Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako metsässä olla alasti?

Vierailija
11.05.2018 |

kysymys

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin erikoista jos törmäisin metsässäni alastomaan ihmiseen. Koira vois antaa vauhtia tyypille:)

Vierailija
22/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskin erikoista jos törmäisin metsässäni alastomaan ihmiseen. Koira vois antaa vauhtia tyypille:)

Antaako koirasi vauhtia kaikille metsässäsi liikkuville vaikka se on jokamiehenoikeus? Vai erottaako se alastomat ja tietää ettei sopivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait voit jos olet vielä hyvännäköinen ja isomunainen mies niin tervetuloa metsääni. 

T: Jorkka 62

Vierailija
24/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako koirasi vauhtia kaikille metsässäsi liikkuville vaikka se on jokamiehenoikeus? Vai erottaako se alastomat ja tietää ettei sopivaa?

Mun metsässä voi liikkua vaatteet päällä, omalla vastuulla.

Vierailija
25/42 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koira muuten löysi eilen, kun käytiin metsässä, useamman linnun pesän. On se vaan niin ovela otus ;)

Vierailija
26/42 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Eihän kaikilla edes ole vaatteita.

Vierailija
27/42 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Itse olin pelkissä stringeissä poimimassa marjoja eräänä hellekautena. Jossain itärajan tuntumassa, jokunen teltta ja auto näkyi matkan varrella, mutta ajattelin et jos ei ole ennen naista nähneet niin nyt näkevät, mua ei haittaa.

Vierailija
28/42 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu! Kyllä osaa ihmisillä olla sairas mielikuvitus!

Vierailija
29/42 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun koira raatelee alastoman hipin metsässä, niin kuuluuko siitä ääntä, jos kukaan ei ole kuulemassa?

Vierailija
30/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla mökillä saa mutta ei laissa kielletäkkään ettei sais olla alasti metsässä

Vierailija
31/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä, onko mies siltikin väärässä?

Vierailija
32/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika rytinän pitää tuulessa tykkylumen painosta katkeava kuusenlatva silloin, kun sitä on pihassa kuulemassa. Minua ei saisi vähäpukeisena menemään metsään kesäaikaan. Ei, ne miljoona hyttystä saavat ihan vapaasti etsiä muita ravinnonlähteitä naturalisteista ja itsensäpaljastajista, MINUA ei tarvitse jahdata. Vaikka kuinka on oma metsä.

Kovasti olen sinne huudellut, mutta ei se ole koskaan vastannut. Varis kyllä alkoi jossain vaiheessa jutella, kun totesi, että tuo on ihan vaaraton hullu. En tiedä, jos olisin ilman vaatteita ollut, olisiko haastanut oikeuteen sukupuolisiveettömästä toiminnasta? Se metsä, tai varis, kumpi vaan.

Oravat on jänniä, kaupungissa ne on söpöjä paksuhäntäisiä rottia, mutta täällä metsän keskellä ne vaan sättii ja kiroilee ja heittelee kävyillä. Tiedä sitten, vituttaako niitä pieniä oravia vieläkin, että oli kylmä talvi ja kävyt jäässä. Tarjoilin niille koko talven pähkinöitä, mutta kiittämättömyys on maailman palkka näköjään. Tai sitten asuni ei vain miellytä heitä? En uskalla kokeilla, mitä ne nököhampaat tekisivät, jos kelteisillään sinne heidän reviirilleen eksyisi.

Vierailija
33/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti sakon uhalla kielletty.

Vierailija
34/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsän sijainnista riippuen saattaa tulla sakot sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.

Vierailija
35/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta vain, jos ilmoitat maanomistajalle, sillä maanomistajalla on oikeus katsella.

Vierailija
36/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantaako karhu metsään?

Vierailija
37/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, vaan metsässä pitää olla alati

Vierailija
38/42 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tielle tai muulle yleisessä käytössä olevalle paikalle ei saa alastomuus näkyä. Tätä eivät ihmiset tunnu tajuavan. Sisällä riekutaan kelteisillään verhot auki ja lapset näkevät ikkunasta. Menkää vai sinne tarpeeksi syvälle metsään irstailemaan, mutta pysykää pois meidän muiden silmistä.

Vierailija
39/42 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mettä tien vieressä munasiltaan mitä ####

Vierailija
40/42 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet omistajasukua niin kyllä