Millaiset vaatteet on päälläsi juuri nyt?
Mulla alusvaatteet, pyjamahousut, toppi ja 3/4-hihainen paita. Just lisäsin villasukat jalkaan ja villatakin päälle, tuli vilu.
Kommentit (47)
Alasti seksin jälkeen, sitä ennen alusvaatteet.
Tulin salilta just eli:
-Nike toppi
-Nike trikoot
-nilkkasukat
-alusvaatteet
Tunika ja leggarit. Ei alusvaatteita.
Miehen verkkarit ja paita. Makoilen tässä sohvalla ja ihmettelen tota kyttäystä. Kehui ekaa kertaan vuoteen kauniiksi ja seksikkääksi. Minulla ei ole meikkiä eikä mitään ihmeellistä.. Nyt se tulee viereen ja pyytää että laitan tämän läppärin hetkeksi pois.
Alusvaatteet, leggarit ja kellohelmainen mekko.
Nike huppari, alla tpaita
Trikoo housut
Alusvaatteet
Valkoiset varrettomat sukat
Tiukka T-paita ja bokserit ( kohta nukkumaan). M. 29
Virtsan värjäämät mummoslogit ja paituli.
Kauluspaita, slipoveri, suorat housut, polvisukat (koska housut on todella pistelevää kangasta, ja niissä on vuori vain polveen saakka).
Ikivanhat Adidas-verkkarit, toppi, alkkarit ja rintaliiivit ja Prismasta ostetut raidalliset sukat.
Vierailija kirjoitti:
Virtsan värjäämät mummoslogit ja paituli.
Mulla on xxxl- kokoiset ”pikkarit” ja hihaton raidallinen Tarjoustalon paita. Ah, mikä nainen 😘
Toppi ja pyjamashortsit, viltin alla puoliksi lätkää katsoen.
Junya Watanaben Comme des Garçonsille suunnittelemat tartaaniruudulliset housut, Modena City Ramblersin valkoinen kiertueteepaita, , Phat Farmin valkoiset lenkkarit, Timberlandin musta vetoketjullinen huppari.
Juoksutrikoot, miesten tekninen t-paita ja tuubihuivi pantana
Taitaa olla melko wt-porukkaa linjoilla.
Tekninen huppari, sen alla tekninen t-paita ja urheilurintsikat, jalassa jumppatrikoot, polvisukat ja alushousut.