Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häävieraiden oikuttelut

Vierailija
11.05.2018 |

Näinkin päin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran häissä, joissa morsiamen isän uusi puoliso asettui viimeiseksi onnittelujonoon. En tuntenut perhettä, niin olin vähän itsekin hämilläni, kun onniteltavia vanhempia oli viisi.

Järjestelystä ei oltu sovittu etukäteen. Morsiuspari siitä tietysti hermostui, mutta joutui nielemään tunteensa siksi aikaa, että onnittelut ja maljat saatiin hoidettua. Tilannetta ilmeisesti selviteltiin tiukkaan sävyyn ja morsiamen isä ja uusi puoliso puistuivat paikalta heti ruokailun jälkeen. 

Vierailija
2/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut luojan kiitos omat häät, mutta yhden ystävän lapsettomiin häihin serkkunsa toi vauvan "ei tämä ole lapsi vaan vauva :))))", joka sitten itki käytännössä koko vihkimisen ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan vanhemmistani eivät olleet häissäni. Syy? Isän uusi puoliso sanoi ettei tule, koska äitini on tulossa. Äitini taas sanoi ettei tule, koska ei pysty olemaan isän kanssa samassa tilassa. Lopulta koko homma eskaloitui niin, että isäni suuttui jostain käsittämättömästä syystä miehelleni, eikä tullut, ja äitini ratkesi ryyppäämään viikko ennen häitä.

Siinä sitten yritin olla miettimätttä asiaa, ja hääpäivä menikin hyvin. Seuraavana päivänä sitten stressi laukesi, itkin koko päivän ja illan ja yön. Häpeää ja harmia ja pettymystä.

Vierailija
4/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissämme anoppi sai hermoromahduksen, kun hänet oli laitettu istumaan mummoni viereen. Anoppi on siis leski. En tiedä miksi siitä suuttui eikä ole asiaa sen koommin perustellut, lähti vaan juhlapaikalta niskoja nakellen ja palasi vasta parin tunnin päästä, aivan kännissä.

Muuten anoppi on ihan okei, en tiedä mikä siinä mummon vieressä istumisessa tuolloin riivasi, eikä miehellekään ole sanonut. On kuitenkin muulloin sukujuhlissa viihtynyt mummon kanssa ja jutellut pitkät pätkät.

Vierailija
5/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran häissä, joissa morsiamen isän uusi puoliso asettui viimeiseksi onnittelujonoon. En tuntenut perhettä, niin olin vähän itsekin hämilläni, kun onniteltavia vanhempia oli viisi.

Järjestelystä ei oltu sovittu etukäteen. Morsiuspari siitä tietysti hermostui, mutta joutui nielemään tunteensa siksi aikaa, että onnittelut ja maljat saatiin hoidettua. Tilannetta ilmeisesti selviteltiin tiukkaan sävyyn ja morsiamen isä ja uusi puoliso puistuivat paikalta heti ruokailun jälkeen. 

Tämä ei nyt varmaan enää pelasta alapeukuilta, mutta isä ja äitipuoli olivat tuore pari. Morsian ei siis koskaan ollut asunut yhteisessä kodissa, eikä edes tuntenut naista kovin hyvin. Ei oikein hyväksynyt sitä, että äitipuolta, joka ei ollut osallistunut häiden järjestämiseen tai hänen elämäänsä, onniteltaisiin ja tervehdittäisiin siinä missä omaa äitiä. 

Vierailija
6/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri oli pannut muhun ilmeisesti välit poikki. Syy tuntematon. Ensin soittelin sille normaalisti, mutta lopulta valkeni, että sillä on jotain mua vastaan. Kysyinkin, mut ei kuulemma ollut mitään. Silti se ei halunnut jutella.

No, 2 vuoden päästä oli häät tulossa, ja soitin tälle kaverille. Se oli ollut paikalla kun miehen kans tutustuttiin, joten tuli mieleen kertoa sille iloinen uutinen. Se oli puhelimessa suorastaan ivallinen. Sanoi vaan moneen kertaan "olen kyllä Kauhean hämmästynyt".

Miksi? Oltiin oltu 5 v. yhdessä, asuttiin avoliitossa ja oltiin kihloissa. Hänen käytös tuntui oudolta ja nololta. Päätin, että ei sitten olla tekemisissä, ei väkisin.

Myöhemmin ilmeni, että hän odotti saavansa kutsun häihin. Yhteinen kaveri kertoi myöhemmin tän tyypin loukkaantuneen verisesti eikä halua enää nähdä mua..!!

Täysin naurettava, ja olin tyytyväinen, ettei enää tarvinnut ajatella koko ihmistä.

Vierailija
7/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän häissämme anoppi sai hermoromahduksen, kun hänet oli laitettu istumaan mummoni viereen. Anoppi on siis leski. En tiedä miksi siitä suuttui eikä ole asiaa sen koommin perustellut, lähti vaan juhlapaikalta niskoja nakellen ja palasi vasta parin tunnin päästä, aivan kännissä.

Muuten anoppi on ihan okei, en tiedä mikä siinä mummon vieressä istumisessa tuolloin riivasi, eikä miehellekään ole sanonut. On kuitenkin muulloin sukujuhlissa viihtynyt mummon kanssa ja jutellut pitkät pätkät.

Toivoi plaseerausta charmantin herrasmiehen viereen. Olisit laittanut vaikka äitisi mummun vieteen.

Vierailija
8/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat anopit eivät ole mummukastia. 😀

Vierailija
9/9 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ja hänen vaimonsa lähtivät häistämme ensimmäisenä, heti ruuan jälkeen. Vaimo oli ryypännyt edellisen yön jossain työpaikan bileissä ja haukotteli tylsistyneen näköisenä koko ajan.