Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei tunnu ymmärtävän lainkaan että ilman säännöllistä fyysistä läheisyyttä erkaannun hänestä myös henkisesti

Vierailija
10.05.2018 |

Hänelle fyysisyydellä ei tunnu olevan mitään väliä vaan tärkeintä on vain se että olen olemassa kuuntelemassa hänen juttujaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. En minäkään moista etäisyyttä jaksaisi. Sortuisin pettämään ennen pitkää.

Vierailija
2/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo erkautunut henkisesti tai ei koskaan ollut kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on jo erkautunut henkisesti tai ei koskaan ollut kiinni.

Ei pidä paikkaansa. Hänelle vain fyysinen suhde ei sitten pidemmän päälle ollutkaan lainkaan tärkeää. Ap

Vierailija
4/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitä naisia kiinnosta kiltti ja romanttinen kiltti mies joka odottaa eteisessä kun tulet kotiin ja sieppaa syliin syleilyyn. Sukii hiuksiasi ja suutelee kaulaa.

Vierailija
5/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle että se on seksiä tai ero. Älä kuitenkaan painosta, tuskin hyväksyisit sitäkään, jos mies painostaisi naista seksiin.

Pidä kuitenkin seksi tai ero -väitteestä kiinni äläkä jää ulisemaan surkeaa kohtaloasi. Ei ketään kiinmosta kuunnella jos itse pidät kättä kuumalla liedellä ja uliset miten sattuu.

Vierailija
6/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano hänelle että se on seksiä tai ero. Älä kuitenkaan painosta, tuskin hyväksyisit sitäkään, jos mies painostaisi naista seksiin.

Pidä kuitenkin seksi tai ero -väitteestä kiinni äläkä jää ulisemaan surkeaa kohtaloasi. Ei ketään kiinmosta kuunnella jos itse pidät kättä kuumalla liedellä ja uliset miten sattuu.

Eikö noin sanominen muka olisi painostamista? En voisi sanoa noin koska lasten iät huomioon ottaen en ole eron kannalla, vielä. Muutaman vuoden päästä eri tilanne. Ap

Vierailija
7/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan kyse olla muusta läheisyydestä kuin seksi

Vierailija
8/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis minuun tämä fyysisen puolen puuttuminen vaikuttaa siten, ettei minua kiinnosta puhua asioistani miehelle enää. Mies taas puhuu kaikista omista asioistaan minulle täysin entiseen tapaan kuin mitään ongelmaa suhteessa ei olisi. Ap

Vierailija
9/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin sanominen muka olisi painostamista? En voisi sanoa noin koska lasten iät huomioon ottaen en ole eron kannalla, vielä. Muutaman vuoden päästä eri tilanne. Ap

No älä sitten ulise, oma valintasi jäädä. Jomman kumman teistä on muututtava jos ero ei kelpaa, muuten mikään ei muutu. Vai muille valittamallako se tilanne muuttuu? Jos toinen ei suostu muuttumaan niin sitten sinä itse.

T. Lainaamasi

Vierailija
10/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä naisia kiinnosta kiltti ja romanttinen kiltti mies joka odottaa eteisessä kun tulet kotiin ja sieppaa syliin syleilyyn. Sukii hiuksiasi ja suutelee kaulaa.

Miten niin ei?

Vierailija
11/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten ulise, oma valintasi jäädä. Jomman kumman teistä on muututtava jos ero ei kelpaa, muuten mikään ei muutu. Vai muille valittamallako se tilanne muuttuu? Jos toinen ei suostu muuttumaan niin sitten sinä itse.

T. Lainaamasi

Aionkin muuttua, mikä on väistämätön seuraus tilanteesta eli ei minua kiinnosta yrittää puhua miehelle enää asioistani eikä ajatuksistani, koska ne eivät häntä kiinnosta kun ei fyysisessä suhteessa olokaan kanssani. Ap

Vierailija
12/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi sillon kun minun asioistani puhutaan, miehen asenne on lähestulkoon aina jotenkin kritisoiva tai vähättelevä, mitä ei myönnä kun monesti olen siitä sanonut. Nyt riittää, saa tuta että oikeasti olen erkaantunut. Ap

Vierailija
13/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama.

Mies ei edes lapsena ole kaivannut (saanut??) fyysistä läheisyyttä vaan kaikki "kutittaa, hikoiluttaa, hiertää".

Meillä on muuten ollut hieno suhde jo yli 20v mutta tämä syö minut elävältä, kaipaan kosketusta niin että sattuu! Olen pyytänyt kompromissia - ok, mies rapsuttaa kerran kuin koiranpentua ja se riittää sitten vuodeksi. NOT

Vierailija
15/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi sillon kun minun asioistani puhutaan, miehen asenne on lähestulkoon aina jotenkin kritisoiva tai vähättelevä, mitä ei myönnä kun monesti olen siitä sanonut. Nyt riittää, saa tuta että oikeasti olen erkaantunut. Ap

Taas vain kitiset. Tuohon suhteeseen jäämällä tieten tahtoen valitset sen, että katkeroidut vielä vuosia ja loppuelämäsi. Sitäkö oikeasti haluat?