Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahaa on jos "kadottaa" puolisonsa vaatekappaleen josta ei esim. pidä

Vierailija
11.05.2018 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso siis heittäny mun vaatteen menemään. Raivostuin siitä minkä johdosta sain kuulla olevani hullu kontrolloiva narsku.

Ihan siksi kysyn että kuinka paha on jos heittää toisen tavaraa salaa roskiin. Kun puolisoni mielestä ei ole paha mutta mulla meni hermot täysin.

ap

Vierailija
22/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannustaisi ketään moiseen. Muistan yhä kymmenen vuoden takaa, kun eksä tuhosi yhden takkini. Pahinta ei tietenkään ole se takki, vaan pettymys siihen, että rakkaani oli tällainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun häpeä mitä aikuinen ihminen päällensä pukee ja kaapissaan säilyttää. Jos viihtyy vanhoissa kulahtaneissa vaatteissa, niin viihtyköön.

Voi olla, että kipinät sinkoilis, jos mun oma 20 vuotta hyvin palvellut hupparini häviäis. Eli ei saa koskea toisen omaisuuteen.

Vierailija
24/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani naisystävä harrastaa tuollaista. Kadottaa pojan vaatteita ja ostaa tilalle uusia. Siksi poika kantaa täältä lapsuudenkodista kaikenlaisia vanhoja rytkyjä ja odottaa, että naisystävä hävittää ne ja tilalle tulee merkkivaatetta,

Kyllä, molemmilla on omat rahat, kumpikin tienaa arviolta 3000 e/kk nettona, joten kyse ei ole mistään "opiskelijapoika hyötyy puumasta" -suhteesta. Mutta miksi itse ostaa itselleen vaatteita, kun toinen tekee sen puolesta ja omat rahansa saa sijoittaa tuottavammin kuin 60 euron T-paitaan.

Vierailija
25/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hyvä varmaan niin. En minäkään pidä ihmisistä, jotka toimivat näin.

Ehkäpä puoliso pitää ko. asiasta? Vai eikö sillä ole väliä, kun sinä et pidä?

Vierailija
26/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te siis puette miestänne kuin barbinukkea, tai siis Keniä? Ei tulisi mieleenkään hävittää muita vaatteita kuin selvästi päivänsä päättäneitä rikkinäisiä sukkia, kalsareita ja sellaisia. Vaikka mieheni ei mikään mannekiini ole, minulle kelpaa vieläkin sellaisena kuin on, kuten kelpasi aikoinaan vuosikymmeniä sitten.

Eri asia, kun erikseen lähdetään yhdessä ostamaan vaatteita vaikka jotain tiettyä tarkoitusta varten.

Te jotka hävitätte miestenne vaatteita lopullisesti, miten te itse suhtaudutte kun teidän omia tavaroitanne tai kamalia vaatteita "katoaa"? 

Kodintavarat ja vaatteet nyt vaan on naisten juttu. Auto sitten miesten. Että ei voi verrata noin.

Vierailija
27/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen häpeää puolisoaan jos toisella on tietynlainen vaate julkisella paikalla? En usko että mies sentään missään rintaliiveissä tai sukkanauhoissa kaupungilla pyörii vaan joku paita jota kukaan muu ei pidä hävettävänä kuin ap.

Luuletko muutenkin olevasi miehesi äiti? Pyyhitkö pyllyn ja peset hampaat?

Vierailija
28/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä katoaa jatkuvasti mainoslippiksiä, ei löydy vaikka kuinka etsitään.

Meiltä voisi kadota mainosmukeja (tai ihan vahingossa lipsahtaa käsistä lattialle). Mies raahaa töistä saamansa mainosmukit kotiin, vaikka säilytystilaa on todella vähän. Lapsetkin ovat saaneet mukeja kavereilta lahjaksi, ja pidän niitä tärkeämpinä kuin jotain Makita- tai Dewalt-mukia. Mutta jostain täytyyluopua, koska kaapissa ei ole tilaa.

Vierailija
29/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku laki on siitä, ettei toisen omaisuutta saa hukata tai ottaa luvatta ja hävittää?

Vierailija
30/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu että reikäiset kalsarit ja sukat menee roskiin. T-paidoista kysytään jos on pikkureikä. Isommista nekin lähtee

Vierailija
31/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se harmi, jos mies ei soinnu instagramin kuviin.

Vierailija
32/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai joku laki on siitä, ettei toisen omaisuutta saa hukata tai ottaa luvatta ja hävittää?

Juu. Suomen rikoslaki.

Vierailija
33/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa oli yksi tällainen vaatekappale josta sanoin että se on joko minä tai tuo vaate. Mies oli leikannut itselleen maailmanhistorian homoimmat perseshortsit farkuista. Ne oli edestä niin lyhyet että alushousut ja muna vilkkui sivuraoista ja takana viittä vaille, edes naisille ei löydy kaupasta niin pieniä shortseja.

Vierailija
34/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kontrolloimisen tarvetta kannattaa tarkkailla, jos alkaa toiselta vaatteita hävittelemään. Ystäväni on tuollIainen hävittäjä ja se ei todellakaan jää vain siihen. Jokaiseen pieneenkin asiaan pitää puuttua ja olla jokunen sana sanottavana. Olen huomannut hänen olevan hermoraastetta kaikkien narujensa kanssa.

Vierailija
35/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet reikäiset housut tuo on säästänyt ja ihmettelin miksi, kun eivät edes mahdu enää päälle. Kuulemma siksi, että olivat päällä sinä päivänä kun tavattiin.

Vierailija
36/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sijoitin mieheni ihan järkyttävän paidan vaatekaappiin piiloon taaimmaisen nurkkaan. Löytyy jos akuutti tarve vaatii, kun ei viitsi toisen vaatteita pois heittää. Onneksi ei juuri ole kysellyt paidan perään.

Exälläni oli t-paita jonka etumus oli täynnä pieniä reikiä. Kerran menimme tilaisuuteen mihin olisi pitänyt pukeutua siististi ja hän puki päälleen tuon reikäisen paidan vastustelustani huolimatta. Sen jälkeen tein tuon saman tempun eli piilotin sen paidan hyllyn perälle. Eroomme mennessä ei sitä paitaa kysellyt saati löytänyt, joten arvoitukseksi jää kuinka sille lopulta kävi.

Vierailija
37/37 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhteessa oli yksi tällainen vaatekappale josta sanoin että se on joko minä tai tuo vaate. Mies oli leikannut itselleen maailmanhistorian homoimmat perseshortsit farkuista. Ne oli edestä niin lyhyet että alushousut ja muna vilkkui sivuraoista ja takana viittä vaille, edes naisille ei löydy kaupasta niin pieniä shortseja.

Apua, voi kamala! :D Toivottavasti saan tämän mielikuvan maailmanhistorian homoimmista perseshortseista pian mielestäni. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi