Olen Kreikassa ja ikävöin jo kotiin!
Täällä on hyvää ruokaa, juomaa ja tylsyyttä. Haluan kotisuomeen!
Kommentit (20)
Oi! Mulle tulee aina tuo sama tunne.
Mä en jaksaisi olla siellä viikkoakaan. Ja nyt juuri tällä hetkellä päätin, että en enää lähde etelänlomalle. Miksi lähtisin kun mökillä on paaaljon mukavampaa??
Minä taas olen sukuloimassa ja kaipaan Helsinkiin.
Kreikassa on nyt paljon työttömyyttä ja kurjuutta ja väki on apeana. Suomessa on asiat paremmin.
Heh, minulle käy aina ulkomailla noin. Vaikka kuinka on hieno kohde, tekemistä ja huippuhotelli, niin olen parin päivän jälkeen valmis kotiin, viides päivä on jo tuskaa. Kerran olimme kahden viikon lomalla miesystävän kanssa, se oli liikaa sekä miestä että lomaa. Ei enää sellaista minulle.
Vierailija kirjoitti:
Oi! Mulle tulee aina tuo sama tunne.
Mä en jaksaisi olla siellä viikkoakaan. Ja nyt juuri tällä hetkellä päätin, että en enää lähde etelänlomalle. Miksi lähtisin kun mökillä on paaaljon mukavampaa??
Jep, oi jospa olisimme vaan menneet vanhempien mukana mökille, koska täällä Kreikassa ei tapahdu mitään!
Mullakin tulee aina kauhea koti-ikävä matkalla vaikka olen miten innoissani kotoa lähtiessä. Lasken öitä kuinka monta on vielä ennen kuin pääsee kotiin. Ja se tunne kun vihdoin pääsee kotiin ja omaan sänkyyn on ihan parasta!
Olen aina tykännyt matkustelusta, mutta kun oli kuukauden toisessa maassa, koti-ikävä olis valtava. En nauttinut yhtään, halusin vaan kotiin.
Minä taas haluan jonnekin reissuun pois Suomesta, mutta ei vaan voi 😞
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa on nyt paljon työttömyyttä ja kurjuutta ja väki on apeana. Suomessa on asiat paremmin.
Ei varmaan koske Hanian saarta, sillä täällä on porukkaa töissä ihan kummasti.
Minä lopetin matkustelun huvikseni (työssä täytyy välillä matkustaa) jo noin 25-vuotiaana tuosta syystä: aina totesin että matkalla on tylsää. Miksi siis maksaa rahaa semmoisesta, josta ei oikeasti edes tykkää ja mieluummin olisi kotosalla. Aina oli sama kuvio, että pakolliset nähtävyydet (usein tukalassa tungoksessa) katsottiin, mutta sitten muuten yritin vaan saada jotenkin ajan kulumaan. Rannalle makaamaan vaikken edes pidä siitä, kaupunkiin jonnekin syömäänt ai kahville vaikka en siitäkään niin olisi välittänyt jne.
Mulla ei ole ikinä ollut Kreikassa tylsää, mutta Suomessa aina.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin matkustelun huvikseni (työssä täytyy välillä matkustaa) jo noin 25-vuotiaana tuosta syystä: aina totesin että matkalla on tylsää. Miksi siis maksaa rahaa semmoisesta, josta ei oikeasti edes tykkää ja mieluummin olisi kotosalla. Aina oli sama kuvio, että pakolliset nähtävyydet (usein tukalassa tungoksessa) katsottiin, mutta sitten muuten yritin vaan saada jotenkin ajan kulumaan. Rannalle makaamaan vaikken edes pidä siitä, kaupunkiin jonnekin syömäänt ai kahville vaikka en siitäkään niin olisi välittänyt jne.
Mökistä saattaisin pitää, koska siellä on jotain tarkoituksellista tekemistä yleensä - siis sellaisesta "työleirimökistä" jossa olisi aina pientä remppaa, puutarhahommaa jne. Valitettavasti mökkiin ei ole varaa, kun kaikki raha menee jo asumiseen kun asuu sinkkuna Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä ollut Kreikassa tylsää, mutta Suomessa aina.
Tuo ratkeaa vain yhdellä tavalla. Tiedät millä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan koske Hanian saarta, sillä täällä on porukkaa töissä ihan kummasti.[/quote Hanian saari?
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole tietämättömyytesi perusteella Kreikassa käynyt.
Minä taas ikävöin Kreetalle, mereen uimaan, jatkuvaan auringonpaisteeseen! Siellä kun voin nukkua helteelläkin ilmastoinnista johtuen. Jos Suomessa on monta päivää yli +25 astetta, nukkuminen alkaa olla vaikeaa :( Viime vuonna oli hotellissa niin hyvä patjakin, että nukuin todella hyvin - mitä nyt hyttyset söi, ennenkuin tajusin hakea sen sähkökarkottimen eli Spiran hotellin vastaanotosta. Ei siellä tarvi mitään tapahtuakaan (olen kyllä jo ikäihminen), kunhan voi katsella ihmisiä ja olla tekemättä mitään. Tiskauskin kuului siivoojalle, mikä oli minulle uutta.
Joskus kyllä on tullut kahden viikon loman puolessavälissä tunne, että nyt voisin lähteä...mutta se menee ohi, ja sitten on taas kiva olla poissa kotoa. Täällä kun en pääse edes luonnonveteen uimaan, olen ihan onneni kukkuloilla kun saan uida, tai vesikävellä. Olen aina vetreämmässä kunnossa kun olen voinut uida kahden viikon ajan niin paljon kuin huvittaa.
Eläkkeeni ei vaan taida enää riittää matkusteluun. Ellei ala tosissaan säästää ihan kaikesta. Sitä kyllä harkitsen.
Kateeksi käy jos ap on parhaillaan Kreikassa, ne lämpimät pimeät illat...
0/5