Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh..120kg meni rikki :( Olen raskaana, mutta silti tuo on jo liikaa..Miten saisin itseni olemaan ilman herkkuja?? :´((

Vierailija
24.04.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessa älä mene itse ollenkaan kauppaan, ja miehen kanssa sopimus siitä, että hän ei osta mitään herkkuja ollenkaan,

vaikka

sinä pyytäisit etukäteen (mun mies halusi ton kirjallisena), ja etukäteen sovitte, kuinka kauan sopimuksen on pidettävä. Eli kukaan ei tuo kotiin mitään herkkuja. Paljon helpompaa olla herkuttelematta.

Vierailija
2/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pystyy kummasti käivistelemään, kun tietää ettei ihan koko aikaa tarvi olla ilman vaan " palkinto" häämöttää muutaman päivän päästä.. :)

Toimii ainakin mulla paremmin kuin totaalikieltäytyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin liikaa, mutta pikkuhiljaa olen saanut pudotettua.

Mutta siis raskausaikana paino menee ihan omia latujaan...

Vierailija
4/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä sitä ole jo tehnyt tarpeeksi. Kiva sitten pukata niitä 5-kiloisia surkeakuntoisia sokerivauvoja tähän maailmaan, ja voin kertoa että tuollainen hirveä laardimäärä ei lähde minnekään.

Vierailija
5/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetin hyvä, että itse olet niin täydellinen.

Vierailija
6/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin raskaana...

Vierailija
7/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
8/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

M****u olet!!!

Vierailija:

Etköhän sinä sitä ole jo tehnyt tarpeeksi. Kiva sitten pukata niitä 5-kiloisia surkeakuntoisia sokerivauvoja tähän maailmaan, ja voin kertoa että tuollainen hirveä laardimäärä ei lähde minnekään.

Vierailija
9/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten " kiva" kuulla

Vierailija
10/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperilta mitä ole syönyt päivän aikana. Osta vaikka joku vihko.

Ajattele vauvaa ja jaksa hänen voimallaan olla herkuttelematta. Suojele lastasi itseltäsi. Vauva ei ole turvassa kohdussa ellet muuta tapojasi.

Vierailija
11/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisilläni raskaana painoin 124 kg, siitä aikaa 5 kk ja nyt meni jo satasen raja rikki, eli painoa nyt 98 kg, ja matkaan päättäväisesti tuonne 80-70 puoleen väliin, sitten olen tyytyväinen itseeni, mutta kun katsoin noita viimeisillään raskaana kuvia, niin kyllähän sitä aikamoinen taistelunorsu oli silloin, tämä olomuoto nyt vaikuttaa jopa hoikalta siihen verrattuna. Mutta raskaus on raskaus ja se on kestettävä oli sitä painoa sitten mitä vaan.

Mulla ed. raskaudesta nousi 110 kg ja lähtöpaino oli silloin 80 kg.

Pituutta 173 cm

Vierailija
12/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan väärässä, kun musta tuntuu, että täällä palstalla ollaan hirmu suopeita raskausaikana " vähän viiniä/pari saunaolutta silloin tällöin" nauttivia kohtaan ja jopa raskausaikana tupakoivat saavat paljon myötätuntoa osakseen tyyliin " parempi polttaa kuin antaa lapsen kärsiä stressistä jonka röökilakko äidille aiheuttaisi" , mutta raskauden aikana lihovia sätitään aika julmasti.. mikäköhän näistä kolmesta paheesta lopulta on sikiölle haitallisinta??

Vierailija
13/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä voit syödä. Ja tee salaatti suolakurkuista jos tekee mieli suolaista. Älä kiellä iteltäs kaikeka hyvää. Ja kun oot synnyttänyt ni me painonvartijoihin. Siä laihtuu ja siä saa syödä, herkkujakin.

Syö sokerittomia tuotteita. Osta vaikka painonvartijoiden suklaita y,. Sallit itselles vain vähän. Sinnittelet iltaan ja sit otat jotain hyvää vähän. Tsemppiä.

Kyl se siit ku lopetat itses kiusaamisen asialla. Ajattele et se että et pysty on psyykkistä.. ky se siit!

Vierailija
14/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaile syömistäsi. Jätä namit vähemmälle (jos niitä yleensä syöt) ja syö makean himoon vaikka porkkanaa. Ota ruokaa pienemmälle lautaselle, näyttää isommalta mitä onkaan ja täytä puolet lautasesta kasviksilla. Syö ruoka istualtaan ja hitaasti, pureskele ruoka hyvin. Juo paljon vettä, kävele minne pystyt. Aloita aamu puurolla, pitää nälän pitkään pois. Älä syö sipseja tms. Ruokailutottumusten muuttaminen vaatii hirvittävää itsekuria, helppoa se ei ole. Ystäväni laihdutti itsensä näillä ohjeilla päälle satakiloisesta normaalipainoon, hän ei ollut raskaana.

Painon pudottamisen voit aloittaa sitten kun olet imettänyt(jos aiot imettää).

Itselläni ei ole ollut muita paino-ongelmia raskauksien suhteen kuin se ettei paino ole mukamas noussut tarpeeksi. Kiloja on tullut joka kerralla noin 6 ja ne ovat jääneet laitokselle.

Vierailija
15/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelen itse herkuilla juustoja, rahkoja, kermakastikkeita, paneroituja pihvejä...

Vierailija
16/16 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun ajattelen itse herkuilla juustoja, rahkoja, kermakastikkeita, paneroituja pihvejä...