Terhi Kokkonen on upea ja lahjakas artisti, mitä ihmettä
Tapahtui että sai potkut! Terhihän on virallisesti kertonut, ettei halunnut paljastaa yksityiselämästään, mutta johan tuossa Terhin päivänä oli vaikka mitä henkilökohtaista. Eihän ne muut loput päivät enää edes avautumista vaadi, kuin omissa määrittelemissään rajoissa. 181
Kommentit (4)
Mainoskikka. Tuotanto laski että saadaan ilmaista mainosta ja "pöhinää" aikaiseksi, kun potkitaan yksi artisti pois. Jos miettii kenen poispotkimisella saa eniten kohua aikaan, niin sehän on just Terhi. Ehkä Danny olisi ollut lähes yhtä hyvä pois potkittava tässä mielessä, mutta tuotanto ei halunnut ottaa riskiä että näyttäisi itse ikärasistilta tai vanhusten kiusaajilta. Sitten vain painostamaan artistia "avautumaan ja märisemään enemmän" ja konflikti valmis. Tosin Terhi oli ärsytyksenkin jälkeen valmis jatkamaan, mutta tuotanto ajatteli että sama kuitenkin potkia pois.
Lavastettujahan nuo ohjelmat ovat kaikki. Alusta loppuun. Nykyään media vielä mainostaa niitä. Ilmaiseksi?
Empaattisena ja omiin kokemuksiin perustuen uskon että kävi kuten asia esitettiin. Eli Terhi säikähti sitä että paljasti henkilökohtaisia asioitaan. Olen myös itse tarkka julkisuudestani vaikka en ole julkkis:)
Hän teki virheen kun lähti mukaan ei tiennyt mitä kestää.
Olisiko ollut niin että Terhi halusi jo purkitetun avautumisensa poistoa ja tuotantoyhtiö ei tähän suostunut ja sitten meni kuten meni.
Taisi olla ohjelman puffausta ja keinotekoinen koko kohu. Muutenhan tuo olisi herättänyt yhtä paljon huomiota kuin kasa kiviä. Dannyn nuoleskelu ällötti.