Lappeenrannassa opiskelijana asuminen
Moi lappeenrantalaiset! Missä tuolla Lappeenrannassa kannattaa asua, jos/kun sinne pääsen opiskelemaan? Kannattaako keskustassa asua, vai onko järkevämpää asua siellä Skinnarilassa, jossa yliopistokin sijaitsee? En oikein tiedä miten toi joukkoliikenne toimii tuolla, oon kotosin Espoosta :P Oon kuullu juttua, että öisin olisi hankala päästä keskustaan Skinnarilasta, koska opiskelijabileet on siellä eikä busseja enää kulje..
Olisin tosi kiitollinen asiallisista vastauksista!
Kommentit (7)
Itse asuin Skinnarilassa, viihdyin mainiosti. Hyvin pääsi keskustaan tarvittaessa. Suurinosa opiskelukavereista asuin Skinnarilassa, muutama keskustassa ja huhtiniemessä.
Onnea opintoihin :)
Mitäpä jos keskittyisi siihen opiskeluun eikä opiskelijabileissä örveltämiseen niin ei tarvitsisi asuntoa valitessa ensimmäisenä miettiä miten päästä kotiin keskellä yötä tuhannen päissään.
Lämpimästi suosittelen Skinnarilaa jos siellä opiskelee. Välttelisin Sammonlahtea, vaikka se tavallaan vieressä onkin. Skinnarilan vapaavaltiossa on hyvä olla ja elää ja siellä näkyy sellainen opiskelijakulttuurin parhain puoli.
Keskusta on yllättävän kaukana.
Skinnarilassa on muutkin eli ehdottomasti sinne. Siellä on kaikki peruspalvelut.
Siin rajan lähellä on se yksi paikka.
Käy fake gps:llä lpr:n jodelissa, eiköhän sinne tuu asiallisiakin vastauksia. Itse suosittelisin keskustaa tai huhtiniemeä, mutta mä en ole opiskelija joten en osaa siltä kantilta ottaa kantaa.