Rethymnon
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rethymnon on mukava pikkukaupunki.
Kreikkaa ja Rethymnonia haukkuvat ovat luusereita, joista ei kannata välittää.
Jostakin syystä köyhät suomalaiset rakastaa kreikkaa, ja puolustavat sitä juuri tuolla juntin intohimolla.
En ymmärrä, ehkä kreikan kamaluus jotenkin muistuttaa suomea, niin sitä pitää puolustaa samalla tavalla.
Miksi se Kreikka on kamala? :O
Se on vaan hirveä likapesäke kammottavilla paikallisilla.
Suomalaiset sitä rakastaa jostakin syystä, esim. amerikkalaisilla foorumeilla se mainitaan yleensä karseimmaksi kohteeksi euroopassa.
Voi vitsi, mä luin lähes pelkkää hyvää Rethymnonista ennen kun varasin meidän matkan. Harmi jos se onkin ihan kamala paikka, kun on lasten ensimmäinen ulkomaanmatka :/
Kreeta on ihana ja takuulämmin kohde! Rethymnon on kaunis, pieni kohde. Lapsiperheelle ihan sopiva paikka. Rannat siistejä ja rauhallisia. Ruoka hyvää. Kovin halpaa ei Kreikassa ole. Iraklionin lentokenttä on ihan kamala paikka, hirveetä tungosta joka paikassa. Pidä lapsistasi siellä hyvä huoli. Mukavaa lomaa!
Hyvä paikka aurinkoa ja leppoisaa oleskelua kaipaavalle. Lasten kanssa helppo kulkea. Haniassa helppo pyörähtää halutessaan, ja vaikka autolla voi lähteä saarta kiertämään.
Kreetalla olen aina saanut hyvää ruokaa, eikä vatsapöpöjä ole matkaan tarttunut.
Osa asukkaista vaikuttaa väsyneiltä turisteihin, mutta ei se mun lomaa ole koskaan pilannut. En mä Suomessakaan mene uudestaan ravintolaan, jossa ei palvelu pelaa.
Kaikkinensa mainio paikka leppoisaan lomailuun ja lepäämiseen. Ei suuria elämyksiä tai luksuslomaa kaipaaville.
Lähtisin :)
Ei ole mikään huono paikka. Ihan tyyppillinen lomakohde. Meidän lapset viihtyivät, ja linnake oli kiva kohde. Vuokrattiin auto ja kierrettiin pikku kylät. Käytiin myös veneretkellä. Ranta ihan ok ja palvelu ihan ok.
Hinnat hiemen korkeat, mutta me saatiin joka paikassa hyvää kreikkalaista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintaista siellä on syödä ravintolassa?
Kallista, ottaen huomioon ruoan huonon laadun.
Mutta siis kannattaa tilata paljon alkupaloja, ne on yleensä jotain 4 euroa kappale, ja ne on parempaa kuin niiden pääruoat, hortaa, sardiineita yms.
Pääruoka, joku lammas esim. on sen 20 euroa. Ja jos sulle tehdään se kalahuijaus siellä, joudut maksamaan pääruoasta jotain 200 euroa.
Ei pidä mennä sisäänheittoravintoloihin tietenkään.
Vaan niihin pieniin syrjäkujalla, joissa istuu paikalliset.
Joo, juuri tuo huijaus.
Esim. hanian vanhan sataman ravintoloissa on monissa tuo käytössä, varsinkin veden lähellä olevissa ravintoloissa.