Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Millaisia ystäviä sinulla on tai millaisia haluaisit?

Vierailija
12.05.2018 |

Itse olen kovin syvällinen ja haluaisin löytää syvällisesti ajattelevia ja fiksuja ystäviä. Minua kiinnostaisivat hengelliset ja henkiset asiat, mutta en tunne ketään kenen kanssa niistä voisi puhua.
Eron jälkeen olen ollut yksin jo monta vuotta ja nyt huomaan olevani aika yksinäinen. Ei ole rohkeutta mennä esim. mihinkään seurakuntaan yksin. Harmittaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksittäisiä ihania ystäviä, mutta haluaisin jonkun kivan pienen ystäväporukan, joiden kanssa voisi viettää ryhmässä aikaa. Omat ystäväni ovat sen verran erilaisia ettei heistä saa ryhmää koottua.

Pieni ryhmä olisi niin kätevä kun saisi rauhassa jutella vähän jos ei puhututa kun muut huolehtisivat puhumisen puolestani. Myös ryhmäkeskustelut hoituisivat samalla tavalla.

Harvemmin kuitenkaan ihmiset luovat näin aikuisena mitään tiivistä kaveriporukkaa kun ne olisi pitänyt luoda jo koulu- tai opiskeluaikoina.

Olen kuitenkin iloinen ystävistä jotka minulla on ja he onneksi ymmärtävät introverttiyteni.

Vierailija
2/3 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monenlaisia ystäviä - voisiko sanoa, että ystävä vähän joka säälle. Yhden kanssa pohdin maailmanpolitiikkaa, toisen kanssa keskustelen kirjoista, musiikista, elokuvista ja maailmasta. Yhden kanssa jaan arkipäivän asioita ja huoliamme. Toki nämä keskustelunaiheet sekoittuvat, ei se niin kategorista ole, mutta huomaan, että asiat monesti menevät tietyn ihmisen kanssa tiettyyn suuntaan. On myös asioita, joista en puhu kaikille ystävilleni - jokaisella on oma salaisuutensa, jonka hän minusta tietää. Olen myös ihan tyytyväinen siihen, että nämä ystäväni eivät ole ystäviä keskenään enkä minä ole heidän muiden ystäviensä ystävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään kaveria eikä ystävää.

Olis kiva sellainen joka osais ajatella asioita out of the box.

Kyseenalaistamaan.

Ihmistä joka pystyy keskustelemaan asioista kiihkotta, vaikkei olisikaan samaa mieltä.

Sellaista joka ymmärtää, että asiat eivät ole aina mustavalkoisia. Eikä välttämättä ole olemassa sitä yhtä ainoaa oikeaa totuutta, sitä mikä meille faktana opetetaan.

Kaikkea tätä ja paljon muuta olisi kiva jos toinen olisi, olematta kuitenkaan höpöhöpöhihhuli.

Ehkä vaatimukseni ovat syy siihen miksi olen yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi