Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinkohan asuntolainan yksin?

Vierailija
10.05.2018 |

Mä oon vakituisessa työssä, palkka nettona on noin1800-2000 kuussa. Säästöjä on vain noin kolme tonnia, mutta vanha talokaan ei maksaisi paljoa. Talo on syrjässä ja pieni, mutta ihan peruskuntoinen. Olen erakkoluonne ja haluaisin asua syrjässä. Säästöjä on noin vähän siksi kun olen juuri saanut malsettua vanhat eron jälkeen jääneet velat pois. Luottotiedot on kunnossa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainassa pitäisi usein olla 10% säästettynä. Eli saisit 30 000 e asunnon.

Jos luottotiedot ovat kunnossa, saatat saada enemmänkin lainaa.

Oikotiellä ja muillakin sivustoilla on linkkejä, joita kautta voit tiedustella lainamahdollisuutta, kokeile niitä.

Vierailija
2/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki voi pitää syrjässä olevaa taloa riskinä, koska se on vaikea pistää lihoiksi jos et pysty maksamaan lainaa. Mutta on sellaisen talon hintakin toki pienempi.

Käy eri pankeissa kokeilemassa kepillä jäätä, ja jos ei lainaa tipu, säästä lisää. Itse olin iloisesti yllättynyt, kun hain yksinhuoltajana iosa lainaa ja pelkäsin että minulle nauretaan, mutta asiallisesti suhtauduttiin ja lainakin herui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa+pitkäaikasessa työssä,hyvin irtosi asuntolaina omasta pankista.

Vierailija
4/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä jonkun kohtuullisen saisit jos nyt ei ole muita velkoja päällä. 70k saakka uskoisin irtoavan jostain pankista? 

Vierailija
5/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 000 lainaan pitäisi säästää jo 7000 eli venyis aika kauas. Jotenkin nolottaa kun ei ole enempää säästöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme