Mies aikoo lähteä koiransa kanssa yöksi laavulle kun meillä olisi yhteinen viikonloppu kerrankin JA MINÄ EN SAA TULLA MUKAAN
On kuulemma hänen ja sen hurtan yhteinen juttu ja perinne. Eihän koira tuollaisesta ymmärrä mitään! Mies jopa pukee itselleen päähän huivin ja sitoo koiralleen samanlaisen kaulaan metsässä :(
Eroaisitteko ennen kuin suhde muuttuu vakavammaksi? (ei asuta vielä yhdessä mm. koska en halua asua koiran kanssa joka saa maata sohvalla)
Kommentit (11)
Eikö tuossa teidän suhteessa yhtä viikonloppua isompi ongelma ole se, ettei teidän suhteella oikein ole tulevaisuutta? Jos et kerran halua yhteenkään muuttaa. Ei se mies siitä koirasta luovu sen takia että saisi koiran sijaan sinut sinne sohvalle makaamaan.
Jos mieheltä tulis noin selvä merkki siitä ettei hän halua mun kanssa aikaa viettää niin kyllä loppuis suhde siihen. Onko sulla jotain ymmärrysvaikeuksia jos vielä pähkäilet jatkaako suhdetta vai ei? Luulis että miehen viesti menis perille, sen verran selvä se on.
Ymmärrän, ei tuollaista kitisijää voi ottaa laavulle.
Miksi ihmeessä ei-koiraihminen tunkee yhteen vannoutuneen koiraihmisen kanssa ja alkaa sitten vaatia jotain "ei koiraa sohvalle" sääntöjä? Etsi koiraton mies. Koiramiehen kannattaa taas etsiä eläinrakas nainen tai edessäon ikuinen kitinä ja valitus joka karvasta ja hiekanmurusta ja mustasukkaisuutta eläintä kohtaan osoitetuista tunteista ja sen vaatimasta ajasta.
Sama pätee toki toisinpäin, ja usein onkin juuri eläinrakas nainen ja kitisijämies. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Koirat haisee.
Niin monet miehetkin, joten he kokevat vertaistukea.
Olisin enempi helpottunut, ettei odota mun yöpyvän jossain laavulla.
Eläimeen sekaantuminen ei ole rikos suomessa. Jospa koira on miehen todellinen rakkaus, sinä vain kulissi?