Pariutumisen kannalta parhaat fyysiset ominaisuutesi?
Vastapainoa tuolle toiselle keskustelulle. Anna palaa ja kehu itseäsi!
Itse ajattelen, että omat valttikortit ovat kivat silmät ja valloittava hymy. :)
Kommentit (32)
Olen pitkä ja kasvot ovat aika komeat.
Paksu lomp... anteeksi, jykevä leuka.
Olen aika helpostilähestyttävän ja iloisen näköinen luonnostaan, siitä on ollut hyötyä :)
Kauniit paksut, pitkät, kiiltävät hiukset. Olen sellainen hieman arkisen kaunis. En mikään henkeäsalpaavan kaunis mutta en kamalan rumakaan.
Sievät kasvot, pitkät kihartuvat hiukset ja tiimalasikroppa joka tosin on vähän pullea (tosin voihan sekin olla joidenkin mielestä hyvä)
Nuoruus. Sitä ei kukaan setämies tule vanhentamaan ennen aikojaan. Ihana nuoruus! Käykö kateeksi setämies. Olet kaukana tuosta. Muista se äläkä tyrkytä itseäsi.
Niitä ei ole.
Olen lyhyt, hoikka ja siro. Kasvot ovat samaa luokkaa. Pääkin on pieni. En pysty kuvittelemaan että ulkonäöllisesti minussa olisi mitään viehättävää.
Ehkä se että olen ihan hyvässä kunnossa fyysisesti, siitä on etua tässä iässä kun aika moni on juonut itsensä tärviölle.
M +40
vaikeasanoa kirjoitti:
Niitä ei ole.
Olen lyhyt, hoikka ja siro. Kasvot ovat samaa luokkaa. Pääkin on pieni. En pysty kuvittelemaan että ulkonäöllisesti minussa olisi mitään viehättävää.
Ehkä se että olen ihan hyvässä kunnossa fyysisesti, siitä on etua tässä iässä kun aika moni on juonut itsensä tärviölle.
M +40
Terveys ja fyysinen kunto ovat erittäin kovia juttuja. En silti usko, ettei ole mitään muita hyviä piirteitä, höpsis.
Jos mietin mistä olen saanut kehuja naisilta niin lihakset ja peniksen koko.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika helpostilähestyttävän ja iloisen näköinen luonnostaan, siitä on ollut hyötyä :)
Sama täällä. Ulkonäöltäni olen liian eksoottinen ollakseni kaunis. Rinnat kokoa A, olematon takapuoli. Olen hyvin hoikka, 168 cm. Hiukset on pitkät, nehän kai vaaditaan!?
En todellakaan vastaa perus suomalaista kauneuskäsitettä, mutta seuraa olen aina saanut ja saan jos tahdon. Mielestäni tuo helposti lähestyttävyys on suurin etu.
Pitkä paksu tukka, nätit rinnat, hoikka vyötärö, leveähköt lanteet. Oma mies on jostain syystä kiinnostunut mun jaloista eritoten reisistä.
Tieteellisesti treenattu vartalo.
Hoikka vyötärö, hyppyripylly (?), nätit kasvot (ainakin vähän laitettuna)
pantavan näköinen. Lisäksi en ota sinua viihdyttääkseni kahta tuntia viikossa vaan minulla on aikaa sinulle. 😁 Lisäksi käyn duunissa ja urheilen ja matkustelen ja teen extempore juttuja ja olen valmis uusiin juttuihin. En ole sitoutunut mihinkään paitsi työhön. Joten avoimet ovet yhteiselle tulevaisuudelle.
Sanoisin, että pitkät paksut hiukset