Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytitte teidän häihin?

Vierailija
11.05.2018 |

Meillä häät ens kuussa minimirahalla. Mies ostaa vihkisormuksen synttärilahjaks, mä ompelen prinsessaunelmani ja sukulaiset auttaa kahvittelussa. Sormuksen kun jättää budjetista, menee semmonen 150e.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2000 mk, sisälsi sormuksen. Puvun tilasin netistä, mies vuokrasi. Vieraita 25.

Vierailija
2/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mutta sanoisin että meni n. 2000-3000e. Siinä oli mekko, ruuat, siviilivihkijä paikan päällä, juomat... No, kaikki.

Itse en ollut kovin kiinnostunut häistä. Pääasia oli pitää hyvät bileet, ei mitään prinsessapäivää. Ja hyvät bileet olikin :) Ei mitään häähömpötystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

800e. Mulla ja miehellä molemmilla umpihullut väkivalyaiset mt/wt vanhemmatjoita vaan ei voi kutsua juhliin, heti on tappelu tai väkivalta päällä. Vieraita siis vain sisaruksemme puolisoineen eli siksi halpaa.

Olisin halunnut isot häät jossa isä (normaali sellainen) saattaa alttarille. Mutta isä on narsistipaska joka on hakannut mua koko lapsuuden joten se niistä häistä sitten!

Vierailija
4/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksisataa markkaa, kaksi ohutta kultasormusta Turkista, muuten ei maksanut mitään mennä naimisiin. 

Vierailija
5/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 13 000 euroa, joka ei ole kahdelle työssäkäyvälle keskituloiselle aikuiselle summa eikä mikään säästää.  Olivat mielestämme koko rahan arvoiset juhlat, ja uskon että itseäni olisi jälkikäteen harmittanut, jos häistä ei olisi esim. laadukkaita valokuvia (koska valokuvaajat maksaa) tai jos muiden häissä käydessä aina vähän kiertäisi sydänalassa morsianten prinsessamekot, kun itse joutui omansa ostamaan säästön vuoksi Lindexiltä. 

Vierailija
6/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todettu koko naimisiinmenoa euronkaan arvoiseksi joten jatkamme avoliitossa. Muutama satanen on mennyt pankin lakinaiselle kun on testamentit ja edunvalvontavaltuutukset pitänyt ajan tasalla.

Vierailija
7/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiin noin 7000 e sis. teetetty puku, meikki, kampaus, sormukset, juhla n. 40 vieraalle ja häämatka. Yhtään velkaa ei tehty eikä pyydetty rahaa vanhemmilta, säästettiin noin puoli vuotta ennen häitä. Tuohon oli varaa ja se toteutettiin.

Nyt eletään lapsiperheenä, hirvittäisi laittaa tuollaista summaa hetkessä menemään, onneksi laitettiin aikanaan ;)

Vierailija
8/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 13 000 euroa, joka ei ole kahdelle työssäkäyvälle keskituloiselle aikuiselle summa eikä mikään säästää.  Olivat mielestämme koko rahan arvoiset juhlat, ja uskon että itseäni olisi jälkikäteen harmittanut, jos häistä ei olisi esim. laadukkaita valokuvia (koska valokuvaajat maksaa) tai jos muiden häissä käydessä aina vähän kiertäisi sydänalassa morsianten prinsessamekot, kun itse joutui omansa ostamaan säästön vuoksi Lindexiltä. 

:D. Itse en voisi olla enempää tyytyväinen, etten tuhlannut mihinkään prinsessajuttuihin suotta. Avioliitto on toiminut jo 17v. Valokuvatkin otti ammattikuvaaja. t:1

Vierailija
9/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todettu koko naimisiinmenoa euronkaan arvoiseksi joten jatkamme avoliitossa. Muutama satanen on mennyt pankin lakinaiselle kun on testamentit ja edunvalvontavaltuutukset pitänyt ajan tasalla.

Tätähän toki kysyttiin.

Vierailija
10/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnilla taidettiin selvitä ja se sisälsi ihan kaiken tarpeellisen.

Vierailija
11/11 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 3000e, en laskenut kokonaissummaa koskaan. Hääpuvun löysin satasella, miehellä oli smokki valmiina. Lasku hääpaikalta oli muistaakseni 2500e, sisälsi juhlatilan, ruuat ja juomat sekä hääparin sviitin yhdeksi yöksi. Vieraita 25 kpl. Tämän päälle tuli ainakin meikki ja kampaus ja valokuvaus. Niin ja sormukset siihen vielä, mun oli 1000e ja miehen joitain satasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi