Kehtaisitko lähteä ostamaan karkkia just nyt tai myöhemmin tänä iltana
PELKÄSTÄÄN KARKKIA ja perunalastuja, limsaa, jäätelöä,...
Kommentit (20)
haen usein lähimarketista mässyä, siis lauantai-iltaisin. Sipsejä ja nameja. Pitäisköhän..
No miksen kehtaisi? Kävisinkin ostamassa sipsiä, dippiä ja limpparia jos olisi rahaa.
Kyllä se aina vähän nolottaa, mutta pystyisin :D
Kyllä.
Usein sunnuntai-iltaisin on siinä ysin pintaan mässyn tarvetta, että parin kilsan kävelylenkki miehen ja koiran kanssa kauppaan ja todellakin vaan suklaata, sipsejä, limuja ja jäätelöä kastikkeita yms.
Sitten on maanantai aamuna turvotus ja yökötys, että olen yrittänyt rajoittaa tuota.
Mistä syystä kuvittelet, että lähikauppoja on olemassa? Hyllyt ovat täynnä mässyä ja ovensuussa on pieni vihannesosasto. :D
No en kehtaa kun on tuttu kauppias ja arvaa etten ole taaskaan saanut.
Just kävin, enkä ymmärtänyt hävetä. Nopeella vilkasulla aika moni muukin oli samalla asialla.
No, kyllä kehtaa ja sitä ne monet muutkin, useimmat, hakee .....
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsetuhoinen?
En. Sipsejä tekee mieli kerran vuodessa, karkkia ehkä kerran puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Usein sunnuntai-iltaisin on siinä ysin pintaan mässyn tarvetta, että parin kilsan kävelylenkki miehen ja koiran kanssa kauppaan ja todellakin vaan suklaata, sipsejä, limuja ja jäätelöä kastikkeita yms.
Sitten on maanantai aamuna turvotus ja yökötys, että olen yrittänyt rajoittaa tuota.
Totta kai miehen kanssa kehtaa. Tarkoitin tietysti ETTÄ YKSIN!
Kehtaisin, mutta yritän välttää. Olen tehnyt itseni kanssa diilin, että vain yhtä herkkua kerrallaan. Vaikka kuinka paljon alkaa houkuttaa, alan ajattelemaan sitä seuraavan päivän turvotusta.
Nuorempana en "kehdannut", en tiedä mikä siinä oli hävettävää. Yleensä ostin aina jotain vihanneksia herkkujen mukaan. :D
Kehtaan ostaa noita.
Mutta lihaa en kehtaa ostaa pelkästään, eli minun on pakko ostaa aina salaattiaineksia niiden kanssa. En tiedä mistä tämä kumpuaa, kun en mikään vegaani ole, mutta esimerkiksi en pysty ostamaan leikkelekinkkua ja pihvejä yksinään, vaan pitää aina olla vaikka kaalia, kurkkua ja tomaattia mukana...
Mitä ihmettä? Tietenkin kehtaa, nythän on karkkipäivä! Ostin tänään, tosin jo päivällä, paljon erilaisia herkkuja Euroviisujen äärellä naposteltavaksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä kuvittelet, että lähikauppoja on olemassa? Hyllyt ovat täynnä mässyä ja ovensuussa on pieni vihannesosasto. :D
Tossa meidän lähiSalessa keskustassa varmaan 1/5 koko kaupasta on juomaosastoa. Eilen piti käydä ostamassa jätskiä, mutta ei voinut olutjonon takia, kun oli vain yksi kassa. Olisi ehtinyt sulaa. Muutamalla oli varmaan karkkia ja joku mummo sitten osti koriinsa ihan tavallista sapuskaa. Me on siitä joskus ostettu jotain unohdettua, mutta pääasiassa mässyjä tai kahvileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Totta kai yksinkin kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Osta jotakin miesten tavaraa siihen päälle niin luulevat että sulla on köriläs kotona. Moni tekee niin.
Tietysti jos tekisi mieli ja olisi mahdollista lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Osta jotakin miesten tavaraa siihen päälle niin luulevat että sulla on köriläs kotona. Moni tekee niin.
Ai moni tekee niin todella???
Kehtaisin jos tekis mieli. Mulla ei ole itsetunto-ongelmaa.