Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auton osto

Vierailija
09.05.2018 |

miksi suuri määrä"uus suomalaisia" ajelee aika uusilla autoilla?maksaako todellakin yhteiskunta heille ajokortit ja auton? täällä vantaalla kun asun huomaan päivittäin näitä samoja tyyppejä ,töissä he eivät ole ja autot joilla he ajelee on niin kalliita ettei nillä olisi varaa niihin .miksi minä en saa autoon rahaa kelalta ,mä haluan kans olen sentään täys natiivi suomalainen,arvatkaa vaan kuin paljon ottaa pannuun

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppivelvollisuus kuitenkin suorittamatta? :D

Vierailija
2/4 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fuck the finland,pitäkää paskanne ,tää oli joskus hyvä maa mutta ollaan niin suuri askel taakse että paluuta entiseen ei ole,tämähän kaikki hallituksen +tyhmien ihmisten tekemät päätöksen näkyy sitten jossain asioissa,kuka tänne foreigners maahan haluaa tehdä lapsia ,ei rahat riitä ,tiet on hajalla koko suomessa yms liian pitkä luettelo ,koska tohon porukkaan uppoaa järkyttävä määrä rahaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa saa ilman vakuuksia.Santanderit ja muut.

Vierailija
4/4 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin hienoa EU:n jäsemaksu nousee  ,suomen päättäjä lampaat ei saa mitään aikaseks ,sipilä kieli ruskeena  EUhun ,suomi on maksajan roolissa EU:ssa ,varautukaa ajelemaa hiekkateillä yms,..tätä hulluutta ....ei jaksa enää..ihan sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi