Miten ottaa kontaktia poikaan?
Eli oon 14v (kaks kk päästä 15) tyttö ja oon kiinnostunut yhdestä pojasta. En oo koskaan jutellu tälle ollenkaan tai mitään semmosta ja nään sitä vaan koulussa, joten olis vähän urpoa mennä vaan randomisti juttelemaan sille. En oo koskaan seurustellut/mulla ei oo koskaan ollut _mitään_ juttua yhdenkään pojan kanssa, joten en tiedä miten pitäs toimia. Ajattelin että voisin alkaa ensin seuraamaan sitä ig:ssä ja sitten vaikka afdata snäpissä jos se alkaa seuraamaan takasin? En tiiä, pls help me
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jos näet sen tekemässä jotain, esim. potkimassa palloa tai mitä nykyään tuon ikäiset tekevätkään, voit mennä vaikkapa katselemaan ja kehumaan häntä ja siitä on helppo aloittaa puheenaihe. Jos molemmilla on naama kiinni puhelimessa niin sitten joku instagram yms. voi toimia mutta aloita puheenaiheet vaikkapa harrastusten yms. pohjalta, joita kuvissa näet jolloin on helppo aloittaa puhuminen ja aasinsilloilla sitten kysellä kaikkea muutakin. Siitä se lähtee =) Älä unohda, että poikia (tai tyttöjä) ei tarvi pelätä vaan parhaiten toimii kun rohkeasti aloitat puhumisen.
No hohhoh, olipa todellisuudesta vieraantunut vastaus. Kuinkahan kauan omasta nuoruudestasi on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näet sen tekemässä jotain, esim. potkimassa palloa tai mitä nykyään tuon ikäiset tekevätkään, voit mennä vaikkapa katselemaan ja kehumaan häntä ja siitä on helppo aloittaa puheenaihe. Jos molemmilla on naama kiinni puhelimessa niin sitten joku instagram yms. voi toimia mutta aloita puheenaiheet vaikkapa harrastusten yms. pohjalta, joita kuvissa näet jolloin on helppo aloittaa puhuminen ja aasinsilloilla sitten kysellä kaikkea muutakin. Siitä se lähtee =) Älä unohda, että poikia (tai tyttöjä) ei tarvi pelätä vaan parhaiten toimii kun rohkeasti aloitat puhumisen.
Kiitti vastauksesta! Oon myös miettinyt että kiinnostaamohan tota edes tytöt vielä, kyllä kait....? En oikeen tiedä että missä vaiheessa se yleensä ns alkaa, itte oon tarhaikäsestä asti kattellu söpöjä leffojen päähenkilöitä ja kaupan myyjiä :'D -alottaja
Vierailija kirjoitti:
No hohhoh, olipa todellisuudesta vieraantunut vastaus. Kuinkahan kauan omasta nuoruudestasi on aikaa.
Kysymykseen vastaten, rapiat 10 vuotta kun olin ap:n ikäinen. Pointti ei ole siinä mitä nykynuoret touhuavat nykyään vaan siinä, että ihmiselle tulee uskaltaa puhua. Pakit pelottavat aina mutta jokaiset pakit tekevät sinusta paremman ihmisen sillä tiedät jokaisen jälkeen hieman enemmän miksi sait pakit, miten voit estää sen jatkossa ja oliko kohde edes oikeanlainen. Tsemppiä sinullekin vaikket olekaan ap =)
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vastauksesta! Oon myös miettinyt että kiinnostaamohan tota edes tytöt vielä, kyllä kait....? En oikeen tiedä että missä vaiheessa se yleensä ns alkaa, itte oon tarhaikäsestä asti kattellu söpöjä leffojen päähenkilöitä ja kaupan myyjiä :'D -alottaja
Usko pois, taatusti kiinnostaa ainakin iän puolesta. Tuossa iässä pojat ovat todella epävarmoja itsestään, liittyen lähinnä murrosikään, joten täysin mahdollista, että se poika tykkää sinustakin kunhan vain teet itsesi kuuluvaksi. Hän ei ole kuitenkaan ajatustenlukija tai selvänäkijä, joten jää sinun tehtäväkseksi ilmoittaa hänelle, että olet olemassa =)
T: 1/4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, taatusti kiinnostaa ainakin iän puolesta. Tuossa iässä pojat ovat todella epävarmoja itsestään, liittyen lähinnä murrosikään, joten täysin mahdollista, että se poika tykkää sinustakin kunhan vain teet itsesi kuuluvaksi. Hän ei ole kuitenkaan ajatustenlukija tai selvänäkijä, joten jää sinun tehtäväkseksi ilmoittaa hänelle, että olet olemassa =)
T: 1/4
Kiitti!❤️
Vierailija kirjoitti:
Menehän Demi-palstalle takaisin.
Muuten juu mutta en omista demi-käyttäjää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti kiinnostaa ellei oo tosi myöhänen murrosikä.