Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair- huonompi kuin halpalento yhtiot.

Vierailija
10.05.2018 |

Tyosuhteeni loppui ennen aikojaan. Sain jo uuden tyopaikan.

Olen ostanut lenon Suomeen jo 3kk sitten ja nyt minun pitaisi palauttaa tavarani etaviikon aikana.
Finnairille ei kay, etta kayttaisin vain paluulennon vaan pitaisi ostaa uusi lento paluuksi jos en kayta ensimmaista lentoa.

Ryanair, Easyjet, Wizzair, Airbaltic ja Vueling. Ei ongelmia jos noin kay. Matkustan paljon ja silloin talloin joudun tilanteeseen, etta joudun ostamaan toiset lennot. Viimeksi kun kavin Barcelonassa minulla oli kolme lentoa pois sielta.

Uusi tyo alkaisi paluulento paivana, jolloin olisi kivaa lahtea taalta pois vasta pari paivaa myohemmin kuin olen alunperin lentoni buukannut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on turvallisin

Vierailija
2/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se onnistu millään lentoyhtiöllä, että käyttää vain paluulennon? Pelkän menolennon voi kyllä käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se onnistu millään lentoyhtiöllä, että käyttää vain paluulennon? Pelkän menolennon voi kyllä käyttää.

Olen kylla kayttanyt lentoja niin.

Finski on aina onnistunut olemaan kankea kuin rautatanko.

Viimeksi en kerkenyt jatkolennolleni koska eivat paastaneet koneesta pois ajoissa. 20 minuuttia portilla mutta kukaan ei ajanut putkea koneen kylkeen.

Ei jatkoon. Ja sitten olikin paluu lento peruttu :o

Ryan Air kun esim myy kaytannossa liput kertalippuina niin tuo onnistuu hyvin.

Air Balticila olen pari kertaa tullut autolla Riikasta ja paassyt paluu lennoilla takaisin ilman ongelmia.

Vierailija
4/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota tuohon tapaukseesi kantaa, muuta kuin sen, että monella lentoyhtiöllä on sama käytäntö.

Sen sijaan tottahan se on, ettei Finnair eroa millään tavalla halpalentoyhtiöstä.

Vierailija
5/5 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta eihän noilla firmoilla ole mitään velvollisuutta reitittää uudelleen jos lentosi peruuntuu jos kerran liput on tyyliin meno ja paluu erikseen.

Osta seuraavan kerran Finnairiltakin meno ja paluu erikseen.

Nuo Wizzair ja EasyJet on kyllä aivan järkyttäviä purkkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä