Myyjälle potkut
Ja syyte syrjinnästä.
Kommentit (9)
Tino Lindeman valitsi maksutavaksi maksu kassalle ja odotteli viisi minuuttia, että saisi aloittaa tankkauksen. Mitään ei tapahtunut, joten Lindemanit menivät sisälle kysymään, miksei hanaa avata.
- Myyjä sanoi heti, että mene tuohon seteliautomaattiin tankkaamaan. Sanoin, että minä joudun muutenkin tulemaan tänne sisälle ostamaan limsaa ja muuta, että eikö se käy tässä samalla, että hoidan käteisellä tämän homman.
Lindemanit poistuivat Nesteeltä tankkaamatta, vaikka polttoaine veteli viimeisiään.
Tarina ei kertonut mitä olisi tapahtunut, jos olisi saanut tankata ilman maksamista ennalta.
Pitäisi poistaa koko kassalle maksamisen mahdollisuus tänä päivänä, kun automaatilla voi kuitenkin maksaa seteleillä ja kortilla, niin ei tulisi näitä kiusallisia ongelmia.
Jos myyjä olisi antanut ulkomaille rekisteröidyn auton kuskin tankata ja lähteä maksamatta, niin se summa olisi otettu myyjän tilistä.
Ei voi potkuja antaa, jos toimi annettujen ohjeiden mukaan.
Ikäväähän se on jos 99,9% romaneista pilaa sen kunnollisen 0,01 % maineen. Itse en tunne yhtäkään rehellistä kyseien vähemmistön edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten myyjä todistaa tämän? Tuskin syrjiviä ja laittomia ohjeita kirjattu ylös. Sana sanaa vastaan. Helppo sysätä myyjän syyksi; ei meillä syrjitä ketään myyjä oli rasis**
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten myyjä todistaa tämän? Tuskin syrjiviä ja laittomia ohjeita kirjattu ylös. Sana sanaa vastaan. Helppo sysätä myyjän syyksi; ei meillä syrjitä ketään myyjä oli rasis**
No, laittomissa irtisanomis-tapauksissa käräjäoikeus lähtee aina siitä, että työntekijän on sana on painavampi. Eli jos hänet tämän takia irtisanotaan, suosittelen riitauttamaan irtisanomisen.
Vierailija kirjoitti:
Ikäväähän se on jos 99,9% romaneista pilaa sen kunnollisen 0,01 % maineen. Itse en tunne yhtäkään rehellistä kyseien vähemmistön edustajaa.
100%-99,9%=0,1%
Ei kai tuossa potkuis mitään mainittu? Ja tuskinpa saa, varoituksen ehkä.
Manneja on ihan syytä kyräillä ja epäillä, mutta kyllä se nyt toki pitää osata tehdä vähän hienovaraisemmin. 😂