Euroviisujen voittaja oli SYÖNYT voittopystinsä!!!
Tämä tulee varmasta lähteestä. Valtavirtamedia yrittää totta kai peitellä tätä tietoa hinnalla millä hyvänsä.
Kommentit (12)
outoa ylipainoisten mollaamista? Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ei yhtään hämmentävää. Menisi lenkille kuten muutkin. Enkä puhu nyt makkarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ei yhtään hämmentävää. Menisi lenkille kuten muutkin. Enkä puhu nyt makkarasta.
Aivan, ja janojuomana vettä, ei päärynä light sidukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen ihan normaalipainoinen. Sulla on joku ptologinen viha ylipainoisia kohtaan. Tajuatko että taustalla voi oll ajoku fyysinen sairauskin. Ja mitä sitten vaikka ei olisi. Sairasta haukkua ylipainoisia.
Joku ei nyt ole syönyt lääkkeitään
Vierailija kirjoitti:
Joku ei nyt ole syönyt lääkkeitään
....laihdutuslääkkeitäkö????
Tätä Israelin siiderivalasta ei saa haukkua läskiksi, mut se saa hakua poikia tyhmiksi?
Kertokaa nyt mitä saa sanoa, ja mitä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen ihan normaalipainoinen. Sulla on joku ptologinen viha ylipainoisia kohtaan. Tajuatko että taustalla voi oll ajoku fyysinen sairauskin. Ja mitä sitten vaikka ei olisi. Sairasta haukkua ylipainoisia.
SSRI-lääkkeet ja sidukka ruokajuomana. Siinä se on :)
Huhut kertoo, että pikkutunneilla söi sen pystinsä, tiedä sitten onko totta?
Vierailija kirjoitti:
Tätä Israelin siiderivalasta ei saa haukkua läskiksi, mut se saa hakua poikia tyhmiksi?
Onhan se epistä.
Mitä, oliko se vegaani pysti?