Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustalaispenska juoksee ulkona pelkällä t-paidalla ja sukkahousuilla, on sentäs kengät jalassa..

Vierailija
24.04.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä asiaan liittyi tuo " rotu" , tuommoisia lapsia näkee usein ihan kansalaisuuteen, ihonväriin tai kulttuuriin katsomatta, siis myös ihan valkolaisiakin

Vierailija
2/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset harvoin niin " pöljiä" , että sinne ihan jäätys, menee kotiin kun vilu tulee...

Sitäpaitsi lapsia ne on romaaneillakin eikä mitään penskoja, ja noita kevään nautiskelijoita nyt löytyy muistakin, ikään, kokoon ja rotuun katsomatta, näin tänään montakin yllättävän niukasti pukeutunutta ihmisotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitäpaitsi lapsia ne on romaaneillakin eikä mitään penskoja

Vierailija
4/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustalaispenska juoksi ulkona hihaton paita päällään,

oli kanssa kengät ja housut, mutta silti!!!!

itse oltiin kyllä ihan kunnon paksuissa kevätvaatteissa, eikä ollut liian kuuma!!!

Vierailija
5/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ohjasin tänään iltapäiväkerhoa, ja siellä kaikki lapset kirmasivat t-paitasillaan pitkin ja poikin pihamaata, ja olivat kuule kaikki valkolaisia nekin

Vierailija
6/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo vanhemmat!!!

vai onkohan nää niitä lapsia jotka ei vaan suostu laittaan vaatetta päälle ja vanhemmat on tossun alla??!!

muuta selitystä en keksi aikuisen näin välinpitämättömälle käytökselle...

Vierailija
7/7 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juosta hippaa tai pelata palloa auringonpaisteessa pihalla, johon ei tuule. Kyllä silloin alkaa hiki pukkaamaan ja aika kesäinen olo tulemaan

Vierailija:

haloo vanhemmat!!!

vai onkohan nää niitä lapsia jotka ei vaan suostu laittaan vaatetta päälle ja vanhemmat on tossun alla??!!

muuta selitystä en keksi aikuisen näin välinpitämättömälle käytökselle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi