Olen pahoittanut mieleni äitienpäivästä!
En ole äiti, eikä minulla ole äitiä. Joka vuosi pahoitan mieleni tästä juhlapyhästä. Muut vain juhlivat lastensa kanssa äitienpäivää ja minä en. :( Voisiko äitienpäivä poistaa kokonaan almanakasta? Kiitos!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Meria 32 kirjoitti:
En ole äiti, eikä minulla ole äitiä. Joka vuosi pahoitan mieleni tästä juhlapyhästä. Muut vain juhlivat lastensa kanssa äitienpäivää ja minä en. :( Voisiko äitienpäivä poistaa kokonaan almanakasta? Kiitos!
Onhan siellä allakassa Viattomien lastenkin päivä etkä varmaan ole sitäkään?
No enhän minä mikään lapsi ole, viaton kyllä. Eli ei ole minussa vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meria 32 kirjoitti:
Entäs kansallinen veteraanipäivä?
Vierailija kirjoitti:
Meria 32 kirjoitti:
Ja isänpäivä. Etkä...
No, ehkä sitä ei kuitenkaan poisteta edes sinun mielipahasi vuoksi, rakas porvoolainen.
Aplodeja omaperäisestä aloituksesta.
Meria taas porvoolaisena liikkeellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Aplodeja sinullekin omaperäisestä vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
t. eräs joka viittaa innokkaana ja kysyy olinko eka...
Oma puolisoni on äiti ja inhoaa silti äitienpäivää, aina vaatii että ei saisi juhlia mitenkään. Jonkinlainen paska äiti/ei ansaitse -syndrooma ollut jo pitkään. Koska en halua opettaa lapsilleni että äiti ei ansaitse äitienpäivää, järjestän jotain ja saan tietenkin haukut siitä sitten.
Isänpäivää luonnollisesti edeltää valitus että ei ehdi järjestää mitään.
Kaiken kaikkiaan nykyisin tuntuu siltä, että hyvin pärjäisi ilmankin molempia päiviä koska molemmista seuraa aivan tarpeetonta draamaa.