Käytätkö itseruskettavia voiteita?
Miksi? Mitä merkkiä?
....
Minä alotin taas tänään käyttämisen, koska en halua kalmankalpeiden käsivarsien ja säärien vilkkuvan vähennetyissä ja lyhyissä vaatteissa.
En ole auringonottajaihminen, mutta haluan olla muu kuin kalma.
Doven tumman ihon kevyesti päivettävä on hyvä ja halpa ratkaisu.
Kommentit (9)
En. Mulla on muutenkin aika tumma iho suomalaiseksi, sellainen "oliivinväriseksi" usein kutsuttu. Kesällä yritän välttää ruskettumasta liikaa, koska 40 iän jälkeen olen alkanut näyttää kuivalta rusinalta liian ruskeana.
En käytä. Minun vaalea ihoni ei ole _kalman_kalpea - ihan elossa olen. En ymmärrä, miksi joku haluaa vaalentaa tai tummentaa luonnollista ihonsa väriä.
En, koska millään niistä en ole koskaan tullut hyvän väriseksi. Nuo dovet ja muut miedot ei mulla vaikuta yhtään mitään. Kun en ole ihan vaaleaihoisemmasta päästä muutenkaan. Sitten taas jos ostaa tujumpia tököteitä, tuppaa sävy olemaan oranssi, ja kun olen luonnostani kylmänsävyinen, se ei sovi yhtään.
Käytän kesällä.
Garnierin jotain, joku... Hyvin toimii.
Kasvoihin en laita.
En, mutten myöskään yritä ruskettua tai ole ehdoton auringon välttelijäkään. Käytän aurinkorasvaa, päivetyn sen verran kuin päivetyn, en hirveästi edes ajattele asiaa.
Käyttäisin, mutta ne jää ikävästi vaaleisiin rintsikoihin ja valkoisiin vaatteisiin kiinni ja usein tulee kiusallisia rajoja. Voi tietenkin olla, että en vain vuosien kokeilujen jälkeen osaa edelleenkään käyttää. Mutta olen alkanut ajatella ettei vaaleassa ihossani ole myöskään mitään vikaa, sillä jo tuo termi "kalmanvalkoinen" on vain Cosmosta yms. paskamedioista lähtenyttä naisiin tietoisesti kohdistuvaa aivopesua. Et kelpaa tai ole kaunis, kun et ole jotain päinvastaista mitä olisit luonnollisesti. Huoh.
Yritän päästä yyi mutta en pääse: ruskettunut iho on vaan niin paljon paremman näköinen. esim tälleen http://www.fashionisers.com/lingerie-and-swimwear/hm-summer-2015-swimwe…
En. Se dove on kyllä ihan hyvä, joskus oon käyttänyt.
Rusketun/päivetys keväällä luonnostaan tosi helpostivähän ulkona niin tarttuu rusketus.