Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä varattu nainen. Miksi kuvittelet olevasi niin mielenkiintoinen, että....

Vierailija
11.05.2018 |

....tapaamasi sinkkumiehet haluvat tavata sinua kahvittelujen ja muiden merkeissä pelkästään persoonasi takia? Kai ymmärrät, että jos tekisit näille miehille samantien selväksi, että seurustelet/olet naimisissa, niin 90% heistä ei ottaisi sinuun enää ikinä yhteyttä. Hiveleekö egoa kerätä mieshaaremia ympärille?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sanoo heti ensikättelyssä olevansa varattu, saa vihat niskaan kuinka idiootti nainen on kun automattisesti olettaa miesten haluavan jotain seksuaalista :D Ei voi voittaa, ei.

Ei sitä tarvi heti naamalle töräyttää. Toteaa sitten kun mies pyytää kahville/keikalle/mihin tahansa, että on parisuhteessa ja vieraiden miesten tapailu ei kuulu siihen. Tietenkin jossain baarissa voi jutella kenen tahansa kanssa. 

Olen vanha, joten pakko varmistaa. Harrastavatko parisuhteessa elävät ihmiset nykyään siis käytännössä deittailua? Ymmärrän, että jos vaikka jossain teatterissa tai harrastuksissa tavataan sillon tällön niin napataan kahviosta kahvit tms. Mutta että jos parisuhteessa oleva neiti x on tavannut jonkun tyypin vaikka festareilla ja yhteystiedot on vaihdettu(en ymmärrä miksi edes pitäisi, mutta whatever), niin on ihan ok sitten lähteä tämän tuntemattoman tyypin kanssa kahville/kaljalla koska kyllähän kavereita saa tavata. Ja tietenkään tuntemattomalle ihmiselle ei samantien päräytetä, että parisuhteessa tässä ollaan.

Olenko siis ymmärtänyt oikein. EI ihme että nykyajan parisuhteet eivät kestä, kun tahalleen aiheutetaan draamaa. 

Draamaa? Ei mulla ainakaan ole varaa kieltäytyä kaikista uusista tuttavuuksista ja mahdollisista kaveruuksista, vaikka sattuisivatkin olemaan, hui kauhistus, vastakkaista sukupuolta.

Oudolta se tosiaan kuulostaa kun ihmiset jakavat toisensa miehiin ja naisiin.  Jos olet mies et voi olla kaveri naisen kaa jos olet naine et voi olla kaveri miehen kaa, etkä kyllä naistenkaan kanssa - mutta se on sitten jo oma draamansa. Itse olen lapsesta saakka pitänyt meitä kaikkia ihmisinä ja sen myötä hyvinä ja huonoina kavereina ja ehkä kiltteinä ja pahoina ihmisinä. Ei sen kummempaa. Ja suurin ihmetys minulle on ollut se että toisilla on ystäviä ja kavereita....siis oikeesti pisteyttääkö ne nämä ihmiset jotenkin että tuo on ystävä koska pisteitä 8+ ja toi vaan kaveri kun pisteitä 7. Huh huh.

No minusta ystävä tarkoittaa läheisempää ihmistä kuin kaveri. Kaveri voi olla vaikka sellainen jonka kanssa lähtee baariin pari kertaa vuodessa ja on ihan hauskaa mutta sen kanssa ei erityisesti esim. puhuta omia asioita tai syvällisiä tai ei välttämättä ole paljoa yhteistä. Ystävä taas on sellainen jonka kanssa jaetaan enemmän asioita ja ollaan läheisempiä. Ei siihen mitään numeroarvosteluja tarvita.

Jaa, no mulle kaikki on vain kavereita. Toisia tapaan useammin toisia harvemmin, syystä tai toisesta, mutta saman arvoisia kuitenkin. Eli kavereideni kanssa jaan sen kaiken mitä mä olen ja niin ovat hekin jakaneet minun kanssani.

Vierailija
22/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on nyt kaksi miestä tullut tapaamaan toiselta puolelta maailmaa viimeisen vuoden aikana ja pidetään edelleen yhteyttä. Ovat tienneet koko ajan mun olevan parisuhteessa, eivätkä yrittäneet mitään. Samoin mulla on muutama miespuolinen kaveri, joiden kanssa vietän aikaani. Käydään baareissa ja harrastetaan yhdessä.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on nyt kaksi miestä tullut tapaamaan toiselta puolelta maailmaa viimeisen vuoden aikana ja pidetään edelleen yhteyttä. Ovat tienneet koko ajan mun olevan parisuhteessa, eivätkä yrittäneet mitään. Samoin mulla on muutama miespuolinen kaveri, joiden kanssa vietän aikaani. Käydään baareissa ja harrastetaan yhdessä.

N27

Jope sanoisi tähän, että harrastetaan yhdessä (seksiä) lenkkeilyä (seksiä) siis lenkkeilyä.

Vierailija
24/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Jope sanoisi tähän, että harrastetaan yhdessä (seksiä) lenkkeilyä (seksiä) siis lenkkeilyä.

No ei nyt kuitenkaan :D

N27

Vierailija
25/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Ovatpa säälittäviä miehiä, kun yrittävät kaveria esittämällä päästä pöksyihisi.

Omatpahan on rahansa. Voisivat kuitenkin lopettaa sen maapallon saastuttamisen turhalla lentämisellä. Mäkin asun täällä.

Vierailija
26/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Sullahan tuo narsismi on vielä aloituksen väitettä korkeammalla. Pidät itseäsi niin mielenkiintoisena, että miehet lentävät persoonasi takia toiselta puolelta maailmaa sinua tapaamaan :D Ei helvetti mikä prinsessaharhailija ja ei helvetti mitä miehiä....

Vierailija
27/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En se minä ole ketään vokottelemassa ja ne miehet on minun tuttavia. Saa kai sitä tuttavien kans käydä kahvilla, ei se tarkoitaitään sen enempää.

Totta kai saa käydä. Ja vaikka oluella. Kunhan asia oikeasti on niin, että siinä ei ole mitään peliä tai kiinnostusta mukana. Se mitä ei saa tehdä on naamioida treffejä ihan vaan kaverin tapaamiseksi, koska se voisi ihan hyvin olla sitä. Kyllä sen itse tietää onko millä asialla. Ja itse tietää, koska astuu pettämisen, tai sen suunnittelun, puolelle.

Vierailija
28/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Sullahan tuo narsismi on vielä aloituksen väitettä korkeammalla. Pidät itseäsi niin mielenkiintoisena, että miehet lentävät persoonasi takia toiselta puolelta maailmaa sinua tapaamaan :D Ei helvetti mikä prinsessaharhailija ja ei helvetti mitä miehiä....

Vai narsistinen prinsessaharhailija? :D ihan kavereita ne on, eikä pöksyihin yrittänyt. Toisella näistä ulkomaisista miehistä oli vielä tyttöystävä mukana.

N27

Vierailija
29/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ovatpa säälittäviä miehiä, kun yrittävät kaveria esittämällä päästä pöksyihisi.

Omatpahan on rahansa. Voisivat kuitenkin lopettaa sen maapallon saastuttamisen turhalla lentämisellä. Mäkin asun täällä.

Aika säälittävää, jos ei voi olla kaveria vastakkaisen sukupuolen kanssa.

N27

Vierailija
30/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....tapaamasi sinkkumiehet haluvat tavata sinua kahvittelujen ja muiden merkeissä pelkästään persoonasi takia? Kai ymmärrät, että jos tekisit näille miehille samantien selväksi, että seurustelet/olet naimisissa, niin 90% heistä ei ottaisi sinuun enää ikinä yhteyttä. Hiveleekö egoa kerätä mieshaaremia ympärille?

Nainen on kiero kuin käärme. Kielen tilalla on haarapäinen kieli mistä tulee myrkky sanoja, valheita ja kieroilua. En ole tavannut vielä yhtään hyvää naista. Kyllä jopa äitini oli kiero kuin korkkiruuvi.

Vierailija
31/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet varatut naiset ja miehet esittävät tyhmää, kun heitä pyydetään treffeille. Eivät muka ymmärrä, että kiinnostus on muuta kuin kaverillista. Silti eivät vahingossakaan mainitse kumppanista mitään.

Vierailija
32/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sanoo heti ensikättelyssä olevansa varattu, saa vihat niskaan kuinka idiootti nainen on kun automattisesti olettaa miesten haluavan jotain seksuaalista :D Ei voi voittaa, ei.

Ei sitä tarvi heti naamalle töräyttää. Toteaa sitten kun mies pyytää kahville/keikalle/mihin tahansa, että on parisuhteessa ja vieraiden miesten tapailu ei kuulu siihen. Tietenkin jossain baarissa voi jutella kenen tahansa kanssa. 

Noin ei voi sanoa, jos se on omassa suhteessa ihan ok.

Tosin jos joku vaikuttaa kiinnostuneelta minusta oletan aina, että se haluaa seksiä. En siis sano, ettenkö voisi päinvastaistakin uskoa, mutta se (ettei halua seksiä) pitää minulle ennemminkin todistaa, kuin se, että haluaa.

Mutta tuon takia kerron jollain muulla tavalla, että sitä ei ole tiedossa, siis voin mainita suhteen, mutta olla silti lähdössä kahville. Toinen saa sitten päättää, vieläkö kiinnostaa.

Vierailija
33/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kiero kuin käärme. Kielen tilalla on haarapäinen kieli mistä tulee myrkky sanoja, valheita ja kieroilua. En ole tavannut vielä yhtään hyvää naista. Kyllä jopa äitini oli kiero kuin korkkiruuvi.

Moralisti. Tuolla asenteella et tapaakaan. Vai miksiköhän moni muu mies (en toki väitä, että kaikki) on onnellinen avioliitossaan? Että kyllä siihen pystyy, nyt naisenetsintään vaan ja omaa asennetta parantamaan.

Vierailija
34/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moralisti. Tuolla asenteella et tapaakaan. Vai miksiköhän moni muu mies (en toki väitä, että kaikki) on onnellinen avioliitossaan? Että kyllä siihen pystyy, nyt naisenetsintään vaan ja omaa asennetta parantamaan.

Suomessa on eu:n korkein ero prosentti. Yli puolet liitoista päättyy eroon. Olen mielummin yksin.

Vierailija
35/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet varatut naiset ja miehet esittävät tyhmää, kun heitä pyydetään treffeille. Eivät muka ymmärrä, että kiinnostus on muuta kuin kaverillista. Silti eivät vahingossakaan mainitse kumppanista mitään.

Tämä! Juuri näin. Tämä tyhmän esittäminen on suurinta kieroilua ja epärehellisyyttä. Mennään jännittävään tapaamiseen, vatsanpohja täynnä perhosia ja mietitään kuumeisesti mitä se toinen haluaa, voisiko olla kiinnostunut. Ja sitten tiuskitaan omalle puolisolle, että kai nyt ystäviä saa nähdä, mitä välii onko mies vai nainen. VAIKKA KOKO HOMMAN JA KIINNOSTUKSEN YDIN ON JUMALAUTA SIINÄ, ETTÄ SE TREFFEILLE PYYTÄJÄ ON VASTAKKAISTA SUKUPUOLTA!!!!

Vierailija
36/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo ainakin kymmenen vuotta pitänyt itseäni sen verran epäkiinnostavana, etten usko kenenkään olevan minusta kiinnostunut. Siksipä voinkin ihan vapautuneesti jutella vieraiden miesten ja naisten kera ja olen vilpittömän hämmästynyt, jos toinen osapuoli sitä luulee kiinnotukseksi. N 50+

Vierailija
37/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kuvittele ja vaikka teen ton selväksi ni jaksaa ne silti vängätä vaikka en minnekään lähde.

Vierailija
38/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on eu:n korkein ero prosentti. Yli puolet liitoista päättyy eroon. Olen mielummin yksin.

Se, että liitto päättyy eroon, ei tarkoita, etteikö liitossa olisi ollut hyviä asioita, ja etteikö siitä olisi saanut hyviä kokemuksia. Ei kannata luovuttaa.

Vierailija
39/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Juuri näin. Tämä tyhmän esittäminen on suurinta kieroilua ja epärehellisyyttä. Mennään jännittävään tapaamiseen, vatsanpohja täynnä perhosia ja mietitään kuumeisesti mitä se toinen haluaa, voisiko olla kiinnostunut. Ja sitten tiuskitaan omalle puolisolle, että kai nyt ystäviä saa nähdä, mitä välii onko mies vai nainen. VAIKKA KOKO HOMMAN JA KIINNOSTUKSEN YDIN ON JUMALAUTA SIINÄ, ETTÄ SE TREFFEILLE PYYTÄJÄ ON VASTAKKAISTA SUKUPUOLTA!!!!

Kaikki eivät ole yhtä epärehellisiä kuin sinä. Sinä puhut nyt vain omista tunteistasi ja omista perhosistasi mahassasi. Etkä pysty koskaan ymmärtämään sitä, että on myös ihmisiä jotka ovat vilpittömiä, toisin kuin sinä.

Vierailija
40/56 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo ainakin kymmenen vuotta pitänyt itseäni sen verran epäkiinnostavana, etten usko kenenkään olevan minusta kiinnostunut. Siksipä voinkin ihan vapautuneesti jutella vieraiden miesten ja naisten kera ja olen vilpittömän hämmästynyt, jos toinen osapuoli sitä luulee kiinnotukseksi. N 50+

Mutta juuri sinä oletkin sitten aivan tolaltasi, jos joku kuitenkin tuntuukin kiinnostuneelta. Et tiedä miten päin olisit. Ja suistut harkitsemittomiin tekoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan