Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina musta tuntuu että oon hirveän etevä ja oikeesti en saa paljon mitään aikaan

Vierailija
11.05.2018 |

Ihanneminä on aika kaukana todellisuudesta. Mä jotenkin ajattelen että olen luova, vaikka en oo vieläkään tehnyt mitään omaa musiikkia enkä kirjoittanut muuta kuin lyriikan pätkiä jotka hukkuu jonnekin. Luulen myös että olen sivistynyt, vaikka oikeasti luen ehkä kaksi kirjaa vuodessa ja sen sijaan palstailen ja katson dr phil - clippejä youtubesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutta voin ainakin osittain laittaa saamattomuuden masennuksen piikkiin.

Vierailija
2/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun inhokkipiirteisiin ihmisissä taas kuuluu luovuus, sekä itsessä että muissa, ei ei.

Pitää olla järjestelmällinen ja semmonen tasainen ihminen.

Ihme haihatuksia sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun inhokkipiirteisiin ihmisissä taas kuuluu luovuus, sekä itsessä että muissa, ei ei.

Pitää olla järjestelmällinen ja semmonen tasainen ihminen.

Ihme haihatuksia sinulla.

Miksi tulit kommentoimaan? Ei ketään kiinnosta mitä sinä ajattelet.

Vierailija
4/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Oikeastaan mulla on kahtiajakoisuus mielessä: toisaalta PELKÄÄN olevani todella huono, ja kompensoin siitä johtuvaa ahdistusta KUVITTELEMALLA olevani ihan superhuippu. 

Vierailija
5/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Oikeastaan mulla on kahtiajakoisuus mielessä: toisaalta PELKÄÄN olevani todella huono, ja kompensoin siitä johtuvaa ahdistusta KUVITTELEMALLA olevani ihan superhuippu. 

Tämä! Vaikea aloittaa asioita, kun pelkää onnistuvansa todellisuudessa huonommin kuin omissa mielikuvissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan