Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sellainen ihminen joka menee San Franciscoon ensimmäisen kerran käyttää siinä puhuessaan lempinimeä ”Frisko”?

Vierailija
10.05.2018 |

Vai onko tuo lempinimi tarkoitettu lähinnä niille, jotka ovat käyneet siellä jo niin monta kertaa etteivät enää jaksa lausua koko nimeä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti voi käyttää mitä lemnimeä tahansa. Eri asia sitten, millaiselta se muista ihmisistä kuulostaa.

Vierailija
2/7 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yhden kerran käyneen ei kannata leuhkia käyneensä "Friscossa"....kuulostaa naurettavalta. Mimä sen sijaan olen ollut siellä 5 kertaa ja yhteensä 7 viikkoa, joten voin sanoa että oon taas menossa Friskoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko tuo lempinimi tarkoitettu lähinnä niille, jotka ovat käyneet siellä jo niin monta kertaa etteivät enää jaksa lausua koko nimeä?

Voi ja tuota varsinkin voi käyttää.

Siellä asuvat eivät juurikaan käytä kyseistä nimeä tai pidä siitä.

Vierailija
4/7 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo yhden kerran käyneen ei kannata leuhkia käyneensä "Friscossa"....kuulostaa naurettavalta. Mimä sen sijaan olen ollut siellä 5 kertaa ja yhteensä 7 viikkoa, joten voin sanoa että oon taas menossa Friskoon.

Olet vielä nousukaskastissa. Oikeasti paljon matkustavilla ei ole enää mitään käsitystä siitä kuinka monta kertaa ovat jossakin paikassa käyneet ja viettäneet siellä aikaa.

Vierailija
5/7 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan hyvin käyttää, itse en ainakaan pitäisi tuollaista henkilöä mitenkään leuhkana tms. pelkästään sillä perusteella, että hän käyttää Frisco-sanaa. Kuitenkaan sanfranciscolaiset eivät kuulemma itse yhtään tykkää Frisco-lempinimestä (aiheesta löytyy tietoa googlettamalla).

Vierailija
6/7 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just turisti sanonta ja kukapa kieltäisi käyttämästä

Vierailija
7/7 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti voi käyttää mitä nimeä haluaa. Kutsuuhan pöndetkin Stadia Hesaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä