Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka EI ole hihattomassa paidassa?

Vierailija
13.05.2018 |

En ikinä, niin reilu ylipaino ja käden ympärys metrin luokkaa. En oo edes mieheni aikana.

Kun katson ihmisiä kaupungilla niin suurimmalla osalla hiaton paita tai mekko. Kesävaate tarjonta onkin TODELLA niukkaa henkilölle joka ei paljasta käsivarsiaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mulla tälläkin hetkellä lyhythihainen mekko.

Sinänsä en ole sitä mieltä, ettikö pulleampikin voisi köyttää hihatonta. Monesti se näyttää paremmalta kuin väärän pituiset hihat, koska pitkä linja käsivarressakin on parempi kuin katkaistu.. Mutta kyllä näitä hihallisia vaatteita on, jos sellaista haluaa mäyttää

Vierailija
2/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista hihatonta paitaa. Ne tuntuvat epämiellyttäviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään, joka pääsee sängystä ylös voi olkavarren ympäsrys olla lähellekään metriä. 

Eli laita nyt oikeat mitat. 

En itse käytä hihattomia, ,koska olen vanha ja nahka roikkuu. Ylipainoakin on hieman, mutta kyse ei ole siitä. 

Vierailija
5/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko pitää hupparia kun hauikseni ympärys on vain 28cm.. Olen liian ruipelo käyttämään T-paitaa.

M24

No joo, suurimman osan miehistä kannattaa käyttää t-paitaa. Hihaton muutenkin näyttää juntilta miehillä, ja lisäksi tosiaan 99%:lla ei ole mitään käsiä mitä esitellä. Pitää olla oikeasti todella isot kädet, että kannattaa esitellä. Sellaiset Bullin luokkaa melkein. 

Vierailija
6/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi mies kehtaa käyttää hihatonta. Naiset niitä enemmän käyttävät.

Itse kyllä käytän myös hihatonta.

Vierailija
7/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en. Laihduin niin ihanat pyöreät käsivarteni muuttuivat ryppyisiksi ja rumiksi. Eipä kukaan kertonut, että näin voi käydä. Hihat mulle ympäri vuoden pliis.

Vierailija
8/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole edes paitaa, kun olen alasti (sisällä):D

Vierailija
9/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on megaluokan allit. Kehonkoostumusmittauksen perusteella kehossa keskimäärin oli n. 100% enemmän rasvaa kuin "pitäisi", käsivarsissa tuo luku oli 730%. Eli mulla on läskinäkin vyötärö ja maltillisesti viskeraalista rasvaa, eli en kuole tähän paikkaan, mutta allit on luokkaa lepakon siivet 😁 Ja kyllä, vähintää 3/4 hihat AINA. Ja törkeä tuska ja hiki ja **tutus.

Vierailija
10/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on megaluokan allit. Kehonkoostumusmittauksen perusteella kehossa keskimäärin oli n. 100% enemmän rasvaa kuin "pitäisi", käsivarsissa tuo luku oli 730%. Eli mulla on läskinäkin vyötärö ja maltillisesti viskeraalista rasvaa, eli en kuole tähän paikkaan, mutta allit on luokkaa lepakon siivet 😁 Ja kyllä, vähintää 3/4 hihat AINA. Ja törkeä tuska ja hiki ja **tutus.

Vierailija
11/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin niin ei ollutkaan metri vaan 56cm käsivarren ympärys.

Vierailija
12/12 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä kesätrollaus on mennyt jo liian pitkälle. Nyt ollaan vasta toukokuun alussa ja porukka leikkii jotain keskikesän "hellettä". Itse olen ihan visusti kaiken peittävissä vaatteissa. Olen todennäköisesti tämänkin kesän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän