Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitovapaa loppu, työt alkaa, jee! Mies lupasi 300 euroa työvaatteisiin!

Vierailija
16.07.2008 |

Mitä ostaisin? Olen ihan tavis ohjaaja ;)

Suositelkaa, pliiiis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi kummasti vinkkien antamista, jos tietäisi tarkemmin.

Vierailija
2/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en käsitä näitä "mies lupasi rahaa vaatteisiin". Siis mitä helvettiä? Eikö se ole itsestään selvyys että nainen saa ostaa itselleenkin vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungille vaan sovittelemaan:)

Vierailija
4/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pienet tulot, joten meillä toi 300 euroa ois iso raha. Vastaavasti mieheni kysyy mun mielipidettä. Yhteiset rahat, yhteiset päätökset.

Vierailija
5/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia ja nuoria.

Mies hoitaa meidän perheen raha-asiat. Mä olen "shopaholisti" ja olen aikoinaan omistanut kaikki mahdolliset luottokortit. Olen nyt kuivilla ja raha-asiamme on kunnossa.

Niin, oliko ideoita mitä voisi hankkia...

ap

Vierailija
6/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siistit, mutta rennot suorat housut ja muutama paitapusero tai neule.

Vierailija
7/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit farkut ja muutama pusero. Mä osatisin ihan ekana ainakin yhdet hyvät ja nätiti kengät - kenkäasiat on mulla hoitovapaa-aikana eniten rempallaan, kun nillä tuli konuttua hiekkalaatikoissa sateella ja poudalla :-) 300:lla ei loppujen lopuksi niin hirveesti saa, mutta nyt on onneksi vielä alet, joten eikun kiertelemään!

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että paljonko kansalaisopistossa ansaitsee ja paljonko sulla on tunteja ja mihin aikoihin? joskus itseäkin kiinnostanut sivuhommana...

Vierailija
8/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat ison kasan vaatteita ... laadukkaita perushousuja ja paitiksia voi löytyä sieltä kesävaatteiden seasta. Ja hyviä kenkiä voi olla puolella hinnalla.

Vierailija
9/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

savipajaa vai luontokerhoa jne.

kyllä ne vaatii kaikki vähän erilaisia vaatteita (ja savipajan ohjaajan sotkuvaatteisiin MINÄ en pistäisi kolmeasataa euroa)

Vierailija
10/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opettaja, en viitsinyt mainita heti koska ihmisillä on joku ihme kuva opettajista...

Vierailija
11/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon lauseeseen huomiota. miksköhän se piti edes mainita?

mutta en käsitä näitä "mies lupasi rahaa vaatteisiin". Siis mitä helvettiä? Eikö se ole itsestään selvyys että nainen saa ostaa itselleenkin vaatteita?

Vierailija
12/12 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, useinhan tällä palstalla kuulee näitä "päästäisitkö miehen risteilylle kavereiden kanssa"-juttuja muutenkin.

Meillä ainakin perheessä on kaksi aikuista tasavertaista ihmistä. Kumpikaan ei jakele lupia mihinkään. Asioista toki voidaan puhua, ja kysytään toisen mielipidettä. Lähtökohta on kuitenkin se, että molemmat osaavat itse ottaa päätöksissään toisen tarpeet ja toisen ihmisen huomioon ja myöskin realiteetit (esim. sen, jos rahaa on vähän) ja perheen yhteisen edun.

Mulle ei kertakaikkiaan tulisi mieleen käyttää ilmaisuja "mies lupasi minulle rahaa" tai "minä päästin miehen reissuun". Mun mielestä rahaa tai jonkun matkan voi luvata ja sallia lapselle, ei toiselle aikuiselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän