Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehesi juoda nyt lauantaina? Juoko?

Vierailija
11.05.2018 |

Juomisella tarkoitan sitä että on krapula tai muita juomisen jälkiä havaittavissa sunnuntaina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olen kieltämään tai käskemään aikuista ihmistä. Saatkos itse jos kerta lupaa pitää kysyä?

Vierailija
2/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aikuinen ihminen. EI se kysy minulta, äidiltään tai keneltäkään muulta lupaa juomiseen. Aikuisen aihmisenä myös ymmärtää, että krapulaisen äitienpäivänä vaimo on varsin äkäinen ja ylihintainen äitienpäivälounas menee hänen osaltaan hukkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä mies sen luvan kysyy?

Vierailija
4/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli lähdössä terassille kavereitten kanssa. Voi olla krapulassa sunnuntaina, hoitaa varmasti silti lapset poimimaan ne valkovuokot (aina on hoitanut).

Eikä hän tarvitse minun lupaani, kuten en minäkään hänen.

Vierailija
5/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se juo tuolla tavalla ikinä mutta jos se haluais juoda, sen ei tarttis kysellä lupia.Sillä vaan ei ole tarvetta moiseen. Se on jo kasvanut aikuiseksi, toisin kuin kysyjä.

Vierailija
6/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietty, mutta ei juo. Meillä on tapana käydä lasten isovanhemmilla äitienpäivänä joten juominen krapulaan asti ei olisi kovin viisasta.

Ei kyllä muutenkaan usein juo.

Vierailija
7/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Ei se juo juuri koskaan.

Vierailija
8/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aloittajan maailmankuvasta jotain sekin kun juomisen ymmärretään automaattisesti vaikuttavan seuraavan päivän tekemisiin.

Minusta vähän sellaista teinien ja spurgujen hommaa juoda itsensä sellaiseen koomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä