Nordean haamukirjeet
Taas tuli Nordeasta kirje! Suljin tilini yli 20.v sitten, mutta noin vuosi sitten aloin taas saada säännöllistä postia uusista tiliehdoista tms. Olen palauttanut lähettäjälle ja pyytänyt lopettamaan rasittavan postin lähettämisen mutta ei auta. Onko muita?
Kommentit (9)
Jospa menisit johonkin konttoriin selvittelemään asiaa. Ovat unohtaneet päivittää joitain tietojasi ja siksi tulee.
Meille tuli tänään 6 kpl Nordean mainoskirjeitä. 2 aikuista, 2 firmaa ja tilit jossain ihan muualla.
25.5. alkaen voit vaatia tietojesi poistoa rekistereistä, kun gdpr astuu voimaan.
Mulla ei oo ikinä ees ollut tiliä nordealla ja silti lähettää "asiakkaalle" mainoskirjeitä ja tiedotteita.
Minäkin sain niitä...sitten sain aikaiseksi selvittää asiaa ja syyksi paljastui 70-luvun tili Yhdyspankissa. Suljin sen ja muutamaa viikkoa myöhemmin tuli taas kirje.
Se chattivirkailija oli sentään ihan asiallinen eikä yrittänyt myydä paria rahastoa tilin lopetuksen sijaan.
Vanha kop/syp-tili tai esim. Stockmann Mastercard voi olla syynä kirjeisiin.
Haamukirjeitä tosiaan! Kymmenen vuotta sitten kuollut tätini sai taas tällä viikolla postia Nordeasta. Joka vuosi ovat tätiä kauniisti muistaneet hänen poismenonsakin jälkeen vaikka tilillä ei ole yhtään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Haamukirjeitä tosiaan! Kymmenen vuotta sitten kuollut tätini sai taas tällä viikolla postia Nordeasta. Joka vuosi ovat tätiä kauniisti muistaneet hänen poismenonsakin jälkeen vaikka tilillä ei ole yhtään rahaa.
Vaikka tilillä ei ole rahaa, ei sitä ole välttämättä lopetettu.
Joo mä kans suljin vuosi sitten ja vielä tulee postia. On se vaan niin ikävää.