Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinsessanaiset

Kyllästynyt
10.05.2018 |

Onko kellään ystävä-tai tuttavapiirissä naisia,jotka käyttäytyvät kuin prinsessat?Ovat ylimielisiä,kuvittelevat itsestään liikoja (ulkonäkö,persoona ja osaminen) ,kohtelevat muita ihmisiä töykeästi ,erityisesti naisia.Suuttuvat tosi herkästi,jos asiat eivät mene kuten he haluavat. Kohtelevat toisia naisia kuin alamaisiaan ja kaverit ovat heille seuranaisia,joiden tehtävänä on toimia kuten he haluavat.Ovat yleensä nättejä,mutta eivät kaunottaria,ja tottuneet samaan huomiota miehiltä , mutta luulevat liikas omasta ulkonäöstään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä tuntuu aina suuresti ärsyttävän se, jos joku (erityisesti nainen) omaa hyvän käsityksen itsestään. Hirveä halu olisi kitkeä tuollainen käsitys tältä ihmiseltä pois, kun eihän itsestään saa kuvitella liikoja.

Vierailija
2/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla mikä käsitys hyvänsä itsestään, mutta ottaa päähän miten tälläiset naiset kohtelevat muita ihmisiä:kavereita,toisia naisia,miehiä....ylimielisesti ja alentuvasti.Olin yhden tälläisen kaverin,kun kyllästyin tähän miten kohteli minua ja muita.Taisin olla hänen ainut ystävänsä,eipä ole muita näkynyt.Nyt sitten kauheasti taas haluaisi olla ystävä.Ei kiitos.Minulla riittää ystäviä muutenkin.Ja sitten paljastui myöhemmin (kuulin muilta), että tämä "prinsessa" oli kamalan kateellinen minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään tällästä naista, vaikka monet kavereistani ovat todella kauniita. Voivat olla toki tyytyväisiä itseensä ja ulkonäköönsä, mutta se ei ole mielestäni väärin.

Vierailija
4/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kaikki 16 v?

Vierailija
5/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään.

Vierailija
6/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhohhoi 70% näkemistäni naisista on tällaisia! Ollaan niin ylppeetä kun saadaan olla panomiesten hässintä ringeissä panopuuna.

Terkkuja Keravalle. Kannattaa vaihtaa tuttavapiiriä, jos meininki on tuo. Meinaan meillä kaikilla ei todellakaan ole...

Vierailija
7/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, johtuu varmaan siitä, että aikuisia ihmisiä olemme.

Vierailija
8/8 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan reilun vuoden ”ystävyys” tällaisen kanssa. Kaikki pyöri kyseisen naisen ulkonäön ihailun ympärillä, muut ihmiset olivat vain rekvisiittaa. Jatkuvasti tuli kommentoida hänen kauneuttaan ylistävästi, ja puhua vain hänestä ja hänen suosiostaan. Hän itse myös kommentoi aika ikävästi oman ”hovinsa” ominaisuuksia ja vahti muun muassa sitä, ettei kukaan päässyt laihtumaan häntä pienemmäksi. Ja jos baarissa tuli joku mies jututtamaan jotakuta muuta porukkamme naista, siitä nousi järjetön älämölö ja vittuilu paitsi omalle hoville, myös sille jututtamaan tulleelle miehelle.

Ihan aikuisia oltiin, kolmekymppisiä, kun tunnettiin. En tiedä, mitä tekee nykyään, eikä kiinnosta. Ihan hirveä ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi