Millaiset vaatteet on päälläsi juuri nyt?
Mulla alusvaatteet, pyjamahousut, toppi ja 3/4-hihainen paita. Just lisäsin villasukat jalkaan ja villatakin päälle, tuli vilu.
Kommentit (47)
Pojan vanha valkoinen huppari, mustat caprilegginsit ja pojan vanhat valkoiset sukat. :D
Villapaita ja fleecekangasta olevat yo/olohousut. Otan yleensa alkkarit pois kun tuun kotiin ja vaihdan vapaalle. Saa olla rennommin. Suihkussa kayn yleensa iltasin jonka jalkeen meen alasti petiin.
Vaaleanpunainen disney-yöpaita jossa mikin ja minnin kuvia&alushousut
Lyhythihainen paita trikoota, eurolla musta villatakki kirpparilta ja villasukat. Ei ankkureita tai housuja. Kylpyoyyhe kiedottu lanteille
Nallepotkis päällä.
T: nallemainen mies 140kg
Bandeau-rintaliivit, mustat. Reisimittainen, korkeakauluksinen pikkumusta, jossa mesh-hihat ja kyljissä myös meshiä. Jalassa mustat pitsialushousut.
Ihan vaan koska sovittelin hautajaisiin sopivia vaatteita, ja totesin että tässä ei aivan surupuvun kriteerit täyty... joten nyt odottelen miestä kotiin josko täyttäisi jotain muita kriteereitä...
Valkoinen narutoppi ja pikkarit yöasuna ja silkkinen aamutakki. Pitäsi vaan silittää tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsan värjäämät mummoslogit ja paituli.
Mulla on xxxl- kokoiset ”pikkarit” ja hihaton raidallinen Tarjoustalon paita. Ah, mikä nainen 😘
Jos on isot pikkarit ni onks ne iskarit? Tuli vaa mieleen...
Siniset Prisman halpismalliston collegerunkkusortsit.
Papun mekko, tällainen leveä tumman harmaa pilkullinen, en muista nimeä, Papun leggarit ja tyttären kutomat villasukat. Puuvillaiset alkkarit, kuten aina. Olen 63-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Papun mekko, tällainen leveä tumman harmaa pilkullinen, en muista nimeä, Papun leggarit ja tyttären kutomat villasukat. Puuvillaiset alkkarit, kuten aina. Olen 63-vuotias.
Mitä 63vuotias tekee netissä? Miten tuon ikäinen osaa muka nettiä käyttää..
Vaaleansinivalkoraidallinen yöpaita. Ei muuta.
Rumat ja reikäiset liian isot alushousut, reikäinen pitkähihainen ja pipo. Kassi-Alma kiittää ja kuittaa.
Mustat pikkuhousut ja kulahtanut, ikinvanha musta toppi.
Ikivanhat Elloksen housut, t-paita, 90-luvun mallinen itseommeltu paitis.
Ainoat uusimaiset on alusvaatteet.
anaalitappi vain päällä ei muuta.