Omituisimmat kohtaamiset pizzakuskin kanssa
Kuski soitti minut hakemaan pizzan ulkoa, vaikka alaovi oli auki. Ajattelin, että hän on niin kiireinen, että soittaa jo matkalta ja näin pääsee pikemmin liikkeelle. Kuski odottikin jo pihassa ja pitkästyneen näköisenä näpytteli puhelintaan. Ilmeisesti laiskotti.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
kaikki ne mulle ainakin noin tekee
Niinkö? Kyllä minusta kotiinkuljetus tuodaan ovelle, ei pihaan. Kaikki ovat tuota yhtä lukuunottamatta tuoneetkin. Ap
Se olisikin viimeinen pizzatilaus ko. paikasta, jos kuljetus tarkoittaisi pihaa.
Mä harrastin seksiä useampaan otteeseen. Joo oli nuori ja hemmetin hyvännäköinen :D
Mulla oli käynyt moka ja automaattitäyttö pizzaonline sivuilla ei ollut laittanut tarkkaa osoitetta, vaan ainoastaan kadun nimen tilaukseen. Pizzakuski soitti ja huusi kurkku suorana, miksen ole laittanut osoitetta ja mihin hän nämä nyt tuo. Joo, mun moka mutta tarttiko huutaa..
No kerran pizzakuski sanoi että voin maksaa luonnossa. Annoin sille pienen "käteväisen" pihalla. Käytännössä ilmainen pizza siis! Who knew?
Ei mitään omituista ja pizzaa tilattu siitä asti kun konsepti Suomeen tuli. Joskus vuonna nakki ja lankapuhelin piti tavata kadun nimeä kirjain kirjaimelta, mutta ei sekään kovin outoa ole.
tilasimme pizzat kotiosoitteeseemme Helsingissä. Tunnin päästä kuski soittaa, että on pizzojen kanssa pihalla, mutta ei löydä ilmoittamaamme rappua.
Oli vienyt pizzat Espooseen samaan katuosoitteeseen missä me asumme Helsingissä.
Meiltä espoon rajalle puolisen kilometriä, mutta en kyllä tiedä missä päin espoota sijaitsee tuo saman niminen katu, missä me asumme.
Oltiin miehen kanssa saunomassa, kun pizzakuski kilkutti ovikelloa.
Mies veti nopeasti kylpytakin niskaan ja meni avaamaan ovea. Yleensähän pizzan vastaanottoon menee pari sekuntia, varsinkin kun tilaus on etukäteen maksettu. No minä nälkäisenä juoksin melkein heti alasti saunasta keittiöön hakemaan pizzaa. Ulko-ovi sijaitsee tässä ns. välissä, eli iloisesti kirmasin oven ohi. En tiedä mikä siinä pizzan vastaanottamisessa maksoi, mutta ulko-ovi oli vielä iloisesti auki ja pizzakuski näki upean vilahdukseni aitiopaikalta =) Pidin parin kuukauden tauon ennen kuin uudestaan tilasin tuolta.
Pizzat tuotiin perheellemme kotiovelle. Ulkomaalaistaustainen mieheni avasi oven ja halusi maksaa kortilla. Kuski, joka oli ehkä pakistanilainen, kysyi, oliko mieheni muslimi. (mitä v*ttua se pizzakuskille kuuluu??) Mieheni vastasi, että ei ole.
"Sitten saat tulla alas autolle maksamaan."
Olimme sopineet ennalta tilausta tehdessä, kuten on tapana, että maksamme kortilla.
Emme enää tilanneet sieltä mitään.
Eivät tuo ainakaan naisille pitsaa kotiovelle koska meetoo.
Mä sain kerran tilaukseeni väärän juoman. Ilmeisesti kuski tiesi tämän, koska ojensi pullon piilotellen ja tuoteseloste edellä. Epärehellinen kuva jäi.
Meille toimitettiin Kotipitsasta perhekokoinen pitsa sekä limsapullo, vaikka emme olleet tilanneet mitään. Osoite oli oikein , samoin nimi ja tilaus oli jo maksettukin ! Sekä pitsatyttö että minä olimme hyvin hämmentyneitä.
Myöhemmin selvisi, että kyseessä oli yllätys hiukan erikoiselta isältäni! :)
Vierailija kirjoitti:
No kerran pizzakuski sanoi että voin maksaa luonnossa. Annoin sille pienen "käteväisen" pihalla. Käytännössä ilmainen pizza siis! Who knew?
No halvallapa annoit!
Vierailija kirjoitti:
Meille toimitettiin Kotipitsasta perhekokoinen pitsa sekä limsapullo, vaikka emme olleet tilanneet mitään. Osoite oli oikein , samoin nimi ja tilaus oli jo maksettukin ! Sekä pitsatyttö että minä olimme hyvin hämmentyneitä.
Olipa suloista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa suloista! <3
Ai se pitsatyttö?
kaikki ne mulle ainakin noin tekee