Siis naapuri vaan istuu pihallaan tekemättä mitään!
Mitä se siellä paikallaan kököttää? Ei edes lue mitään, istuu vaan ja katsoo eteensä. Onkohan joku sairaskohtaus, pitääkö reagoida?
Kommentit (23)
Pistähän ne verhot nyt kiinni ja ota lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Pistähän ne verhot nyt kiinni ja ota lääkkeet.
En pistä verhoja kiinni, kun sieltä tulee valoa. Sisällä oleskelu nimittäin terveellisempää...
Ja sinä vahtaat ikkunasta etkä tee mitään?
Enkä se nauttii elämästä. Suosittelen samaa sinullekin.
Jos on yli kolme påivää ollut, niin suosittelen menemään katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä vahtaat ikkunasta etkä tee mitään?
Tekeehän se eli vahtaa.
Ihan on ammattikin olla vartija.
Jos sillä on loma, eikä se taho tehä mitää, istuu vaa, an istuu.
Jos sitä väsyttää? Tai nauttii keväästä? Ajattelee ja mietiskelee asioita (kantsis muidenkin kokeilla, tekee hyvää aivoille ja omalle käsityskyvylle...)?
Meditoi? Kuuntelee kirjaa nappikuulokkeilla? Ei aina tarvi olla perse ruvella puuhaamassa.
Nauttii hienosta ilmasta ja linnunlaulusta.
Ja itse istut ikkunassa kyyläämässä sitä.
Mää ainakin runkkaan kesälomalla omalla pihallani, enkä tee mitään muuta.
Silti sata kertaa tähdellisempää tekemistä kuin sinulla on.
Ulkoiluttaa kissaa? Mä olen varmaan ollut outo näky ulkopuolisten silmiin joskus kissaa ulkoiluttaessani. Kissa kun saattaa päättää ulkoilla kököttämällä pensaassa tunnin verran. Siinähän sitten istuskellaan kannon nokassa odottamassa että katti saa nököttämisestä tarpeekseen... 😂😂 Satunnaisten tarkkailijoiden silmään tämä tietenkin näyttää oudolta, koska he eivät näe kissaa, ainoastaan minut.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiluttaa kissaa? Mä olen varmaan ollut outo näky ulkopuolisten silmiin joskus kissaa ulkoiluttaessani. Kissa kun saattaa päättää ulkoilla kököttämällä pensaassa tunnin verran. Siinähän sitten istuskellaan kannon nokassa odottamassa että katti saa nököttämisestä tarpeekseen... 😂😂 Satunnaisten tarkkailijoiden silmään tämä tietenkin näyttää oudolta, koska he eivät näe kissaa, ainoastaan minut.
Ihana! <3
Olisipa minullakin kärsivällisyyttä kököttää kissan kanssa ulkona tunteja paikoillaan.. :D
Se voisin olla minä. Monesti kauniilla ilmalla istahdan pihalle ja olen vaan siinä. Nautin kauniista ilmasta ja linnunlaulusta.
0/5