiitos siis teille, kyllä taidan jonkinlaisen hommata heti nyt viikolla!! Päivitän sitten tänne auttoiko. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi