Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimmat kohtaamiset pizzakuskin kanssa

Vierailija
12.05.2018 |

Kuski soitti minut hakemaan pizzan ulkoa, vaikka alaovi oli auki. Ajattelin, että hän on niin kiireinen, että soittaa jo matkalta ja näin pääsee pikemmin liikkeelle. Kuski odottikin jo pihassa ja pitkästyneen näköisenä näpytteli puhelintaan. Ilmeisesti laiskotti.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne mulle ainakin noin tekee

Vierailija
2/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki ne mulle ainakin noin tekee

Niinkö? Kyllä minusta kotiinkuljetus tuodaan ovelle, ei pihaan. Kaikki ovat tuota yhtä lukuunottamatta tuoneetkin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin viimeinen pizzatilaus ko. paikasta, jos kuljetus tarkoittaisi pihaa.

Vierailija
4/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastin seksiä useampaan otteeseen. Joo oli nuori ja hemmetin hyvännäköinen :D

Vierailija
5/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli käynyt moka ja automaattitäyttö pizzaonline sivuilla ei ollut laittanut tarkkaa osoitetta, vaan ainoastaan kadun nimen tilaukseen. Pizzakuski soitti ja huusi kurkku suorana, miksen ole laittanut osoitetta ja mihin hän nämä nyt tuo. Joo, mun moka mutta tarttiko huutaa..

Vierailija
6/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran pizzakuski sanoi että voin maksaa luonnossa. Annoin sille pienen "käteväisen" pihalla. Käytännössä ilmainen pizza siis! Who knew?

Vierailija
7/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään omituista ja pizzaa tilattu siitä asti kun konsepti Suomeen tuli. Joskus vuonna nakki ja lankapuhelin piti tavata kadun nimeä kirjain kirjaimelta, mutta ei sekään kovin outoa ole.

Vierailija
8/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasimme pizzat kotiosoitteeseemme Helsingissä. Tunnin päästä kuski soittaa, että on pizzojen kanssa pihalla, mutta ei löydä ilmoittamaamme rappua.

Oli vienyt pizzat Espooseen samaan katuosoitteeseen missä me asumme Helsingissä.

Meiltä espoon rajalle puolisen kilometriä, mutta en kyllä tiedä missä päin espoota sijaitsee tuo saman niminen katu, missä me asumme.

Vierailija
9/17 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa saunomassa, kun pizzakuski kilkutti ovikelloa.

Mies veti nopeasti kylpytakin niskaan ja meni avaamaan ovea. Yleensähän pizzan vastaanottoon menee pari sekuntia, varsinkin kun tilaus on etukäteen maksettu. No minä nälkäisenä juoksin melkein heti alasti saunasta keittiöön hakemaan pizzaa. Ulko-ovi sijaitsee tässä ns. välissä, eli iloisesti kirmasin oven ohi. En tiedä mikä siinä pizzan vastaanottamisessa maksoi, mutta ulko-ovi oli vielä iloisesti auki ja pizzakuski näki upean vilahdukseni aitiopaikalta =) Pidin parin kuukauden tauon ennen kuin uudestaan tilasin tuolta.

Vierailija
10/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzat tuotiin perheellemme kotiovelle. Ulkomaalaistaustainen mieheni avasi oven ja halusi maksaa kortilla. Kuski, joka oli ehkä pakistanilainen, kysyi, oliko mieheni muslimi. (mitä v*ttua se pizzakuskille kuuluu??) Mieheni vastasi, että ei ole.

"Sitten saat tulla alas autolle maksamaan."

Olimme sopineet ennalta tilausta tehdessä, kuten on tapana, että maksamme kortilla.

Emme enää tilanneet sieltä mitään.

Vierailija
11/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tuo ainakaan naisille pitsaa kotiovelle koska meetoo.

Vierailija
12/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran tilaukseeni väärän juoman. Ilmeisesti kuski tiesi tämän, koska ojensi pullon piilotellen ja tuoteseloste edellä. Epärehellinen kuva jäi.

Vierailija
13/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille toimitettiin Kotipitsasta perhekokoinen pitsa sekä limsapullo, vaikka emme olleet tilanneet mitään. Osoite oli oikein , samoin nimi ja  tilaus oli jo maksettukin !  Sekä pitsatyttö että minä olimme hyvin hämmentyneitä.

Myöhemmin selvisi, että kyseessä oli yllätys hiukan erikoiselta isältäni!  :)

Vierailija
14/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerran pizzakuski sanoi että voin maksaa luonnossa. Annoin sille pienen "käteväisen" pihalla. Käytännössä ilmainen pizza siis! Who knew?

No halvallapa annoit!

Vierailija
15/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille toimitettiin Kotipitsasta perhekokoinen pitsa sekä limsapullo, vaikka emme olleet tilanneet mitään. Osoite oli oikein , samoin nimi ja  tilaus oli jo maksettukin !  Sekä pitsatyttö että minä olimme hyvin hämmentyneitä.

Olipa suloista!

Vierailija
16/17 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa suloista! <3

Ai se pitsatyttö?

Vierailija
17/17 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan ylläripitsan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä