Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan taso, kaikkia ihmisiä arvostellaan?

Vierailija
12.05.2018 |

Mikä tän palstan tarkoitus nykyään on? Esim tässä puolen tunnin sisällä on ollut NELJÄ ketjua, jossa haukutaan ihmisten ulkonäköä, arvoja tai valintoja. Jokaista arvostellaan.
Ruokailu huoltoasemalla / Maidon juonti / Sokeroidun jugurtin syöminen / Kesäpukeutuminen

MIKSI ihmiset on niin itsekkäitä, että täytyy oikein VAUVApalstalla alkaa arvostelemaan toisten valintoja? Miksi jotakuta kiinnostaa, mitä se toinen puuhaa? Miksette keskity omaan elämäänne? Miksi kaiken pitää olla niin negatiivistä? Huh miten monta kysymystä, joihin en ikinä saa vastauksia...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku, joka haukkuu täällä ihmisiä, antaa vastauksen?

Onko kiusaaminen teistä ok?

Vierailija
2/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku, joka haukkuu täällä ihmisiä, antaa vastauksen?

Onko kiusaaminen teistä ok?

No mitäs luulisit sellaisen mielestä joka sitä päivätyökseen harrastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on sitä että on itsellä paha olo ja purkaa sen ulospäin, kuten moni tekee omassa perheessä esim, alkaa haastaa riitaa puolison kanssa jos ollut huono päivä töissä. Toisilla taas ei ole empatiakykyä alunperinkään.

Vierailija
4/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niitä katsoessa tulkut näkemään, että ihmiset ovat niin masentuneita, ja epärehellisiä, valehtelioita, kieroja ja epäkunnioittavia ensinnäkin jo itseensä nii paljon. Ettei itsensä haukkuminen enää riitä, vaan siinä täytyy jo alkaa arvostelemaan roisia. Olisivat edes tyytyväisiä itseensä, ja jättäisität meidöt rauhaan, niin kaikkinolisi hyvin ja normisti. Ps. Tällaisia siis nylyajan ihmiset ovat, ja myös lisään, että ovat epäkiitollisia. Ihan kaukilleen, ja viellä enitän läheisille.

Vierailija
5/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Sulla, ap, sen sijaan taitaa olla aika huono itsetunto ku VAUVApalstan jutut menee noin tunteisiin. :)

Vierailija
6/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassahan ihmiset arvostelevat toisiaan, vähintään päänsä sisällä.

Vierailija
7/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Sulla, ap, sen sijaan taitaa olla aika huono itsetunto ku VAUVApalstan jutut menee noin tunteisiin. :)

Mee peilin eteen, äläkä tuu haukkuu toisii. Sulla sen sijaan, et meil oli ,enny, nii sulla meni.

Vierailija
8/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että pieni joukko on aktiivinen tehtailemaan haukkumisaloituksia ja -provoja. Syntyy mielikuva, että porukka on täällä yleisesti ottaen negatiivista, mutta ne neutraalit ja positiiviset tyypit ei vain kirjoita yhtä paljon?

En tiedä mikä saa tekemään nimenomaan haukkumisketjuja/-provoja. Provoan täällä joskus itsekin, mutta asetan siinä naurunalaiseksi yleensä itseni, esittämällä tyhmää tms.

Vierailija
9/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus minulla tosiaan oli huono itsetunto. Nykyään minulla ei ole, koska tajusin, että muiden ihmisten kommenteista ei pidä välittää, eikä niitä todellakaan pidä ottaa itseensä. Mitkään av-palstan kommentit (esim. nuo mitkä mainitsin ekassa viestissä) ei loukkaa minua, mutta en vaan ymmärrä, miksi niitä pidää kirjoittaa.

Tosiaan, ääntä mahtuu maailmaan. Sain sellaisen kuvan viestistäsi, että mielestäsi on ok haukkua ja arvostella muita. Olenko oikeassa? Voitko selittää, miksi mielestäsi on hymyn asia, jos minulla olisi huono itsetunto?

Vierailija
10/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus minulla tosiaan oli huono itsetunto. Nykyään minulla ei ole, koska tajusin, että muiden ihmisten kommenteista ei pidä välittää, eikä niitä todellakaan pidä ottaa itseensä. Mitkään av-palstan kommentit (esim. nuo mitkä mainitsin ekassa viestissä) ei loukkaa minua, mutta en vaan ymmärrä, miksi niitä pidää kirjoittaa.

Tosiaan, ääntä mahtuu maailmaan. Sain sellaisen kuvan viestistäsi, että mielestäsi on ok haukkua ja arvostella muita. Olenko oikeassa? Voitko selittää, miksi mielestäsi on hymyn asia, jos minulla olisi huono itsetunto?

Nuoret saavat sen huonon itsetunnon juuri siitä kiusaamisesta. Mun mielestä kaiken kiusaamisen pitäisi mennä tunteisiin, jotta siihen puututtaisiin. EIKÄ pidettäisi asiaa sallittuna (kuten av mammojen mielestä).

Vierailija
11/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikassahan ihmiset arvostelevat toisiaan, vähintään päänsä sisällä.

Nettikirjottelu on vähän niin kuin pään sisällä ajattelua, koska se on anonyymia. Ainut vaan, että niillä julkaistuilla "ajatuksilla" voi olla vakavia seurauksia.

Vierailija
12/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep...

Vierailija
13/13 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ikävät kommentit sitten sensuroida, jotta jokaisella olisi oma "safe space"? Onko se todellisuutta?