Mitkä ihmeen rattaat?!
Lapsi on nyt 1½v. Haluaisin jotkut näppärät kolmipyöräiset joissa etupyörä pyörisi kokonaan ympäri.
Selkänojan pitäisi mennä makuuasentoon, kun lapsi näyttää nukkuvan päiväunia rattaissa vielä pitkään. Myös jalkatuki piäisi olla liikuteltava.
Kertokaahan kokemuksia. Valikoimaa näyttää olevan aika paljon...
Kommentit (16)
Taisin löytääkin ilmoituksesi tuolta myydään palstalta. Päävärinä rattaissa taitaa olla tummansininen?
Ajattelin nyt ostaa jotain ihan muuta, kun meillä edelliset yhdistelmät oli tummansiniset.
Kiitos kuitenkin.
mutta tilasin juuri saksasta meidän puolivuotiaalle Gessleinin vision S -rattaat. meillä oli kriteereinä kääntyvä etupyörä(lukittava) ja se että ratasosan saa naama menosuuntaan ja selkä menosuuntaan päin, ja säädettävä työntökorkeus.
Vaikuttivat todella hyviltä ja kaipaamiasi värejäkin löytyi! niitä oli siis niin monessa eri värisä, että oli todella vaikeaa sieltä päättää...
Nämä oli siis 3-pyöräiset, kääntyvällä etupyärällä ja selkänoja menee makuuasentoon.
Hintaa rattaille tuli rahteineen + lisävarusteeksi tilasin jalkapeiton 415e (tilsin babyonlineshopista).
Innolla jo odottelen, että päästään pojan kanssa kärryttelemään niillä!
Viivi
Laadultaan ovat aivan toista luokkaa kuin nuo useimmat Kiinassa tehdyt. Runkonivelet metallia, samoin kuin pyörein ripustukset. Kuusi asentoinen selkänoja, kahteen suuntaan säädettävä jalkatuki, teleskooppiaisa, käännettävä istuin jne, jne.
Kuomukin suojaa aivan mahtavasti vaikka lapsi on istumassa, vertaapa muihin malleihin. Meillä nyt 9kk käytössä ja ei v ielä mitään moitiittavaa.
Amppari: On tosiaan sininen väritys. Osittain väritys myös syy, miksi olen myymässä eli tyttö syntyi ja nyt pitäisikin saada punaista rattaisiin...
Viivi: paljonko tuolla babyonlinessa on postikulut Suomeen?
babyonlineshopissa postikulut suomeen oli pikkasen alle 40e. Mutta muistaakseni joissakin saksalaisissa nettikaupoissa on vielä halvemmat, mutta meillä tää kauppa tuli halvemmaksi kokonaisuudessaan. ja kotiovelle tuovat, joten eihän toi suuri summa ole!
Mekin ostettiin uudet rattaat osittain siitä syystä, että haluttiin vähän väriä! Yhdistelmät jotak ostettiin aiemmin oli musta-harmaat. Silloin ne olivat kivat, mutta nyt tuntui, että voisi olla vähän jotain väriäkin jossain. Nyt rattaisiin tulee vaaleanruskeaa, tummempaa ruskeaa ja punaista ja hiukan mustaa... Tosin meillä kyllä poika, vaikka rattaissa punaista onkin...
viivi
Entäs Koelstran (kirjoitetaankohan noin) kolmipyöräiset?
Ja ovat mielestäni kuin unelmat. Menee kasattuna ihan littanaksi paketiksi ja ovat kevyet nostella autoon, en voi muuta kuin suositella!
Alan pikkuhiljaa kallistua Quinny-rattaisiin. Makuutilan koko vielä arveluttaa?
Jaksaisitko sä mitata mulle? (selkänoja+istuinosa+jalkatuki)
Kiitti.
Elikkäs mitat ovat seuraavat selkänoja 45,5, istuinosa 23 ja jalkatuki 19cm. Ovat kyllä tosi tilavat rattaat olen kokeillut niitä meidän tosi pitkälle 3 vuotiaalla (on melkein 110 pitkä) ja poika mahtui niihin ihan kivasti!
saksasta, www.kidsroom.de. Suosittelen lämpimästi kyseistä kauppaa, edulliset hinnat, palvelu toimii myös englanniksi ja lisäkyselyt onnistuvat sujuvasti sähköpostilla.
Itse rattaisiin olen erinomaisen tyytyväinen, ainoa asia joka on miinusta on pienehkö tavarakori.
Osaatko sa sanoa comfortien mitat kasattuna? Olen menossa ensi viikolla Viroon ostamaan noita mutta arvelutta mitä noiden pituus kasattuna on- mahtuuko hyvin autoon tai ei?
Kiitos mittauksesta!
Osaankohan noilta ulkomaisilta sivuilta tilailla....?!
En löytänyt mittanauhaa, joten en saanut mitattua rattaita, mutta googlettamalla löysin seuraavaa:
MÅTT: Sittdelens bredd: 40 cm. Sittdelens djup: 24 cm. Ryggstödets längd: 47 cm. Mått ihoppfälld: 100 x 69 x 39 cm. (inkl hjulen) Mått redo att användas: 118 x 69 x 105 cm. (inkl hjulen)) Vikt: 15.6 kg. (sittvagn)5.4 kg. (liggdel)
Käyttöohjeissa suositellaan kuomun irroittamista kun laittaa rattaat kasaan, eli jos jatkuvasti joutuu kasaamaan voi olla hankalaa.
Haluaisin itse kovasti punaisia, mutta kun on poika päättyin sandin:)
Aurinkoista kevättä!
Eli kurkkaa ominaisuudet tuolta:
http://www.panther-junior.com/de/content/view/full/768
Laittaisitko yhteystietosi, niin voin lähettää kuvan. Olleet käytössä vain joitakin kertoja, kun 3-pyöräisyys ei sitten tainnut olla meidän juttu (ja muitakin rattaita on siis käytössä). Näissä etuna se, että yleensä 3-pyöräisistä tulee kasattaessa melko suuret, mutta nämä menevät tosi näpsäkäksi paketiksi. Ihan kuin matkalaukuksi. Pyörivä etupyörä on kuin unelma!