Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hienoin ravintola, jossa olet syönyt?

Vierailija
12.05.2018 |

Tykkäsitkö? Ja jos tosiaan se Rosso on se hienoin, niin sekin käy vastaukseksi oikein hyvin ;)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Arzak. Tykkäsin, oli kokemus.

Vierailija
2/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Arzak. Tykkäsin, oli kokemus.

Oi, sinne minäkin tahtoisin! 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se Savoy on.

Vierailija
4/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin stefan's steakhouse.

Vierailija
5/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese. Tykkäsin!

Vierailija
6/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se Savoy on.

Sielläkään minä en ole käynyt. :) MInun paras kokemukseni taitaa olla Finnjävel, joka onkin jo lopetettu.

ap

Vierailija
7/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hese. Tykkäsin!

Menisitkö uudelleen? ;)

Vierailija
8/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Clove Glub, lontoossa sijaitseva fine dining ravintola.

Vierailija
9/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v kun pääsin ensimmäistä kertaa oikeaan "hienoon" ravintolaan ja se oli rosso.

Muistan kuinka olin pukeutunut hienosti ja pelkäsin koko ajan että mokaan jotain, kun ei ollut aiempaa kokemusta hienoista ravintoloista.

Vierailija
10/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskis Turussa. Oli hyvä ruoka ja palvelu. 😊

Vierailija
11/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heston Blumenthal -Fat Duck 3 michelin star restaurant. En ole ikinä syöny mitään hyvää. Enkä tule ikinä syömään enää sellasta. Se kokemus oli jotain aivan käsittämätöntä. Mua on pari kertaa pyydetty kuvailemaan sitä. Mites kuvailet kun ei voi verrata mihinkää enkä ole ikinä sellasia makuja maistanut. Se pitää kokea henkkoht. En ole ikinä saanu missään sellaista palvelua kuin sieltä. Se koko kokemus tehtiin minun ympärilleni. Sieltä otettiin epostilla yhteyttä ja kyseltiin lapsuudesta mielimakuja tekoja jne jne. Vastailin ja oli täysosuma kun istuin pöytään 6kk myöhemmin.

Vierailija
12/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Karl-Johan, kivan pieni paikka :)

Vierailija
13/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heston Blumenthal -Fat Duck 3 michelin star restaurant. En ole ikinä syöny mitään hyvää. Enkä tule ikinä syömään enää sellasta. Se kokemus oli jotain aivan käsittämätöntä. Mua on pari kertaa pyydetty kuvailemaan sitä. Mites kuvailet kun ei voi verrata mihinkää enkä ole ikinä sellasia makuja maistanut. Se pitää kokea henkkoht. En ole ikinä saanu missään sellaista palvelua kuin sieltä. Se koko kokemus tehtiin minun ympärilleni. Sieltä otettiin epostilla yhteyttä ja kyseltiin lapsuudesta mielimakuja tekoja jne jne. Vastailin ja oli täysosuma kun istuin pöytään 6kk myöhemmin.

Kuulostaa hyvältä. Oliko Heston paikalla tuona iltana? Minä olen syönyt yhdessä tähtipaikassa, jonka tähtikokki kävi illan aikana tervehtimässä asiakkaita. Minua ujostutti. :D En välttämättä haluaisi koskaan syödä siellä uudelleen, vaikka hieno kokomus olikin. 

ap

Vierailija
14/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Dinner by Heston Blumenthal on.

Fat Duckiin en ole valitettavasti vielä päässyt.

Vierailija
15/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Clove Glub, lontoossa sijaitseva fine dining ravintola.

Glub? Ei varmasti ole.

Vierailija
16/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burj Al Arab Arabiemiraateissa. Oli hieno ja ruoka oli hyvää.

Vierailija
17/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Oliko Heston paikalla tuona iltana? Minä olen syönyt yhdessä tähtipaikassa, jonka tähtikokki kävi illan aikana tervehtimässä asiakkaita. Minua ujostutti. :D En välttämättä haluaisi koskaan syödä siellä uudelleen, vaikka hieno kokomus olikin. 

ap

Jonny Lake hoiti hommat. Heston tuli vasta myöhemmin sinne kiittämään jne ja kyseli kokemusta ja oliko onnistunut ilta.. Ja pakko se vtun selfie oli ottaa. Ajattelin eka, että jos näen koko äijää, niin en rupee inisee mistään selfiestä.. Noh, niin sit kävi et pakko se oli kun muutkin otti. Rento mies se on ja huumoria riittää. Sitä ihan oikeasti kiinnostaa ihmisten asiat jne. Ei taputa ja mees himaas nyt vaan se jutteli niitä näitä monen kanssa. Vaihdoin minäkin muutaman sanan sen kanssa.

Vierailija
18/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moulin Rouge Pariisissa. Kabaree ja ruoka. Köyhän tähtihetkiä...

Vierailija
19/19 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Franklyssä me oltiin ainoat farkut jalassa, joten olisko se. Ei vaikuttanut netissä niin hienolta kuin mitä sitten oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä