Mitä luulette tätä miestä vaivaavan?
- Jos tulet vastaan käytävällä, sinun pitää väistää häntä ja jos osut vahingossa, kuuluu sellainen ärtynyt ärähdys
- Ei tee kotitöitä tai hoida ruokaostoksia.
- Hän ei pakkaa reissuihin lähtiessä, vaimo pakkaa kaiken ja olettaa, että vaimo tietää mitä tarvitaan ja raivostuu, jos jokin puuttuu eikä ole ehkä itse viittinyt asiasta kertoa tai pakata kyseistä tavaraa.
- Kun näkee toisen yskivän tai aivastavan käskee kääntämään pään ja yskimään esim. käsivarteen. Ei IKINÄ tee itse niin ja vähät välittää, tartuttaako flunssan toiseen.
- Kerran ei päästy syömään sillon kun hän halusi kun vaimolla oli yksi siivoushomma kesken. Kiukutteli koko matkan, vaikka aikuisena ihmisenä olisi voinut mennä hakea syötävää itsekin...
- Kaikki vika on muissa, ei hänessä eikä ole ikinä pyytänyt anteeksi tai myönnä olevansa väärässä
- Aina kaiken pitää mennä kuten hän haluaa
- Jos vaimo ei saa selvää miehen puheista tai kuule mitä hän sanoi, haukkuu heti tyhmäksi ja ties miksi...
Kyseessä mies, yli nelikymppinen ja oma isä... Mietin miten äitini sietää tuollaista.
Kommentit (4)
Niin no minua kiinnostaa nimenomaan että mikä äitiäsi vaivaa, kun hän valitsee kestää tuollaista.
No jo on kumma jos ei noilla tavoilla eläkin puutteessa.
En kyllä tiedä tarviiko isääsi vaivata muu kuin syvä vakaumus siitä, että pallit tippuu jos näin ei käyttäydy.
Kuulostaa siltä että mies on onneton, ehkä masentunut? Tai sitten elää puutteessa!