Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnellisin ihminen on akateeminen lapseton, joka asuu kaupungin vuokra-asunnossa

Vierailija
09.05.2018 |

Tämä on fakta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän onnellisin ole se, joka on terve, jonka elämällä on tarkoitus ja jolla on paljon rakkaita ympärillä.

Vierailija
2/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vai työtön ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän onnellisin ole se, joka on terve, jonka elämällä on tarkoitus ja jolla on paljon rakkaita ympärillä.

Kauniisti sanottu!

Vierailija
4/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä! Eläkeläinen jolla aika hyvä eläke. Pystyn ostamaan merkkivaatteita, syömään ravintoloissa jne.

Suhteilla sain asunnon.

Vierailija
5/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupungin? Jos Toscana ni ehkä allekirjoitan.

Vierailija
6/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku eläkeläinen sai SUHTEILLA kaupungin kämpän. Kenen kans oli SUHDE? Anni Sinnemäen?

Vierailija
7/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläinen merkkivaatteissa kaupungin kämpässä .😨

Vierailija
8/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen on se joka saa elää sellaista elämää joka tekee juuri hänet itsensä onnelliseksi. Minä olen onnellinen kun asun maalla omakotitalossa rakkaan perheeni ja lemmikkien kanssa ja teen tavallista työtä jota ei tarvi senkummemmin vapaa-aikana miettiä. En voisi kuvitellakkaan itselleni tuollaista elämää, en olisi silloin onnellinen.

Vierailija
9/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku eläkeläinen sai SUHTEILLA kaupungin kämpän. Kenen kans oli SUHDE? Anni Sinnemäen?

Eläkeläinen katseli parvekkeelta Annin loittonevaa selkää. Anni kiersi vesilammikot, ja eläkeläinen tiesi, ettei Anni murehdi tätä eroa.

Vierailija
10/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tilastokeskuksen uumenista ap on tuollaisen faktan kaivanut? Vai ihan yksityisajatteluako on?

Vierailija
11/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täsmää minuun, paitsi asuntoni on yksityiseltä vuokranantajalta (on halvempi kuin kaupungin). Ja olen kyllä todella onnellinen!

Vierailija
12/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon noi kaikki, mutta oon niin traumatisoitunut väkivallan seurauksena, ettei jaksais.

Vierailija
13/16 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläinen merkkivaatteissa kaupungin kämpässä .😨

Olenkin vähän erilainen naapurit Prisman vaatteissa.

Vierailija
14/16 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti sanottu!

Ei pidä yleistää. Joillekin onni on nyt tässä hetkessä aina läsnä. Riippumaton ulkoisista asioista. Suurin osa etsii koko elämänsä hetkellistä tyydytystä maailmasta, eikä osaa etsiä sitä sisältään. 

Vierailija
15/16 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus tulee.jostain ihan muusta. Olen akateemineen, asun kaupungin vuokra-asunnossa. Olen yksinäinen, stressaavassa ja pienipalkkaisessa työssä, mies asuu toisessa kaupungissa. Pelottaa etten pääse täältä koskaan pois.

Vierailija
16/16 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olen minä! Eläkeläinen jolla aika hyvä eläke. Pystyn ostamaan merkkivaatteita, syömään ravintoloissa jne.

Suhteilla sain asunnon.

Mitä väliä on merkkivaatteilla ja ravintoloissa syömisellä. :D Taidat olla mt-eläkkeellä, eihän vanhuseläkeläinen voi olla tuollainen statusteini?