En ymmärrä miten ihmiset nauttivat kesästä
Aivan liian kuuma ja läkähdyttävää. Tai miten nauttivat auringon ottamisesta...
Kommentit (18)
Joidenkin vaan on mahdotonta nähdä oman kuplan sisältä mitään.
Jaa. No sitten olet ymmärtämättä.
Minä taas en käsitä, miten kukaan voi nauttia talvesta.
Mammapalstalla on valitettu pimeydestä, synkkyydestä, pakkasista, liukkaudesta, lumi-ja räntäsateista ja mistä vielä. Nyt alkaa sitten valitus kuumuudesta, OK. 😅
Asiat täytyy olla ihan helkkarin hyvin jos sää on suurin huolen aihe.
Ihan turha valittaa säästä kun ei sille voi kukaan yhtään mitään. Sää on se mitä se on. Ihan turhaa kitinää tommonen kun ei se johda yhtään mihinkään.
PS. On kyllä ihanat säät😍
Normaalit ihmiset nauttivat vehreydestä, auringosta ja valoisuudesta.
Muuta Suomeen niin ongelmasi ratkeaa.
Kesä on tosiaan ihanaa aikaa. Viikkotolkulla kolmenkympin helteitä (täällä Keski-Euroopassa), valo särkee silmiä ja aiheuttaa migreenejä, ei voi liikkua metriäkään ilman hikeä, yöllä ei saa unta kun ikkunastakaan ei tuule milliäkään, kauppojen kesävaateoletus on että kaikki haluaa näyttää kannikat ja kannut, ötökät purevat ja saat raapia ihon verille, ja hämähäkitkin tunkevat kämppääsi verkoista huolimatta, ratikka on täynnä deodorantittomia miehiä ja hikireitisiä naisia, ja jos erehdyt 5 minuutiksi suunniteltua pitempään ulos, kärsit seuraavan viikon kivuliaista palovammoista joista saa syövän.
Joo, kesä on parasta aikaa josta on pakko nauttia! V*ttu.
En minäkään ymmärrä monenlaisia asioita, että miksi joku tekee näin tai noin. Eikä tarvitsekaan. Opettele vaan elämään sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Suomeen niin ongelmasi ratkeaa.
Ihan sama kävi mielessä. Täällä Suomessa harvemmin joutuu kärsimään liiallisesta lämmöstä. 😂
Mä rakastan kesän valoisuutta, vihreyttä ja muuta mutta harmittaa kun en siedä lämpöä oikein ollenkaan. Jo jossain 15 asteessa alkaa olla kuuma ja helteet on sietämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kesän valoisuutta, vihreyttä ja muuta mutta harmittaa kun en siedä lämpöä oikein ollenkaan. Jo jossain 15 asteessa alkaa olla kuuma ja helteet on sietämättömiä.
Paljonko sulla on sisälämpötila talvisin?
Vierailija kirjoitti:
Laihduta niin helpottaa. :)
Kannustatko siis alipainoon? Ei kiitos :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20. Sisälämpötila tuntuu kuitenkin ihan erilaiselta kuin ulkolämpötila, 15 astetta varjossa voi olla reilusti yli 20 astetta auringossa. Lisäksi sisällä istun vain paikallani, ulkona taas yleensä kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20. Sisälämpötila tuntuu kuitenkin ihan erilaiselta kuin ulkolämpötila, 15 astetta varjossa voi olla reilusti yli 20 astetta auringossa. Lisäksi sisällä istun vain paikallani, ulkona taas yleensä kävelen.
Joo, mullakin on kellarissa helteellä 5 astetta, joten se on se raja jolloin alkaa olla liian tukalaa.
Koko sivusto on enimmäkseen valittamista, niin miksei saisi omaa mielipidettä säästä sanoa? Ja kyllä, elämäni on hyvin että on aikaa moisesta valittaa, thank you very much.
Ai nytkö tää valitus sitten alkaa? 😂😂😂😂