Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä vuoden homo saattoi olla alaikäinen?!?

Vierailija
12.05.2018 |

Siis sitä sinänsä symppistä tubettaja-poikaa meinaan. Kun mielestäni kaikessa seksuaalisuuteen liittyvässä pitäisi olla täysi-ikäinen. Ja miten joku tosi nuori poika tai tyttö voi varmasti tietää vielä seksuaalisuudestaan mitään?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tuo söpö poika Euroviisustudiossa on vieläkin ihan lapsi. :( Kunpa joku aikuinen hieman suojelisi häntä maailman pahuuksilta. Itse oon nainen jne., mut must lasten pitäisi saada olla lapsia.

Vierailija
2/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilla on eri säännöt. Eikö tämän pojan Vuoden homoksi julkistamisen suorittanut vielä Helsingin piispa, joten siinä ei voi olla mitään kyseenalaistettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä 17-vuotiaana tiesin ihan varmasti olevani hetero.

Vierailija
4/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin 14-vuotiaana olevani melkein hetero, pikkusen bi. Olisin varmaan tiennyt senkin jos olisin homo.

Provohan tämä on mutta seksuaalisuus on sisäsyntyistä eikä katso ikää.

Vierailija
5/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kukkahattutätien taivastelutuokio.

Vierailija
6/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin 14-vuotiaana olevani melkein hetero, pikkusen bi. Olisin varmaan tiennyt senkin jos olisin homo.

Miksi nyt näin? Monestihan ihmisiä ollaan suurin piirtein ristiinnaulitsemassa jos katsotaan että ovat rakastelleet liian nuoren kanssa.

Vierailija
7/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ap sekoittaa seksin ja seksuaalisuuden. Ihminen on seksuaalinen olento syntymästään asti, vaikkei seksi toki lapsen elämään kuuluva asia olekaan.

Mainitsemasi Tuure on kuitenkin 17-vuotias, matkaa siihen korostamaasi täysi-ikäisyyteen hänellä on alle kahdeksan kuukautta. Väitätkö ap, ettet itse tiennyt tuon ikäisenä, minkä sukupuol(t)en edustajista olet kiinnostunut? Toki ihmisen seksuaalisuus kehittyy läpi elämän, mutta suurimmalla osalla lienee tuossa täysi-ikäisyyden kynnyksellä jo vahva käsitys omasta suuntautumisestaan.

Vierailija
8/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin vähän ihmettelin. Eikö olis ollut ketään täysi-ikäistä vaihtoehtoa vuoden homoksi? Miksi valita alaikäinen? Olisko vuoden heteroksi tai vuoden biseksuaaliksi valittu alaikäinen? Muuten kyllä tykkään tästä henkilöstä, mutta outo juttu tuo valinta.

Vierailija
9/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää oo aika vanha juttu?

Vierailija
10/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt näin? Monestihan ihmisiä ollaan suurin piirtein ristiinnaulitsemassa jos katsotaan että ovat rakastelleet liian nuoren kanssa.

Mitä? Seksuaalisuus ei katso ikää, seksin harrastaminen on eri asia.

Vierailija
11/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Seksuaalisuus ei katso ikää, seksin harrastaminen on eri asia.

Miksi?

Vierailija
12/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehotan tutustumaan termeihin seksi ja seksuaalisuus sekä erityisesti niiden eroihin.

Olin seksuaalinen olento jo tuolloin 14-vuotiaana vaikken seksiä harrastanutkaan.

Vierailija
13/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ällöttävää ja kyseenalaista olisi ollut valita vuoden heteroksi.

Vierailija
14/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitaanko jossain vuoden hetero myös?

Vaadin tasa-arvoa.

Vierailija
15/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehotan tutustumaan termeihin seksi ja seksuaalisuus sekä erityisesti niiden eroihin.

Olin seksuaalinen olento jo tuolloin 14-vuotiaana vaikken seksiä harrastanutkaan.

Miksi tuollainen jaottelu? Eikö seksuaalisuuden ilmentymänä voida pitää myös seksin harrastamista? Miksi seksin harrastaminen jumalallisessa mielessä halutaan nähdä pahana, mutta samaan aikaan halutaan ylistää seksuaalisuuden abstraktimpaa käsitettä?

Vierailija
16/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo ja pedofilia kulkee käsikädessä.

Vierailija
17/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuorilla on tiukkaa ja vanhoilla löystyneet. Googlaa sana goatse niin ymmärrät asian.

Vierailija
18/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että ap sekoittaa seksin ja seksuaalisuuden. Ihminen on seksuaalinen olento syntymästään asti, vaikkei seksi toki lapsen elämään kuuluva asia olekaan.

Mainitsemasi Tuure on kuitenkin 17-vuotias, matkaa siihen korostamaasi täysi-ikäisyyteen hänellä on alle kahdeksan kuukautta. Väitätkö ap, ettet itse tiennyt tuon ikäisenä, minkä sukupuol(t)en edustajista olet kiinnostunut? Toki ihmisen seksuaalisuus kehittyy läpi elämän, mutta suurimmalla osalla lienee tuossa täysi-ikäisyyden kynnyksellä jo vahva käsitys omasta suuntautumisestaan.

...ja sen seksin suhteen suojaikäraja on Suomessa 16 vuotta, suuntautumiseen katsomatta. Moni tuota nuorempikin päätyy sitä harrastamaan (ja tämä on lain mukaan ok, kunhan kyseessä on ikätoveri ja kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä), vaikka vanhemmat kuinka muuta toivoisivat tai haluaisivat ajatella, että "ei meidän lapsi vaan ne muut".

Vierailija
19/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, että pojat tajuavat keskimäärin 12-vuotiaina homoutensa. Eli kyllä alaikäinen voi ihan hyvin tajuta, ettei ole hetero. Ehkä siinä iässä koetaan ne ensimmäiset ihastumiset, vaikka seksikokemusta alkaisikin karttua vasta vuosia myöhemmin, esim. 15-18-vuotiaana. Onhan se varmasti teinille tärkeää kokea, ettei ole ihan yksin maailmassa, vaan muitakin homoja ja lesboja on, ja asia on ok.

Vierailija
20/24 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja sen seksin suhteen suojaikäraja on Suomessa 16 vuotta, suuntautumiseen katsomatta. Moni tuota nuorempikin päätyy sitä harrastamaan (ja tämä on lain mukaan ok, kunhan kyseessä on ikätoveri ja kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä), vaikka vanhemmat kuinka muuta toivoisivat tai haluaisivat ajatella, että "ei meidän lapsi vaan ne muut".

Ja tuossa on tosiaan yksi ilmentymä löyhästä seksuaalimoraalista. Että olisi jotenkin ookoo jos minttu ja ville 14 vee panee toisiaan, mutta auta armias jos jesse 19 vee kuksisi mintun kanssa niin munat pois ja hirteen. En ymmärrä.