Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa pikapano?

Vierailija
12.05.2018 |

Takaapäin mielestäni ehdottomasti toimivin jos pitää oikein pikaisesti hommat hoitaa. Vielä jos pyllyn puolelle niin miehellä ei kovin kauan kestä..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin naisen housuja ja pikkupöksyjä sen verran alas että pääsee pimpille. Nainen pitää jalkojaan yhdessä niin että pimppi on mahdollisimman tiukkana. Muutama työntö puolimärkään lämpimään tuottaa yleensä järisyttävän purkauksen syvälle pehmeään lämpöiseen. Purkauksen jäljeen naiselle pikkarit jalkaan ja myöhemmin pääsee vetämään jälkiliukkailla oikein pitkän kaavan kautta.

Vierailija
2/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pikaisissa aina päällekkäin niin että mä oon miehen alla selällään koska mä en tuu niin nopeesti missään muussa asennossa. Mies tykkää valtavasti ja saa siinä tosi helposti. Aina ei kyllä oo kieltämättä löydetty ihan pehmoisinta makoilupaikkaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan pikaisissa aina päällekkäin niin että mä oon miehen alla selällään koska mä en tuu niin nopeesti missään muussa asennossa. Mies tykkää valtavasti ja saa siinä tosi helposti. Aina ei kyllä oo kieltämättä löydetty ihan pehmoisinta makoilupaikkaa ;)

Sama vika meillä. Mä vaan tykkään eniten makoilla ja ihanaa kun mies tulee siihen ihan lähelle. Joo välillä saa keräillä moskia hiuksista ja vaatteista jos ollaan jossain pusikossa eikä alustakaan ole joka kerta niin pehmee :D

Vierailija
4/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaaltaan takaa melki aina

Vierailija
5/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoviltaan edestä poikaystävällä polvet koukussa ja mulla jalat niin levällään kuin pystyy ja mä nojaan seinään tai johonkin kiinteään juttuun tai joskus on oltu autoa vasten. Ihanaa kun näkee toisen kasvot ja pystyy suuteleen :)

Vierailija
6/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika meillä. Mä vaan tykkään eniten makoilla ja ihanaa kun mies tulee siihen ihan lähelle. Joo välillä saa keräillä moskia hiuksista ja vaatteista jos ollaan jossain pusikossa eikä alustakaan ole joka kerta niin pehmee :D

Mäkin tykkäisin mennä makuulleen mut se on tommosessa pikasessiossa jotenkin niin hankalaa. Sori kun utelen mut miten te teette sen? Meinaan et minkälaiseen paikkaan yleensä meette jos teette sen pihalla. Riisutteko vaatteita miten paljon?

7/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppa kaveri käy meillä usein myös pika panolla jolloin joko vaimo nojaa pöytään keittiössä ja pannaan vuorotellen. Tai makkariin vaimo kontilleen yleensä kaveri panee takaapäin ja vaimo ottaa minulta suihin yleensä jatketaan vaimon kanssa kaksistaan jos kaverilla on kiire. Panettaa mielettömästi kun kaveri on käynyt panemassa vaimoa.

Vierailija
8/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkäisin mennä makuulleen mut se on tommosessa pikasessiossa jotenkin niin hankalaa. Sori kun utelen mut miten te teette sen? Meinaan et minkälaiseen paikkaan yleensä meette jos teette sen pihalla. Riisutteko vaatteita miten paljon?

Eipä toi niin mahdottoman hankalaa ole. Jotenki siinä kiihkon hurmassa unohtuu se alustakin:) Vähän kenkää,toista lahjetta ja pikkareita multa pois että saan jalat niin leveälle, että mies pääsee tulemaan kunnolla päälle. Miehellä housuja vaan vähän alemmas. Ollaan oltu pihalla mm. mustikanvarpujen päällä metsässä,uimarannan vieressä puskien takana yöllä, koulun takapihalla oltiin joskus nuorempana usein keskellä yötä. Yritetään aina olla niin ettei kukaan näkisi

Vierailija
9/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei keretä makuulle. Seisaaltaan nopeasti takaa tai edestä. Kummatkin ihan kiimassa ja tulee muutamalla työnnöllä!

Vierailija
10/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas niinpäin et mä haluisin seisaallaan mut mies haluaa aina makoilla. Saan kyllä helposti mut kätevämpää ois nojailla vaan seinään tai johonki... mut ei.. aina pitää päästä mun päälle vaikka toisaalta kivaahan se on olla niin ihanan likikkäin.. näkee ja tuntee toisen nautinnon. Rupes tekeen niin mieli :D...

Vierailija
11/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut. Ehkä vielä joskus.

Vierailija
12/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin esim keittiönpöytää vasten...

Vierailija
13/22 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa, koska siinä asennossa tulee orgasmi nopeimmin.

Aika harvoin meillä on pikapanoja. Kerran kävin mieheni toimistolla, niin kiireisen aikataulun takia meillä oli pikapano toimiston sohvalla.

Vierailija
14/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin seisten.

Vierailija
15/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisten takaapäin. Hame tai mekko helpottaa tätä kun on vähemmän riisuttavaa.

Vierailija
16/22 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisten takaapäin. Hame tai mekko helpottaa tätä kun on vähemmän riisuttavaa.

Meillä se helpottaa myös lähistä. Kuinkahan monta kertaa oon ollut miehen alla niin että mulla on ollut mekko päällä helma vaan vyötäröllä  :)

Vierailija
17/22 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mikään ei voita "tiukkaa "

Vierailija
18/22 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii 

Vierailija
19/22 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on ruokapöydällä pikapantavana ja hän ei ole huomannut että pihalta näkee hänen yläosan, ei tarvitse olla kovin vilkas mielikuvitus arvatakseen mitä puuhataan. Asutan rivitalossa ja aika harvoin harrastetaan nykyisin pikaisia panoja, rouva arvostaan sängyssä panemisia. m54

Vierailija
20/22 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa aika nopeet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän