Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on suuttunut, kun ei saanut lahjaa eikä..

Vierailija
13.05.2018 |

En oiken ymmärrä taas tätä..vaimo on suuttunut, koska ei saanut mitään lahjaa eikä aamupalaa sänkyyn. Kaiken lisäksi minun olisi pitänyt viettää hänen ja lapsien kanssa äitienpäivää.
Olen menossa omalle äidilleni, koska hän on sairas ja todella huonossa kunnossa. Tahdon viettää aikaa hänen kanssaan tällaisena päivänä. Siitäkin vaimo on suuttunut.
Mielipiteitä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa palata äidin luokse.

Mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet tänään muistanut vaimoasi? Minkä ikäisiä lapsia teillä on ja kuinka monta?

Vierailija
4/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on omia, yhteisiä lapsia, niin en mä kyllä tajua miksi te ette edes aamupalaa voineet sille vaimollesi tehdä ja antaa lasten tekemiä kortteja (melko varmasti ovat tehneet päiväkodissa/koulussa) kortit. Pieni vaiva ja sillä olis saanut ton suuttumuksen pois.

Sinänsä muuten täysin ymmärrettävää olla oman sairaan äidin luona. Ihmettelen miksi ette mene koko porukka, tai jos nyt jo suuttunutta vaimoa ei kiinnosta, niin miksi et ota lapsia mukaan viettämään aikaa sairaan mummon kanssa?

Vierailija
5/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet tänään muistanut vaimoasi? Minkä ikäisiä lapsia teillä on ja kuinka monta?[/quot

Toivotin hyvää äitienpäivää!

4 lasta.. Kaikki alle 5v

Vierailija
6/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos teillä on omia, yhteisiä lapsia, niin en mä kyllä tajua miksi te ette edes aamupalaa voineet sille vaimollesi tehdä ja antaa lasten tekemiä kortteja (melko varmasti ovat tehneet päiväkodissa/koulussa) kortit. Pieni vaiva ja sillä olis saanut ton suuttumuksen pois.

Sinänsä muuten täysin ymmärrettävää olla oman sairaan äidin luona. Ihmettelen miksi ette mene koko porukka, tai jos nyt jo suuttunutta vaimoa ei kiinnosta, niin miksi et ota lapsia mukaan viettämään aikaa sairaan mummon kanssa?

En ole mikään materialisti. Lapset ovat vilkkaita enkä tahdo heitä mukaan. Sairas äitini ei nyt tällä hetkellä varmaankaan tahdo mitään showta pystyyn.

AP.

Vierailija
7/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin keräämään tänne irtopisteitä. Minä teen vaimolleni JOKA viikonloppu maittavan aamiaisen, mitäs siihen sanotte. 

Vierailija
8/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä äidilläskö sä nyt sitten palstailet?

Vierailija
9/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään materialisti. Lapset ovat vilkkaita enkä tahdo heitä mukaan. Sairas äitini ei nyt tällä hetkellä varmaankaan tahdo mitään showta pystyyn.

AP.

Pitääkö olla materialisti, että voi toiselle tehdä aamupalan?

Vierailija
10/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtopistemies kirjoitti:

Tulin keräämään tänne irtopisteitä. Minä teen vaimolleni JOKA viikonloppu maittavan aamiaisen, mitäs siihen sanotte. 

Irtopiste.

Ole hyvä/be good.

Vierailija
11/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtopistemies kirjoitti:

Irtopiste.

Ole hyvä/be good.

Kiitos, arvostan.

Vierailija
12/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Pitääkö olla materialisti, että voi toiselle tehdä aamupalan?

Ainakin itsekäs paskiainen!

Vierailija
13/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet tänään muistanut vaimoasi? Minkä ikäisiä lapsia teillä on ja kuinka monta?[/quot

Toivotin hyvää äitienpäivää!

4 lasta.. Kaikki alle 5v

Eli olisit hyvin ehtinyt vaikka sen aamupalan vaimollesi tekemään, mutta et viitsinyt? Saiko hän edes lasten askartelemaa korttia?

Vierailija
14/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

MItä materialismia on tehdä toiselle aamupala? Eikö lapsetkaan yhtään ihmettele, että äitienpäivä oman äidin kohdalla vaan sivuutetaan, mutta sitten mummin luokse isä menee yksin koko päiväksi.

Äitienpäivästä kuitenkin puhutaan esim. päiväkodissa jne. ja pakkohan yhden noista neljästä on olla jo sen ikäinen että tajuaa mistä on kysymys.

Kuulostat aika hirveältä ihmiseltä.

Vierailija
15/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakavasti sairaan luona ole pikkulasten paikka viettää aikaa. On ok käydä katsomassa kyllä.

Meillä ei tuoda aamupalaa sänkyyn. Kumpikin inhotaan sängyssä syömistä, eikä makkarissa syödä kuin todella sairaana.

Pikkaisen toivoin, että olisi pojat ostaneet arvan, mutta ei tänä vuonna. Joskus olen saanut.

Vierailija
16/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voineet muistaa oman perheenne äitiä äitienpäivän aamuna? Ostaa eilen ruusua valmiiksi tai poimia pari valkovuokkoa ilmaiseksi?

Taidat pitää vaimoasi itsestäänselvyytenä. Mitä jos hän toteaa ansaita parempaa ja ottaa eron? Yritä miettiä miltä hänen menettämisensä tuntuisi konkreettisesti ja arjessa, niin ehkä alat vähän arvostaa häntä.

Vierailija
17/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette voineet muistaa oman perheenne äitiä äitienpäivän aamuna? Ostaa eilen ruusua valmiiksi tai poimia pari valkovuokkoa ilmaiseksi?

Taidat pitää vaimoasi itsestäänselvyytenä. Mitä jos hän toteaa ansaita parempaa ja ottaa eron? Yritä miettiä miltä hänen menettämisensä tuntuisi konkreettisesti ja arjessa, niin ehkä alat vähän arvostaa häntä.

No ei se maailmaa kaada, vaikka vaimo ottaisi eron. Molemmilla ollut sivusuhteita ja kerran olen jo vaimon eli silloisen naisystävän jättänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän