Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voikohan tästä suhteesta tulla mitään pidemmäm päälle?

Vierailija
11.05.2018 |

Tilannetta..ollaan kumpikin erottu muutamia vuosia sitten ja ikää +40-v.
Seurusteltu ollaan vuosi ja nähdään vkl. Ainakin vuosi pitää odottaa, että voitaisiin muuttaa yhteen. Itse olen muuttanut kaksi kertaa hyvin pian yhteen sen jälkeen, kun olen rakastunut ja tuntuu, että mies on se oikea. Suhteet on kestäneet 4v ja toinen 17 vuotta, josta syntyi myös lapsia. Lapset ovat jo kaikki teinejä ja tykkäävät uudesta miehestäni.

Ongelmana tässä on se, että mun mielestä meidän suhde junnaa niin paikallaan. Ollaan rakastuneita kumpikin ja viihdytään yhdessä, mutta ollaan jämähdetty. Toivoisin, että mies puhuisi edes joskus yhteisestä tulevaisuudesta. Mää en tiedä kuinka kauan jaksan odottaa. Tartteisin jotain, että mentäis eteenpäin..
Tuntuu typerältä painostaa, mutta musta vaan tuntuu, että kuoleeko mun tunteet pikkuhiljaa, jos tässä samassa tilanteessa junnataan vielä vuosi/vuosia?
Kokemuksia ja ajatuksia kiitos:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä odotat mieheltä? Vuosi seurustelua on lyhyt aika. Mikä into muuttaa yhteen? Parasta aikaa tuollainen seurustelu.

Itsellä myös vuoden suhde takana. Hullun rakastuneita ollaan, mutta molempien toive on kuitenkin ettei yhteen muuteta. Ei mahdollistakaan kun en miehen kotitaloon kauas keskustasta halua ja mies ei kotoa pois muuta. Näin on parasta.

Vierailija
2/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat muuttaa yhteen. Miksi? Miten suhteenne olisi erilainen jos asuisitte yhdessä?

Et kertonut taustaa sille, että miten asut ja elät nyt, asuvatko lapset kanssasi ja niin edelleen?  Ja mikä on miehen asumismuoto, onko hänellä lapsia? Minkälainen suhdetausta hänellä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan miestä rinnalle myös arkena. Mulla on pitkä suhde takana ja kolme vuotta, kun on asunut yksin/ lasten kanssa, niin nyt olisi valmis muuttamaan yhteen.

Itse olisin valmis ottamaan tämän askeleen, mutta tiedän, että miehellä se ei ole mahdollista. Asuu poikansa kanssa, joka muuttaa aikaisintaan vuoden päästä omilleen. Mulle tulee näitä ajanjaksoja, jolloin tekis mieli jättää koko mies ja etsiä semmoinen, joka uskaltaisi edes haaveilla tulevaisuudesta. Tiedän, että nykyinen mies haluaa elää päivän kerrallaan. Tiedän myös, että hän rakastaa minua, mutta olemme tuossa asiassa niin erilaisia..itse haluaisin edes mennä kihloihin, jotta saisin uskoa yhteiseen tulevaisuuteen.

Lapset ovat minulla joka toinen vk. Mies on eronnut 10 vuotta sitten liitosta lastensa äidin kanssa ja muutama vuosi sitten edellisestä suhteesta, jossa ei ollut yhteisiä lapsia. Ap

Vierailija
4/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet tuosta miehen kanssa? Meinaan kaikki yli 40 v ei enää ikinä halua sellaista mistä sinä haaveilet? Itse olen 43 v nainen ja en kyllä koskaan enää halua asua kenenkään kanssa yhdessä....

Mutta jos miehesi on sitä mieltä että haluaa samantapaista kuin sinä, mutta ei ihan vielä esim. pojan takia, niin aika hullun kärsimätöntähän se olisi heittää suhde menemään siksi ettet jaksa odottaa. Ei niitä hyviä miehiä yli nelikymppisille ihan joka oksalla kasva.

Vierailija
5/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko puhuneet tuosta miehen kanssa? Meinaan kaikki yli 40 v ei enää ikinä halua sellaista mistä sinä haaveilet? Itse olen 43 v nainen ja en kyllä koskaan enää halua asua kenenkään kanssa yhdessä....

Mutta jos miehesi on sitä mieltä että haluaa samantapaista kuin sinä, mutta ei ihan vielä esim. pojan takia, niin aika hullun kärsimätöntähän se olisi heittää suhde menemään siksi ettet jaksa odottaa. Ei niitä hyviä miehiä yli nelikymppisille ihan joka oksalla kasva.

Olen yrittänyt jutella, mutta mies menee aina hiljaiseksi. Kunnioitan ja arvostan sitä, että mies haluaa olla poikansa kanssa niin kauan, kun kotona asuu, mutta kyllä mua ahdistaa tuo, että yhteisestä tulevaisuudesta ei ole mitään tietoa. Entä, jos poika asuukin vielä vaikka viisi vuotta kotona. Haluaisin arkeen ihmisen kenen kanssa jakaa asioita. Ap

Vierailija
6/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/7 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muutama vuosi miehen edellinen suhde, asuivatko yhdessä vai erikseen? Luulen että miehellä on hyvä näin ettei hän niin kaipaa yhdessäasumista. Sulla on teinit kotona, ei se ole mikään ideaalitilanne miehelle jos pärjäävät poikansa kanssa kaksin ja on hyvä, rauhallinen olla. Sitten olisi vähän enemmän porukkaa ja jos tykkää rauhallisemmasta elämästä niin se voi olla aika vaikeaa sopeutua.