Saako metsässä olla alasti?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Oliskin erikoista jos törmäisin metsässäni alastomaan ihmiseen. Koira vois antaa vauhtia tyypille:)
Antaako koirasi vauhtia kaikille metsässäsi liikkuville vaikka se on jokamiehenoikeus? Vai erottaako se alastomat ja tietää ettei sopivaa?
Tottakait voit jos olet vielä hyvännäköinen ja isomunainen mies niin tervetuloa metsääni.
T: Jorkka 62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskin erikoista jos törmäisin metsässäni alastomaan ihmiseen. Koira vois antaa vauhtia tyypille:)
Antaako koirasi vauhtia kaikille metsässäsi liikkuville vaikka se on jokamiehenoikeus? Vai erottaako se alastomat ja tietää ettei sopivaa?
Mun metsässä voi liikkua vaatteet päällä, omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira muuten löysi eilen, kun käytiin metsässä, useamman linnun pesän. On se vaan niin ovela otus ;)
Tottakai saa. Eihän kaikilla edes ole vaatteita.
Saa. Itse olin pelkissä stringeissä poimimassa marjoja eräänä hellekautena. Jossain itärajan tuntumassa, jokunen teltta ja auto näkyi matkan varrella, mutta ajattelin et jos ei ole ennen naista nähneet niin nyt näkevät, mua ei haittaa.
Hyi vittu! Kyllä osaa ihmisillä olla sairas mielikuvitus!
Jos mun koira raatelee alastoman hipin metsässä, niin kuuluuko siitä ääntä, jos kukaan ei ole kuulemassa?
Omalla mökillä saa mutta ei laissa kielletäkkään ettei sais olla alasti metsässä
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä, onko mies siltikin väärässä?
No, aika rytinän pitää tuulessa tykkylumen painosta katkeava kuusenlatva silloin, kun sitä on pihassa kuulemassa. Minua ei saisi vähäpukeisena menemään metsään kesäaikaan. Ei, ne miljoona hyttystä saavat ihan vapaasti etsiä muita ravinnonlähteitä naturalisteista ja itsensäpaljastajista, MINUA ei tarvitse jahdata. Vaikka kuinka on oma metsä.
Kovasti olen sinne huudellut, mutta ei se ole koskaan vastannut. Varis kyllä alkoi jossain vaiheessa jutella, kun totesi, että tuo on ihan vaaraton hullu. En tiedä, jos olisin ilman vaatteita ollut, olisiko haastanut oikeuteen sukupuolisiveettömästä toiminnasta? Se metsä, tai varis, kumpi vaan.
Oravat on jänniä, kaupungissa ne on söpöjä paksuhäntäisiä rottia, mutta täällä metsän keskellä ne vaan sättii ja kiroilee ja heittelee kävyillä. Tiedä sitten, vituttaako niitä pieniä oravia vieläkin, että oli kylmä talvi ja kävyt jäässä. Tarjoilin niille koko talven pähkinöitä, mutta kiittämättömyys on maailman palkka näköjään. Tai sitten asuni ei vain miellytä heitä? En uskalla kokeilla, mitä ne nököhampaat tekisivät, jos kelteisillään sinne heidän reviirilleen eksyisi.
Aivan ehdottomasti sakon uhalla kielletty.
Metsän sijainnista riippuen saattaa tulla sakot sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta.
Saa, mutta vain, jos ilmoitat maanomistajalle, sillä maanomistajalla on oikeus katsella.
ei, vaan metsässä pitää olla alati
Tielle tai muulle yleisessä käytössä olevalle paikalle ei saa alastomuus näkyä. Tätä eivät ihmiset tunnu tajuavan. Sisällä riekutaan kelteisillään verhot auki ja lapset näkevät ikkunasta. Menkää vai sinne tarpeeksi syvälle metsään irstailemaan, mutta pysykää pois meidän muiden silmistä.
Mettä tien vieressä munasiltaan mitä ####
Jos olet omistajasukua niin kyllä