Onnellisin ihminen on akateeminen lapseton, joka asuu kaupungin vuokra-asunnossa
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän onnellisin ole se, joka on terve, jonka elämällä on tarkoitus ja jolla on paljon rakkaita ympärillä.
Kauniisti sanottu!
Se olen minä! Eläkeläinen jolla aika hyvä eläke. Pystyn ostamaan merkkivaatteita, syömään ravintoloissa jne.
Suhteilla sain asunnon.
Minkä kaupungin? Jos Toscana ni ehkä allekirjoitan.
Joku eläkeläinen sai SUHTEILLA kaupungin kämpän. Kenen kans oli SUHDE? Anni Sinnemäen?
Eläkeläinen merkkivaatteissa kaupungin kämpässä .😨
Onnellinen on se joka saa elää sellaista elämää joka tekee juuri hänet itsensä onnelliseksi. Minä olen onnellinen kun asun maalla omakotitalossa rakkaan perheeni ja lemmikkien kanssa ja teen tavallista työtä jota ei tarvi senkummemmin vapaa-aikana miettiä. En voisi kuvitellakkaan itselleni tuollaista elämää, en olisi silloin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku eläkeläinen sai SUHTEILLA kaupungin kämpän. Kenen kans oli SUHDE? Anni Sinnemäen?
Eläkeläinen katseli parvekkeelta Annin loittonevaa selkää. Anni kiersi vesilammikot, ja eläkeläinen tiesi, ettei Anni murehdi tätä eroa.
Mistäs tilastokeskuksen uumenista ap on tuollaisen faktan kaivanut? Vai ihan yksityisajatteluako on?
Muuten täsmää minuun, paitsi asuntoni on yksityiseltä vuokranantajalta (on halvempi kuin kaupungin). Ja olen kyllä todella onnellinen!
Mullon noi kaikki, mutta oon niin traumatisoitunut väkivallan seurauksena, ettei jaksais.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen merkkivaatteissa kaupungin kämpässä .😨
Olenkin vähän erilainen naapurit Prisman vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän onnellisin ole se, joka on terve, jonka elämällä on tarkoitus ja jolla on paljon rakkaita ympärillä.
Kauniisti sanottu!
Ei pidä yleistää. Joillekin onni on nyt tässä hetkessä aina läsnä. Riippumaton ulkoisista asioista. Suurin osa etsii koko elämänsä hetkellistä tyydytystä maailmasta, eikä osaa etsiä sitä sisältään.
Onnellisuus tulee.jostain ihan muusta. Olen akateemineen, asun kaupungin vuokra-asunnossa. Olen yksinäinen, stressaavassa ja pienipalkkaisessa työssä, mies asuu toisessa kaupungissa. Pelottaa etten pääse täältä koskaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Se olen minä! Eläkeläinen jolla aika hyvä eläke. Pystyn ostamaan merkkivaatteita, syömään ravintoloissa jne.
Suhteilla sain asunnon.
Mitä väliä on merkkivaatteilla ja ravintoloissa syömisellä. :D Taidat olla mt-eläkkeellä, eihän vanhuseläkeläinen voi olla tuollainen statusteini?