Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miesten sisarille

Vierailija
09.05.2018 |

Palstalta saa päivittäin lukea kuinka miehen sisar/-et haukkuvat veljen vaimoa. Mikä niissä vaimoissa niin ärsyttää? Oletteko mustasukkaisia veljistänne?
Miehet eivät hauku sisariensa miehiä, ainakaan en ole koskaan kuullut.
Samaa nokkimista tuntuu olevan miniöiden ja anoppien välillä, en ole huomannut että vävyt ja apet olisivat jatkuvasti toistensa hampaissa.
Ainoana lapsena tätä kyselen, kun ei ole kokemusta sisaruussuhteista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä pidän kovasti veljen vaimosta. Olin ihmeissäni, että veljeni löysi niinkin mukavan ja kiva naisen.

Sama juttu! Veljen vaimo on todella mukava, fiksu ja kaunis. Veljeni on onnenpoika!

Vierailija
22/26 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme veljeä.

Isoveljen vaimo on aivan ihana.

Toisen pikkuveljen avovaimon kanssa ollaan ystäviä.

Ja toisen pikkuveljen avovaimo on itseään täynnä oleva snobi, joka muutti huumorintajuisen ja hauskan veljeni huumorintajuttomaksi ja kusipäiseksi snobiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla joissain tapauksissa niinkin päin ettei vaimo pidä siitä että miehellä on muita kovin läheisiä naisia, vaikka sitten sisko, ja yrittää etäännyttää sisaruksia?

En siis tiedä, oman veljeni vaimon kanssa ollaan hyviä ystäviä, paljon läheisempiä kuin olen veljeni kanssa.

Vierailija
24/26 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi veljeä, joista toisen vaimosta pidän todella paljon, ollaan ystäviä ja mieheni ja veljeni ovat myös ystäviä keskenään. Sitten taas toisen veljen vaimo on vaan... no, ärsyttävä. Näkee meidän suvun jotenkin vihollisina ja yrittää kaikin tavoin eristää veljeä meistä muista. Sanomattakin on selvää, että myös anoppi on hänelle verivihollinen. Tietysti silläkin voi olla vaikutusta, että tämän toisen veljen perheen kanssa ollaan tosi tiiviisti tekemisissä ja toinen on jäänyt aika etäiseksi ihan välimatkankin takia.

Vierailija
25/26 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiopsykologian näkökulmasta tulee vieraita geenejä sukuun, ollaan mustasukkaisia perimästä. Kärjistyy naisissa todella paljon, liittyen hoivaviettiin. Juuri se suvun ulkopuolelta tuleva aina näissä naiskonflikteissa joutuu olemaan altavastaajana. Mutta taistelee paikkansa laumassa ja sitten yleensä leppyy kun sukulaisside vahvistuu jälkikasvulla.

Anopit-miniät, äitipuolet-lapsipuolet. Ei sitä biologiaa vain voi ohittaa, että uhkaavaksi koetaan tilanne jossa suvun ulkopuolinen tulee itselle läheisen ihmisen "kylkeen" ja anastaa paikkaa hoivaketjussa.

Vierailija
26/26 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo ei jostain syystä ilmeiseti vaan pidä minusta. En ole kysellyt syitä sen enempiä, aikuisia ollaan ja kaikilla oma elämä. Minulla ei ole muita sukulaisia kuin tämä yksi veli. Oltiin paljon tekemisissä ennen, mutta nyt tavataan ehkä kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme