Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla on tärkeää toitottaa omaa naisihannettaan

Vierailija
09.05.2018 |

"jokaisen heteromiehen naisihanteena"? Ei me miehetkään tulla teille naisille kertomaan, millaisesta miehestä teidän kuuluu tykätä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei mulla ainakaan ole naisihannetta. Olen itse sellainen huolittelematon nainen, jollaisia tällä palstalla paheksutaan.

Vierailija
2/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ette vai? Entäs tää palstan jättileuka/lompakkolois-jankkaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistähän mä tiedän?

Vierailija
4/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, naiset olettaa et jokanen mies tykkää anoreksiapikkutisseistä, vaikka totuudessa ehkä 1% miehistä ottais mielummin anoreksiapoikatytön kun muodokkaan/normaalin naisen.

M41

Vierailija
5/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä on, että jotain transun näköistä tissitöntä ja perseetöntä ihannoidaan myös miesten ihanteena, tai vaihtoehtoisesti jotain todella lihavaa. Joo ei näin.

Vierailija
6/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toitotan kyllä omaa naisihannettani. Minun naisihannettani siis. Koska olen kiinnostunut naisista.

Vierailija
7/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, naiset olettaa et jokanen mies tykkää anoreksiapikkutisseistä, vaikka totuudessa ehkä 1% miehistä ottais mielummin anoreksiapoikatytön kun muodokkaan/normaalin naisen.

M41

Kyllä, ottaisin ensin mainitun joka kerta, tässä esimerkki: https://i.redditmedia.com/MgE0ANXo7_xraZN4W-sWidX0KvHTGMYdSlkFRbuztYY.j…

Pidä sinä ne "muodokkaat" naiset.

Vierailija
8/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jokaisen heteromiehen naisihanteena"? Ei me miehetkään tulla teille naisille kertomaan, millaisesta miehestä teidän kuuluu tykätä.

Ai jaa? Olen lukenut palstalta, että naisena tykkään "raamikkaista laatikkopäisistä jättileuoista" tai jotain sinnepäin. Olen vähän ihmetellyt tuota, kun jotenkin se ei täsmää siihen, minkä näköiset miehet silmääni irl viehättää.

Vierailija
9/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Kyllä, ottaisin ensin mainitun joka kerta, tässä esimerkki: https://i.redditmedia.com/MgE0ANXo7_xraZN4W-sWidX0KvHTGMYdSlkFRbuztYY.j…

Siinä ollaan kyllä täydellisyyden äärellä.

Vierailija
10/10 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Phososhopattu kuva, mutta olet ymmärtänyt anoreksiapoikatytön väärin. Tuohan on muodokas, ei mikään lattapylly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi