Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja pyörätuoli

Vierailija
11.05.2018 |

Melkoinen yhdistelmä, eikö vain. Minkälaisia ajatuksia herättää, onko totaalinen turn-off, herättääkö uteliaisuutta vai mitä?

Erityisesti +45v miesten mielipiteet kiinnostaisivat kovasti. Toki myös naisten.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on ekana kuva jossa olet pyörätuolissa, niin se varmasti karsii ne joille se olisi este. Varmasti kannattaa kertoa miksi olet pyörätuolissa jo myös ns. esittelytekstissäsi/profiilissasi, niin se rajaa myös varmasti onko joku kiinnostunut vai ei. 

En itse pitäisi sitä automaattisesti esteenä suhteelle, toki riippuisi mikä henkilön tila on, olisiko se tilapäistä vai onko hän vaikka neliraajahalvaantunut tms. N24

Vierailija
2/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aivan samoin kuin tuo ensimmäinen kommentoija. On kai jotain eroa siinä onko syntymävamma vai myöhemmin tullut. Luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pyörätuolissa ap, jos saa kysyä? Tosiaan, kannattaa varmasti rehellisesti kertoa se jo profiilissa, niin säästyy sitten turhalta selittelyltä kun sitä kuitenkin tullaan kysymään joka kerta ja se rajaa sitten jo ne pois, joille se olisi ongelma. 

Vierailija
4/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet pyörätuolissa ap, jos saa kysyä? Tosiaan, kannattaa varmasti rehellisesti kertoa se jo profiilissa, niin säästyy sitten turhalta selittelyltä kun sitä kuitenkin tullaan kysymään joka kerta ja se rajaa sitten jo ne pois, joille se olisi ongelma. 

Työtapaturma muutamia vuosia sitten. Tilanne on pydyvä.

Vierailija
5/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan että ei haittaa mitään jos muuten on kaikin puolin itselleni sopiva mies ja kasvot miellyttävät silmää. Seksipuoli hieman mietityttää mutta jos rakastuu niin senkin saa aina järjestymään jotenkin.

Vierailija
6/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se turn-off olisi ainakin omalla kohdalla, kun puhutaan (seksi)seuran hakemisesta Tinderissä. Mieleen tulee kaikki se ylimääräinen työ mikä pitäisi tehdä kävelemään pystyvään naiseen verrattuna.

Kaveriporukassa on yksi pyörätuolillinen, joten invaliditeetti sinänsä ei minua haittaa.

t. Rehellinen mies

Vierailija
7/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vaikuttaisi ollenkaan. Jos olisi mielenkiintoista seuraa niin lähtisin treffeille.

Vierailija
8/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pakko sanoa, että vasemmalle pyyhkäisisin heti. Jos eka kuva olisi naamasta ja sit jos tämän jälkeen katsoo niin tulisi pyörätuolikuva ja tekstissä jotain siitä niin ehkä olisi eri juttu..? En tiedä. Kuulostaahan tämä pinnalliselta, Tinder on, vaikka yrittää välttää sitä ajattelua. 

Vierailija
9/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se turn-off olisi ainakin omalla kohdalla, kun puhutaan (seksi)seuran hakemisesta Tinderissä. Mieleen tulee kaikki se ylimääräinen työ mikä pitäisi tehdä kävelemään pystyvään naiseen verrattuna.

Kaveriporukassa on yksi pyörätuolillinen, joten invaliditeetti sinänsä ei minua haittaa.

t. Rehellinen mies

Mikä ihmeen "ylimääräinen työ"? Avaisitko vähän ajatustasi?

Vierailija
10/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, kaikki pyörätuolin käyttäjät eivät ole halvaantuneita. Tuli vain mieleen.

Vierailija
11/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan iso haittatekijä kun moni pyyhkäisee vasemmalle samantien. Rajoittaahan se elämää kun pyörätuolin kanssa ei ihan tuosta vaan mennä minne vain. Paljon sellaisia normaaleja yhdessä tehtäviä juttuja jää pois. Lisäksi moni voi olla vähän varovainen onko joutumassa sitten joksikin omaishoitajaksi.

Toisaalta eihän tarkoitus ole muutenkaan miellyttää kaikki. Sehän riittää, että löytyy se yksi ihminen kenen kanssa hommat natsaa. Se nyt on ainakin varmaa, että jos et millään tavalla ole aktiivinen niin on tosi vaikea löytää ketään ihan vaan sattumalta.

Eihän sinulla ole mitään menetettävää olla siellä. Jos ei löyty ketään niin mitäs sitten? Jos taas löytyy niin sehän olisi hienoa!

Vierailija
12/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta pt:n käyttäjä minäkin. Löysin siippani verkosta, vaikkakaan en Tinderistä. Eikä ole haitannut tippakaan tai estänyt meitä tekemästä, menemästä, matkustamasta. Olen tosin erittäin omatoiminen joka suhteessa, vain harvoin minun tarvitsee pyytää apuja mihinkään. Kuten tuossa joku jo aiemmin sanoikin, kaikki tuolin käyttäjät eivät ole halvaantuneita, en minäkään ole.

Ap:lle tsempit, mene vain Tinderiin tms. koskaan et voi tietää kuka siellä tulee vastaan.

Vierailija
13/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta pt:n käyttäjä minäkin. Löysin siippani verkosta, vaikkakaan en Tinderistä. Eikä ole haitannut tippakaan tai estänyt meitä tekemästä, menemästä, matkustamasta. Olen tosin erittäin omatoiminen joka suhteessa, vain harvoin minun tarvitsee pyytää apuja mihinkään. Kuten tuossa joku jo aiemmin sanoikin, kaikki tuolin käyttäjät eivät ole halvaantuneita, en minäkään ole.

Ap:lle tsempit, mene vain Tinderiin tms. koskaan et voi tietää kuka siellä tulee vastaan.

Voit lähteä mukaan syksyllä sienestämään tai kesällä Keniaan safarille?

Vierailija
14/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienestämässä en käynyt kävelevänäkään :-)

Safarilla kyllä, samoin kuin mm. USA:ssa n. vuosi sitten pari kuukautta, yksin. Plus muutama muu reissu.

Asiat eivät aina siis ole ihan niin mustavalkoisia. Mutta kiva kun kysyit!

Vierailija
15/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin miehen Tinderissä joka pyörätuolissa. Tosi komeat kasvot ja hyvä lihaksikas yläkroppa. Ollut auto-onnettomuudessa kauan sitten. Halvaantunut vyötäröstä alaspäin. Intiimijutut hoiti niin taitavin käsin etten olisi muuta kaivannut.

Aikani tapailtua selvisi, että hyvin ailahteleva luonne ja syvään masennukseen taipuvainen. Mies itseasiassa jätti mut pari kertaa vedoten tyhjänpäiväisiin syihin. Otin takaisin kun taas kerran sanoi että kun kuitenkin niin rakastaa.

Ei siitä mitään tullut, taas alkoi ghostaaminen ja sain odotella miehen viestejä.

Varakas mies ja alkoholi maistui. Minä jotenkin typeränä kuvittelin, että sellainen onnettomuus olisi jotenkin jalostanut niin sanotusti, että ois arvot kohdillaan. Mies oli materialisti ja hyvin pinnallinen, ehdotti mulle jopa silikoneja!

Kerroin nyt vain oman kokemukseni. Pyörätuolissa olevat ovat tietysti yksilöitä siinä kuin kaikki muutkin.

Vierailija
16/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin miehen Tinderissä joka pyörätuolissa. Tosi komeat kasvot ja hyvä lihaksikas yläkroppa. Ollut auto-onnettomuudessa kauan sitten. Halvaantunut vyötäröstä alaspäin. Intiimijutut hoiti niin taitavin käsin etten olisi muuta kaivannut.

Aikani tapailtua selvisi, että hyvin ailahteleva luonne ja syvään masennukseen taipuvainen. Mies itseasiassa jätti mut pari kertaa vedoten tyhjänpäiväisiin syihin. Otin takaisin kun taas kerran sanoi että kun kuitenkin niin rakastaa.

Ei siitä mitään tullut, taas alkoi ghostaaminen ja sain odotella miehen viestejä.

Varakas mies ja alkoholi maistui. Minä jotenkin typeränä kuvittelin, että sellainen onnettomuus olisi jotenkin jalostanut niin sanotusti, että ois arvot kohdillaan. Mies oli materialisti ja hyvin pinnallinen, ehdotti mulle jopa silikoneja!

Kerroin nyt vain oman kokemukseni. Pyörätuolissa olevat ovat tietysti yksilöitä siinä kuin kaikki muutkin.

Ei jalosta ei. Olen pahoillani kokemastasi, ei mikään vamma anna oikeutta olla paskiainen.

Minä käänsin sen toisinpäin, otan elämästä kaiken irti ja positiivisuus on viimeinen asia josta luovun.

Myös ptN

Vierailija
17/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienestämässä en käynyt kävelevänäkään :-)

Safarilla kyllä, samoin kuin mm. USA:ssa n. vuosi sitten pari kuukautta, yksin. Plus muutama muu reissu.

Asiat eivät aina siis ole ihan niin mustavalkoisia. Mutta kiva kun kysyit!

Juuri näin! Minunkin exä harrasti mm. pienlentokoneilla lentämistä, vesiskootterilla ajoa, pyörätuolitennistä ja pyöräilyä ym.

15

Vierailija
18/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jalosta ei. Olen pahoillani kokemastasi, ei mikään vamma anna oikeutta olla paskiainen.

Minä käänsin sen toisinpäin, otan elämästä kaiken irti ja positiivisuus on viimeinen asia josta luovun.

Myös ptN

Totta! Mä sanoin ihan suoraan tuolle exälle, että hänen vammansa ei oikeuta kohtelemaan minua tai muita ihmisiä huonosti.

Itselläni autistinen poika (terveisiä tutuille, nyt tunnistetaan ehkä) ja omalla kohdallani kokemus on ollut niin mullistava, että mielestäni omat arvoni ovat todellakin kohdillaan tai ainakin ymmärrän mikä on oikeasti tärkeää elämässä.

Sen takia vähän hämmästyin tuon miehen pinnallisuutta. Vaikea ymmärtää kun on käynyt todella lähellä kuolemaa yms.

15

Vierailija
19/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös ptN

Totta! Mä sanoin ihan suoraan tuolle exälle, että hänen vammansa ei oikeuta kohtelemaan minua tai muita ihmisiä huonosti.

Itselläni autistinen poika (terveisiä tutuille, nyt tunnistetaan ehkä) ja omalla kohdallani kokemus on ollut niin mullistava, että mielestäni omat arvoni ovat todellakin kohdillaan tai ainakin ymmärrän mikä on oikeasti tärkeää elämässä.

Sen takia vähän hämmästyin tuon miehen pinnallisuutta. Vaikea ymmärtää kun on käynyt todella lähellä kuolemaa yms.

15

Olisiko se vaan niin, että kaikki eivät vaan opi.

Onko siinä takana minäminä-ajattelu, katkeruus, ylimielisyys vai mikä, en tiedä. Jos joku ei haluakaan saada arvojaan kohdalleen, siinä on aika vähön tehtävissä.

Sen kuitenkin tiedän, että tuollaiseen ei pidä ikinä alistua.

Myös ptN

ja Tourette-pojan äiti, jotain siis opittu täälläkin :-)

Vierailija
20/23 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mikään ongelma jos muuten kemiat kohtaavat. Olen seurustellut aikoinaan mm. miehen kanssa joka änkytti välillä aika vaikeasti. Oli todella älykäs mies, työskenteli oman alansa huippuasiantuntijana, mutta koki itse puhevaikeutensa monin tavoin elämäänsä kapeuttavaksi tekijäksi. Minusta tässä on hieman samaa. Itse en koskaan kokenut ongelmaksi tätä puheen epäsujuvuutta enkä kokisi pyörätuoliakaan tai vaikka käden puuttumista jos muuten mies tuntuisi ns. omalta.